Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 07.02.2008 21:19
od sinc
Cus mam par dotazu, da se nejak zjistit funkcnost vahy? napr pri odpojeni? (ja kdyz ji odpojim tak malicko poklesnou otacky a hned se to urovna). Mam sehnanou na e36 320i z roku 92 ja mam 320i 1994/12mesic

Napsal: čtv 07.02.2008 23:19
od Killca
z jakyho mesice roku 92 mas tu vahu? v ETK si muzes najit jestli ti tam pujde,kdyz si kliknes na jeji etk cislo, ale co koukam, tak 92jkova jde jen na rok 91 a 92, ale koukni se sam podle mesicu presneji

Napsal: sob 09.02.2008 21:10
od sinc
muze to delat ta ,,hadice,, co je za vahou? kdyby byla derava? Kdyz ji natahnu lehce ve spoji tak tam jsou prasklinky ale skrz to neni

Napsal: sob 09.02.2008 21:39
od JanK
praskla hadice rozhodne bordel delat muze...

Napsal: ned 10.02.2008 01:27
od HAMANN
Nevim jiste ale motor z roku 92 ma elektroniku bosch a 94 uz ma siemens myslim!

Napsal: ned 10.02.2008 22:29
od sinc
da se to koleno koupit nekde na netu? ja sem ho hledal a nikde nic :roll:

Napsal: ned 10.02.2008 23:56
od Killca
sinc píše:da se to koleno koupit nekde na netu? ja sem ho hledal a nikde nic :roll:
kup origo, na moje iso stoji 6 nebo 7 kil a taky do toho pudu

Napsal: pon 11.02.2008 13:26
od frank325i
jak jsem tady cetl tak se da koupit v bmw za par penez...

Napsal: pon 11.02.2008 23:04
od Killca
tak origo koleno stoji 440korun v BMW AUTEC v Praze mimochodem

Napsal: pon 11.02.2008 23:17
od Koto
Malinko bych se ještě vrátil k tý první otázce tady. Jestli se dá zjistit nějak svépomocně špatná váha vzduchu?
Na ISu mi blbne volnoběh tak zjišťuju čim to je a váha je snadno přístupná tak bych rád začal u ní.
Jinak třeba čidlo teploty, už je dost z ruky (pod sánim). Neni na to nějakej fígl jak ověřit funkčnost aniž bych někde přepižlával kabely??
Předem dík za "podnětné" nápady :twisted:

Napsal: úte 12.02.2008 18:58
od Killca
Koto píše:Malinko bych se ještě vrátil k tý první otázce tady. Jestli se dá zjistit nějak svépomocně špatná váha vzduchu?
Na ISu mi blbne volnoběh tak zjišťuju čim to je a váha je snadno přístupná tak bych rád začal u ní.
Jinak třeba čidlo teploty, už je dost z ruky (pod sánim). Neni na to nějakej fígl jak ověřit funkčnost aniž bych někde přepižlával kabely??
Předem dík za "podnětné" nápady :twisted:
nejlepsi zjisteni funkcnosti je pucit si od nekoho jinyho dobre fungujici a napojit misto svych soucastek, ale to kolisani muze byt vaha, lambda, praskly kolinko, jak sme tu psali a nejaky cidlo otacek nebo cidlo polohy vackove hridele nebo co to bylo :)

Napsal: úte 12.02.2008 19:47
od libovka
bmw326 píše:Nevim jiste ale motor z roku 92 ma elektroniku bosch a 94 uz ma siemens myslim!
To není podle roku výroby,ale jestli to je vanos nebo ne.Auta s vanosem mají siemens a bez vanosu bosch.

Napsal: úte 12.02.2008 20:30
od Koto
Killca píše:
Koto píše:Malinko bych se ještě vrátil k tý první otázce tady. Jestli se dá zjistit nějak svépomocně špatná váha vzduchu?
Na ISu mi blbne volnoběh tak zjišťuju čim to je a váha je snadno přístupná tak bych rád začal u ní.
Jinak třeba čidlo teploty, už je dost z ruky (pod sánim). Neni na to nějakej fígl jak ověřit funkčnost aniž bych někde přepižlával kabely??
Předem dík za "podnětné" nápady :twisted:
nejlepsi zjisteni funkcnosti je pucit si od nekoho jinyho dobre fungujici a napojit misto svych soucastek, ale to kolisani muze byt vaha, lambda, praskly kolinko, jak sme tu psali a nejaky cidlo otacek nebo cidlo polohy vackove hridele nebo co to bylo :)
No zatim v okolí neznam nikoho s ISem od koho bych si to půjčil. Zkusim to nějak vymyslet.
Kolísá mi to teda lehce za studena a za tepla už skoro vůbec, ručička na otáčkoměru se ani nehne, ale je slyšet že se motor občas zachvěje, takže se otáčky přeci jen trochu mění.

Napsal: úte 12.02.2008 21:40
od sinc
me kolisaj otacky jenom za studena. Dneska sem tu vahu mel oddelanou, dalo by se to nejak vycistit? nebo co tam odchazi? z obou stran jsou nejaky mrizky a uprostred asi cidlo mezi nejakymy vlakny :-) . Nejak nechapu smysl toho pristroje,zadna klapka nic :roll:

Napsal: úte 12.02.2008 22:04
od libovka
Je tam odporovej drát a ten se průtokem vzduchu ochlazuje a tím mění odpor.Čím víc vzduchu protéká tím víc se ochlazuje a tím je odpor menší.

Napsal: stř 13.02.2008 11:27
od sinc
kdyz neni motor jeste v provozni teplote a pridam trochu plynu tak to nejede,proste takovej pytel a jakoby to zacne cukat.Pri zahrati nic.

Napsal: stř 13.02.2008 16:10
od mamouschek
libovka píše:Je tam odporovej drát a ten se průtokem vzduchu ochlazuje a tím mění odpor.Čím víc vzduchu protéká tím víc se ochlazuje a tím je odpor menší.
Tak nějak. Za provozu je hodně ohřátej na několik set stupňů. Vlivem proude se ochlazuje a elektronika pod konektorem zalitá už to zpracuje a pošle jako signál do ŘJ. Dochází 1. k zanášení povrchu, tím se mění tepelná vodivost. Dá se očistit technickými odmašťovadly, ale na dlouho to nepomůže. Za 2. se ten "haisfilm" drobnými částečkami prachu, které nepobere filtr, bombarduje a jakoby ochroustává. Opět zkreslení info. Neni tam problém s tim membránovým odlučovačem oleje? Ten rád takhle zlobí.

Napsal: čtv 14.02.2008 12:09
od sinc
mamouschek píše:
libovka píše:Je tam odporovej drát a ten se průtokem vzduchu ochlazuje a tím mění odpor.Čím víc vzduchu protéká tím víc se ochlazuje a tím je odpor menší.
Tak nějak. Za provozu je hodně ohřátej na několik set stupňů. Vlivem proude se ochlazuje a elektronika pod konektorem zalitá už to zpracuje a pošle jako signál do ŘJ. Dochází 1. k zanášení povrchu, tím se mění tepelná vodivost. Dá se očistit technickými odmašťovadly, ale na dlouho to nepomůže. Za 2. se ten "haisfilm" drobnými částečkami prachu, které nepobere filtr, bombarduje

ted tomu nerozumim, nejak to pls konkretizuj ten odlucovac oleje jak muze zlobit

Napsal: pát 15.02.2008 12:14
od sinc
Jinak jeste k tej ztrate vykonu, za studena staci na cca 2500otacek a lehce pridat prestane to akcelerovat a spis jakoby dusit. Ted sem mel rozdelanou vahu a to koleno nejak sem se to snazil vycistit a pripada me ze za studena to ten ,,pytel,, udela min nebo jen obcas... A nevim jestli se mi to jen nezda ale pripada me ze obcas to poklesava ve vyssich otackach cca 5000. Kdyz zajedu na diagnostiku jsou schopny to nejak zjistit?

Napsal: pát 15.02.2008 12:50
od DAVe_1
ja bych donedavna neveril co dovedou novy svicky a vzduchovej filtr...mel sem to udelat driv :wink:
a to me auto nezlobilo, koupil sem to jen tak.