Napsal: ned 20.01.2008 15:52
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
To čidlo není v ETK, protože tam máš mít visku. Když nemáš visku, musí ten ventilátor něco spínat a na to je tam právě to čidlo, které přes relátko sepne ten el. ventilátor. Ty to máš na vypínači mlhovek, takže to zapínáš ručně. To je sice dobrý (náhradní) způsob, kdy můžeš včas začít chladit i dřív - pokud si toho ale všimneš. Jenže právě když třeba stojíš v koloně, popojíždíš ve městě přes semafory nekoukáš na budíky, věnuješ se dopravní situaci, tak Ti začne vařit motor a vytvoříš další překážku. Takže ta automatika je vhodnější. A když chceš, tak si tam to ruční zapnutí ventilátoru ponech. Doufám, že když zapneš ten ventilátor, tak Ti nesvítí i ty mlhovky?atem píše:...takze jak jsem pochopil to cidlo tam nema co delat....?proto asi nebylo v ETK
Dik vysvetlil jsi to moc dobre ted uz to konecne chapu....mlhovky tam zatim vubec nemamstarML píše:To čidlo není v ETK, protože tam máš mít visku. Když nemáš visku, musí ten ventilátor něco spínat a na to je tam právě to čidlo, které přes relátko sepne ten el. ventilátor. Ty to máš na vypínači mlhovek, takže to zapínáš ručně. To je sice dobrý (náhradní) způsob, kdy můžeš včas začít chladit i dřív - pokud si toho ale všimneš. Jenže právě když třeba stojíš v koloně, popojíždíš ve městě přes semafory nekoukáš na budíky, věnuješ se dopravní situaci, tak Ti začne vařit motor a vytvoříš další překážku. Takže ta automatika je vhodnější. A když chceš, tak si tam to ruční zapnutí ventilátoru ponech. Doufám, že když zapneš ten ventilátor, tak Ti nesvítí i ty mlhovky?atem píše:...takze jak jsem pochopil to cidlo tam nema co delat....?proto asi nebylo v ETK