Stránka 1 z 2
Napsal: pát 08.02.2008 11:53
od beza
Ahoj všichni, četl jsem co jsem našel, ale stále nemám jasno...má e36 začala při jízdě vibrovat při cca 80-100 km/h do volantu, někdy se silně rozvibruje celé auto - ne vždy a nepravidelně....a ne při brzdění
Vyvážená kola 2x, nové pneu GY UltraGrip 7+, nové čepy, silentbloky ramen, tyčky řízení, vyčištěné a rozhýbané brzdiče, kotouče i obložení se zdá být o.k. nikde žádné vůle.....?
Napsal: pát 08.02.2008 12:09
od _peper
No když jsi věechno tohle prošel tak už zbývá asi jen nějaké vůle v řízení.
Napsal: pát 08.02.2008 12:56
od xSAFA
Toto resil znamy na e34 nikdo si s tim nevedel rady az nekde v BMW zjistili ze se jedna o nejaky silentblok nebo co rizeni ale nekde na te tyci. Delalo to jak pises od 80ti do 100 v tomto rozmezi bylo problem volant udrzet pak od vyssi rychlosti zas prestalo.
Napsal: pát 08.02.2008 13:24
od krtek
Klasika no,mám už druhou E36 a dělá to taky,prostě na to fakt trpí!!!!
Napsal: pát 08.02.2008 15:42
od beza
Klasika? no to je možné, ale jak to odstranit??
Napsal: sob 09.02.2008 18:37
od Srandik32
Čau,já bych zkusil vzměnit kola i s gumama,třeba půjčit od známýho,vyzkoušet jestli to bude dělat i s jinýma kolama a pak hledat dál.Nejlíp zajet na STK,nechat zkontrolovat.Mě to slabě vibruje ve 40km/h ale pak je klid ale mě to dělaj kola

Napsal: sob 14.03.2009 01:23
od sadamcx65
Ahoj kluci, nevíte čím to může být? Problém následující: jedu rovinka, nezatáčím a celý předek se mě rozvibruje i s volantem od rychlosti cca 80km/h vyřazení atd... nemá na to vliv .... jediné co pomůže: trochu přibržďovat a nebo začít zatáčet... jakmile volant zase srovnám celej předek zase vibruje ... myslel jsem, že by to mohl být čep, který byl úplně KO, tak jsem ho vyměnil a problém nevyřešen .... nemohla by to být nějaká vůle v řízení? Protože jakmile je síla na předek = při brždění a nebo když alespoň lehce začnu zatáčet, tak už to je OK... co vy na to?
Napsal: sob 14.03.2009 02:01
od Killca
co boule v pneu z vnitrni strany? poradne schecknuto?
Napsal: čtv 19.03.2009 02:25
od sefin
Ahoj,
omlouvam se ze nepisi zcela k veci ale nejde mi zalozit nove tema:(
Mam E36 316i. Zacal me trapit opravdu velky hluk v kabine auta. Prvne jsem si myslel ze je to praskly vyfuk (Ten zvuk byl presne takovy). Takze jsem to nechal prohlednout v servise a nasla se prasklina na katalyzatoru. Nechal jsem to zavarit a mel na chvilku klid. Bohuzel se to objevilo znovu ale jen obcasne. Po nekolikatem vareni jsem nechal vymenit uplne cely predni dil vyfuku vcetne katalyzatoru. Bohuzel to problem neodstranilo:-(
Zadny opravar mi zatim nebyl shopen rict co s tim autem je:(
Je to dunivy zvuk pri kterem neprijeme zalehaji usi a neslysim skoro vlastniho slova. A to uz od 2 tisic otacek
Nevite nekdo cim by to mohlo byt?
Napsal: pát 20.03.2009 15:36
od Killca
neco se svody, dira hned za svody, nebo rupla tesneni mezi hlavou valcu a svody
Napsal: pon 21.09.2009 19:06
od ironpipi
Když jsme u těch vibrací, tak to trošku toto téma obnovím...poslední dobou mi začalo auto sem tam po nastartování vibrovat. Stává se to nepravidelně, někdy při zahřátém motoru, někdy při studeném...Stává se to po startu, při stání na křižovatce se to nikdy nestalo...po několika metrech jízdy nebo vytočení motoru to většinou přestane. Dnes když auto začalo po startu zase vibrovat, tak jsem otevřel kapotu, motor se samozřejmě třásl a ještě jsem zjistil, že z výfuku jde takový chraplavý nepravidelný zvuk. Když jsem pak ujel cca 2km a vylezl vše bylo zase OK i zvuk z výfuku...Nevíte v čem by mohl být problém? Nový svíčky, filtry...
Napsal: pon 21.09.2009 20:22
od LuKyss
ironpipi - Volnoběžné otáčky to drží, nebo kolísají?
Napsal: pon 21.09.2009 23:23
od CermisE36
Killca píše:neco se svody, dira hned za svody, nebo rupla tesneni mezi hlavou valcu a svody
kdyby bylo foukly tesneni nebo dira jak rikas neprojevilo by se to na lambde respektive na spotrebe a hlucnosti motoru ?
To ironpipi : obcas se mi deje to same trosku trepot a kolisani otacek... od znameho v servise mi bylo receno ze to muze byt lambda ktera potrebuje cas na zahrati aby davala spravny impulzy jednotce, tak nevim jesi to tam ma byt ze se to obcas nak zakolisa. nemate stim zkusenost nekdo ?
Napsal: úte 22.09.2009 09:15
od ironpipi
LuKyss píše:ironpipi - Volnoběžné otáčky to drží, nebo kolísají?
Většinou lítají, ale jak jsem psal, po vytočení motoru bývá vše OK...Možná zkusit vyčistit lambu, čidlo otáček...co já vím...
Napsal: úte 22.09.2009 10:11
od Fx
Nech si udělat pořádnou diagnostiku, něco by měla najít (čidlo vačky, klikovky, lambdu, cívky apod.)
Napsal: úte 22.09.2009 10:35
od ironpipi
Fx píše:Nech si udělat pořádnou diagnostiku, něco by měla najít (čidlo vačky, klikovky, lambdu, cívky apod.)
Asi ja pane, stejně potřebuju vymazat chybu bagu...nevíte o někom (třeba z klubu) z okolí Přerova/Olomouce, kdo diagnostiku má nebo bude nejlepší zajet do BMW v Olmiku?
Napsal: úte 22.09.2009 10:44
od Fx
Záleží to i na ročníku auta. Základní věci se dají diagnostikovat carsoftem, který má dneska už spousta lidí. U E36 je ale problém v tom, že carsoft dost často nekomunikuje s některými jednotkami u ročníků 95 a starších, v některých případech i s novějšími auty podle toho, jak se v tom autě kdy kdo ryl. U novějších E36 většinou funguje i vyčítání live dat při běhu motoru. Airbag carsoftem smažeš určitě.
Chtělo by to vědět rok výroby a motorizaci, aby se dalo poradit víc. Např. cívky a vstřiky tuším zjistíš leda na GT1 (dají se za běhu motoru jednotlivě vypínat a přitom pozorovat změny v chování motoru).
Pomoci by ti mohl např. autoservis Drastich v Olomouci - pokud vím, je to otec zdejšího člena Huska.
Napsal: úte 22.09.2009 11:26
od ironpipi
Je to E36 318is coupé, motor M42, r.v. 5. měsíc 1995...
Napsal: úte 22.09.2009 12:39
od xSAFA
Jeť přímo do BMW diagnostiku ti dnes udělá každej pepa ale né každej dokáže skutečně zjistit skutečnou závadu.
Na čištění Lambdy se vyprdni to nemá žádný význam... Pokud bude KO tak koupit novou. Možná to skutečně bude tím, že má špatnej výhřev a díky nesprávným informacím kolísají otáčky... Po zahřátí se to spraví.

Napsal: úte 22.09.2009 13:46
od ironpipi
xSAFA píše:Jeť přímo do BMW diagnostiku ti dnes udělá každej pepa ale né každej dokáže skutečně zjistit skutečnou závadu.
Na čištění Lambdy se vyprdni to nemá žádný význam... Pokud bude KO tak koupit novou. Možná to skutečně bude tím, že má špatnej výhřev a díky nesprávným informacím kolísají otáčky... Po zahřátí se to spraví.

No jenže to dělá i když je motor zahřátej, takže nevím no...