Stránka 1 z 1

Napsal: ned 20.01.2008 15:52
od atem
Narazil jsem dneska na todle cidlo ma utrhly jeden drat...s autem jezdim denne a nevsimnul jsem si ze by se chovalo divne...tak k cemu vubec slouzi...?v ETK jsem ho nenasel.... :?

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: ned 20.01.2008 18:29
od starML
No podle toho druhého obrázku tam nemáš visku, takže asi před chladičem máš elektrický ventilátor. No a tohle asi bude dodělávané čidlo - spínač, který spíná ten el. ventilátor. Když ty dva dráty spojíš, měl by se ventilátor rozběhnout. Do léta by to chtělo opravit. :)

Napsal: ned 20.01.2008 19:45
od atem
No viska tam neni...a jak rikas mam tam vepredu ventilator...mam ho ale napojeny na mlhovy(od minuleho majitele)...takze jak jsem pochopil to cidlo tam nema co delat....?proto asi nebylo v ETK :)

Napsal: ned 20.01.2008 19:46
od xSAFA
tak tak skutecne to bude dobastlene cidlo na spinani elektrickeho vetraku. ja ho mam originalne vlevo naboku chladice.

Napsal: pon 21.01.2008 00:55
od starML
atem píše:...takze jak jsem pochopil to cidlo tam nema co delat....?proto asi nebylo v ETK :)
To čidlo není v ETK, protože tam máš mít visku. Když nemáš visku, musí ten ventilátor něco spínat a na to je tam právě to čidlo, které přes relátko sepne ten el. ventilátor. Ty to máš na vypínači mlhovek, takže to zapínáš ručně. To je sice dobrý (náhradní) způsob, kdy můžeš včas začít chladit i dřív - pokud si toho ale všimneš. Jenže právě když třeba stojíš v koloně, popojíždíš ve městě přes semafory nekoukáš na budíky, věnuješ se dopravní situaci, tak Ti začne vařit motor a vytvoříš další překážku. Takže ta automatika je vhodnější. A když chceš, tak si tam to ruční zapnutí ventilátoru ponech. Doufám, že když zapneš ten ventilátor, tak Ti nesvítí i ty mlhovky?

Napsal: pon 21.01.2008 09:01
od atem
starML píše:
atem píše:...takze jak jsem pochopil to cidlo tam nema co delat....?proto asi nebylo v ETK :)
To čidlo není v ETK, protože tam máš mít visku. Když nemáš visku, musí ten ventilátor něco spínat a na to je tam právě to čidlo, které přes relátko sepne ten el. ventilátor. Ty to máš na vypínači mlhovek, takže to zapínáš ručně. To je sice dobrý (náhradní) způsob, kdy můžeš včas začít chladit i dřív - pokud si toho ale všimneš. Jenže právě když třeba stojíš v koloně, popojíždíš ve městě přes semafory nekoukáš na budíky, věnuješ se dopravní situaci, tak Ti začne vařit motor a vytvoříš další překážku. Takže ta automatika je vhodnější. A když chceš, tak si tam to ruční zapnutí ventilátoru ponech. Doufám, že když zapneš ten ventilátor, tak Ti nesvítí i ty mlhovky?
Dik vysvetlil jsi to moc dobre ted uz to konecne chapu....mlhovky tam zatim vubec nemam :) pak to asi budu muset nejak vyresit....