Napsal: čtv 07.02.2008 21:19
Cus mam par dotazu, da se nejak zjistit funkcnost vahy? napr pri odpojeni? (ja kdyz ji odpojim tak malicko poklesnou otacky a hned se to urovna). Mam sehnanou na e36 320i z roku 92 ja mam 320i 1994/12mesic
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
kup origo, na moje iso stoji 6 nebo 7 kil a taky do toho pudusinc píše:da se to koleno koupit nekde na netu? ja sem ho hledal a nikde nic
nejlepsi zjisteni funkcnosti je pucit si od nekoho jinyho dobre fungujici a napojit misto svych soucastek, ale to kolisani muze byt vaha, lambda, praskly kolinko, jak sme tu psali a nejaky cidlo otacek nebo cidlo polohy vackove hridele nebo co to byloKoto píše:Malinko bych se ještě vrátil k tý první otázce tady. Jestli se dá zjistit nějak svépomocně špatná váha vzduchu?
Na ISu mi blbne volnoběh tak zjišťuju čim to je a váha je snadno přístupná tak bych rád začal u ní.
Jinak třeba čidlo teploty, už je dost z ruky (pod sánim). Neni na to nějakej fígl jak ověřit funkčnost aniž bych někde přepižlával kabely??
Předem dík za "podnětné" nápady
To není podle roku výroby,ale jestli to je vanos nebo ne.Auta s vanosem mají siemens a bez vanosu bosch.bmw326 píše:Nevim jiste ale motor z roku 92 ma elektroniku bosch a 94 uz ma siemens myslim!
No zatim v okolí neznam nikoho s ISem od koho bych si to půjčil. Zkusim to nějak vymyslet.Killca píše:nejlepsi zjisteni funkcnosti je pucit si od nekoho jinyho dobre fungujici a napojit misto svych soucastek, ale to kolisani muze byt vaha, lambda, praskly kolinko, jak sme tu psali a nejaky cidlo otacek nebo cidlo polohy vackove hridele nebo co to byloKoto píše:Malinko bych se ještě vrátil k tý první otázce tady. Jestli se dá zjistit nějak svépomocně špatná váha vzduchu?
Na ISu mi blbne volnoběh tak zjišťuju čim to je a váha je snadno přístupná tak bych rád začal u ní.
Jinak třeba čidlo teploty, už je dost z ruky (pod sánim). Neni na to nějakej fígl jak ověřit funkčnost aniž bych někde přepižlával kabely??
Předem dík za "podnětné" nápady
Tak nějak. Za provozu je hodně ohřátej na několik set stupňů. Vlivem proude se ochlazuje a elektronika pod konektorem zalitá už to zpracuje a pošle jako signál do ŘJ. Dochází 1. k zanášení povrchu, tím se mění tepelná vodivost. Dá se očistit technickými odmašťovadly, ale na dlouho to nepomůže. Za 2. se ten "haisfilm" drobnými částečkami prachu, které nepobere filtr, bombarduje a jakoby ochroustává. Opět zkreslení info. Neni tam problém s tim membránovým odlučovačem oleje? Ten rád takhle zlobí.libovka píše:Je tam odporovej drát a ten se průtokem vzduchu ochlazuje a tím mění odpor.Čím víc vzduchu protéká tím víc se ochlazuje a tím je odpor menší.
Tak nějak. Za provozu je hodně ohřátej na několik set stupňů. Vlivem proude se ochlazuje a elektronika pod konektorem zalitá už to zpracuje a pošle jako signál do ŘJ. Dochází 1. k zanášení povrchu, tím se mění tepelná vodivost. Dá se očistit technickými odmašťovadly, ale na dlouho to nepomůže. Za 2. se ten "haisfilm" drobnými částečkami prachu, které nepobere filtr, bombardujemamouschek píše:libovka píše:Je tam odporovej drát a ten se průtokem vzduchu ochlazuje a tím mění odpor.Čím víc vzduchu protéká tím víc se ochlazuje a tím je odpor menší.