Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 vaha vzduchu
Malinko bych se ještě vrátil k tý první otázce tady. Jestli se dá zjistit nějak svépomocně špatná váha vzduchu?
Na ISu mi blbne volnoběh tak zjišťuju čim to je a váha je snadno přístupná tak bych rád začal u ní.
Jinak třeba čidlo teploty, už je dost z ruky (pod sánim). Neni na to nějakej fígl jak ověřit funkčnost aniž bych někde přepižlával kabely??
Předem dík za "podnětné" nápady
Na ISu mi blbne volnoběh tak zjišťuju čim to je a váha je snadno přístupná tak bych rád začal u ní.
Jinak třeba čidlo teploty, už je dost z ruky (pod sánim). Neni na to nějakej fígl jak ověřit funkčnost aniž bych někde přepižlával kabely??
Předem dík za "podnětné" nápady
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
nejlepsi zjisteni funkcnosti je pucit si od nekoho jinyho dobre fungujici a napojit misto svych soucastek, ale to kolisani muze byt vaha, lambda, praskly kolinko, jak sme tu psali a nejaky cidlo otacek nebo cidlo polohy vackove hridele nebo co to byloKoto píše:Malinko bych se ještě vrátil k tý první otázce tady. Jestli se dá zjistit nějak svépomocně špatná váha vzduchu?
Na ISu mi blbne volnoběh tak zjišťuju čim to je a váha je snadno přístupná tak bych rád začal u ní.
Jinak třeba čidlo teploty, už je dost z ruky (pod sánim). Neni na to nějakej fígl jak ověřit funkčnost aniž bych někde přepižlával kabely??
Předem dík za "podnětné" nápady
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
No zatim v okolí neznam nikoho s ISem od koho bych si to půjčil. Zkusim to nějak vymyslet.Killca píše:nejlepsi zjisteni funkcnosti je pucit si od nekoho jinyho dobre fungujici a napojit misto svych soucastek, ale to kolisani muze byt vaha, lambda, praskly kolinko, jak sme tu psali a nejaky cidlo otacek nebo cidlo polohy vackove hridele nebo co to byloKoto píše:Malinko bych se ještě vrátil k tý první otázce tady. Jestli se dá zjistit nějak svépomocně špatná váha vzduchu?
Na ISu mi blbne volnoběh tak zjišťuju čim to je a váha je snadno přístupná tak bych rád začal u ní.
Jinak třeba čidlo teploty, už je dost z ruky (pod sánim). Neni na to nějakej fígl jak ověřit funkčnost aniž bych někde přepižlával kabely??
Předem dík za "podnětné" nápady
Kolísá mi to teda lehce za studena a za tepla už skoro vůbec, ručička na otáčkoměru se ani nehne, ale je slyšet že se motor občas zachvěje, takže se otáčky přeci jen trochu mění.
-
mamouschek
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
Tak nějak. Za provozu je hodně ohřátej na několik set stupňů. Vlivem proude se ochlazuje a elektronika pod konektorem zalitá už to zpracuje a pošle jako signál do ŘJ. Dochází 1. k zanášení povrchu, tím se mění tepelná vodivost. Dá se očistit technickými odmašťovadly, ale na dlouho to nepomůže. Za 2. se ten "haisfilm" drobnými částečkami prachu, které nepobere filtr, bombarduje a jakoby ochroustává. Opět zkreslení info. Neni tam problém s tim membránovým odlučovačem oleje? Ten rád takhle zlobí.libovka píše:Je tam odporovej drát a ten se průtokem vzduchu ochlazuje a tím mění odpor.Čím víc vzduchu protéká tím víc se ochlazuje a tím je odpor menší.
Tak nějak. Za provozu je hodně ohřátej na několik set stupňů. Vlivem proude se ochlazuje a elektronika pod konektorem zalitá už to zpracuje a pošle jako signál do ŘJ. Dochází 1. k zanášení povrchu, tím se mění tepelná vodivost. Dá se očistit technickými odmašťovadly, ale na dlouho to nepomůže. Za 2. se ten "haisfilm" drobnými částečkami prachu, které nepobere filtr, bombardujemamouschek píše:libovka píše:Je tam odporovej drát a ten se průtokem vzduchu ochlazuje a tím mění odpor.Čím víc vzduchu protéká tím víc se ochlazuje a tím je odpor menší.
ted tomu nerozumim, nejak to pls konkretizuj ten odlucovac oleje jak muze zlobit
Jinak jeste k tej ztrate vykonu, za studena staci na cca 2500otacek a lehce pridat prestane to akcelerovat a spis jakoby dusit. Ted sem mel rozdelanou vahu a to koleno nejak sem se to snazil vycistit a pripada me ze za studena to ten ,,pytel,, udela min nebo jen obcas... A nevim jestli se mi to jen nezda ale pripada me ze obcas to poklesava ve vyssich otackach cca 5000. Kdyz zajedu na diagnostiku jsou schopny to nejak zjistit?
