Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
topení e36... prosím radu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 292
- Registrován: čtv 14.06.2007 00:00
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, mám dotaz ohledně topení... máme rozdělanou palubku a nemůžeme najít kostření... (všechno sme měřili a zdá se to být ok, takže asi jedině ukostření....)
A potom se chci zeptat, když sem oddělal plast pod volantem, tak tam mám upe na volno nějakou skříňku, nevíte někdo k čemu slouží?? Byl z ní navíc spadenej kryt, což mě celkem zaráží... (skříňka má cca 20x20cm)
A potom se chci zeptat, když sem oddělal plast pod volantem, tak tam mám upe na volno nějakou skříňku, nevíte někdo k čemu slouží?? Byl z ní navíc spadenej kryt, což mě celkem zaráží... (skříňka má cca 20x20cm)
chopigari píše:Je to bez klimy... no já to právě nemůžu najít nikde na netu...
A kdyby měl někdo funkční třeba z bouračky bo tak.. tak koupim... a jak se pohybuje cena nového?
Pokud jsem se správně koukal,tak cena nového je od 3800 do 8200Kč, podle toho, co tam máš...Asi bych nechal opravit starý motůrek...
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
odvzdusnit chladici system motoruboss1 píše:vyziju tohoto vlakna. mam 318is E36 coupe , a nejak mi divne topi topeni. kdyz dam ofuk celniho skla nebo noh , taky to topi ale taky ne moc zavratne. a kdyz to dam na foukani do kabiny tak to fouka studenej vzduch. nevite nekdo co s tim?
pripadne sceknout, jestli se motor vazne poradne hreje do pulky budiku a je zahratej stale v pulce budiku, pokud teplota za jizdy klesa, tak vymenit termostat-odvzdusnit a zkusit co bude
pokud problem stale trvam vymenit ventil topeni
+-vychazim z BMW TIS a ze zkusenosti
vlevo je matal
a vpravo Killca 


- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
nahore na chladici mas malej plastovej sroubek na krizovy sroubovak, to je odvzdusnovak, normalne zahrej auto na pulku budiku, pust topeni na max teplotu, fukar taky, vyjed nejakej kopec a nahore povol ten malej sroubek na chladici, mely by bublat bublinky a az zacne vyverat voda, tak ho utahni, ja osobne bych to nechal trochu pootevreny a vyjel kopec a hned dolil vodu +- podle voka, to je uplne nejvyhmatlejsi odvzdusneni
ale jestli se ti fakt motor chladi pod pulku, tak vymen ten termostat
ale jestli se ti fakt motor chladi pod pulku, tak vymen ten termostat
vlevo je matal
a vpravo Killca 


- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
jo jen doplnim
kdo ma digiklimu, tak plati, ze kdyz da automaticky ofuky, tak na nohy fouka teplo a ze stredovych ofuku fouka asi 15m teply vzduch a pote automaticky preskoci na vlazny az studeny, pro udrzeni bdelosti ridice, teplota vzduchu ze stredovych vetraku se potom ovlada cervenomodrym koleckem uprostred palubky mezi temi dvema hlavnimi stredovymi ofuky (nebo teda u e36 je to kolecko myslim nad ofuky a po stranach otevirani a zavirani foukani
kdo ma normal fukar, tak kdyz nastavi ofuk stredem, tak i na tom budiku, kde se nastavuje smer foukani vidi u obrazku stredovyho foukani takovy bily pole, tak to taky fouka studeny stredem v te chvili
kdo ma digiklimu, tak plati, ze kdyz da automaticky ofuky, tak na nohy fouka teplo a ze stredovych ofuku fouka asi 15m teply vzduch a pote automaticky preskoci na vlazny az studeny, pro udrzeni bdelosti ridice, teplota vzduchu ze stredovych vetraku se potom ovlada cervenomodrym koleckem uprostred palubky mezi temi dvema hlavnimi stredovymi ofuky (nebo teda u e36 je to kolecko myslim nad ofuky a po stranach otevirani a zavirani foukani
kdo ma normal fukar, tak kdyz nastavi ofuk stredem, tak i na tom budiku, kde se nastavuje smer foukani vidi u obrazku stredovyho foukani takovy bily pole, tak to taky fouka studeny stredem v te chvili
vlevo je matal
a vpravo Killca 

