Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Ztráta výkonu v nižších otáčkách, M43

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
randomf
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: úte 16.10.2007 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1420

#1 Příspěvek od randomf »

Ahoj, mám e36 318i M43 a chová se docela podivně - motor v nižších otáčkách jakoby nemá výkon, občas jede na tři válce, benzín teče do výfukového potrubí a to se dost hřeje. Celkově prostě dost kucká a jede nepravidelně. Nicméně tohle se děje pouze pokud nesešlápnu dost (úplně) plynový pedál, pak se auto probere a jede jako střelený. Navíc tohle taky nedělá při velice jemně sešlápnutém plynu (ovšem tohle občas nestačí ani na rovinku).
Nicméně tohle chování se občas vůbec neprojeví, auto jede celou dobu v pořádku. Ve většině případů se takto chová při zahřívání motoru, tedy když ručička teploty leze z modrého pole, přibližně k druhé čárce. Za tepla už jede motor v pohodě. Pokud má ovšem velice špatnou náladu, dělá to po celou dobu jízdy. Nikdy se tohle nestalo se studeným motorem (v žádném ze tří případů). Tušíte někdo, co by to mohlo být? Díky za pomoc.

EDIT: Ještě sem zapomněl zmínit, že motor jde v pohodě vytočit k omezovači.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od dsvatos »

Čidlo teploty motoru (pro ŘJ), čidlo teploty nasávanýho vzduchu? Zkus si s někým jiným prohodit zapalovací káblíky. Co svíčky? Pokud to opravdu jede na tři válce, na svíčce poznáš kterej blbne - chyba cívky, káblu, svíčky. Pokud to ale kucká aa přitom jede na 4 válce, viděl bych to na ty čidla.
randomf
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: úte 16.10.2007 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1420

#3 Příspěvek od randomf »

Svíčky jsou vyměněný před třema měsícema za NGK. Kabely mi příjdou divný, že to nikdy nedělá za studena a ve vysokých otáčkách.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#4 Příspěvek od Killca »

teoreticky, nemuze to byt i lambda? nezaznamena spravnou smes a tak to kucka a kdyz podrzi plnej tak jeto jedno protoze tam seouka vsechno co ma po ruce
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
randomf
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: úte 16.10.2007 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1420

#5 Příspěvek od randomf »

Jeste upozornim, ze to nehlasilo zadne chybove kody. Pokud na neco neprijdu, vypada to, ze to asi pujde na celkovou diagnostiku, abych vedel co dava jake hodnoty, tak tam se snad lambda odhali.
Uživatelský avatar
FreeTree
Registrovaný
Příspěvky: 397
Registrován: ned 25.06.2006 00:00
Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI

#6 Příspěvek od FreeTree »

váha vzduchu.... dost mi to připomíná to, co to dělalo mně.... zajeď na diagnostiku....
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#7 Příspěvek od Killca »

no jestli to nehlasi zadnou chybu CHECK ENGINE, tak to lambda nebude, to spis ta vaha vzduchu no
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
randomf
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: úte 16.10.2007 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1420

#8 Příspěvek od randomf »

Docela me zarazi ta zavislost na teplote. Nepripadne mi, ze by se vaha vzduchu nejak dramaticky zahrivala.
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od droban »

kdyz sem mel blbou vahu vzduchu tak mi to za studena cukalo a kuckalo a za tepla to uz jelo daleko lip,po vymene to vali uz porad stejne :D
randomf
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: úte 16.10.2007 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1420

#10 Příspěvek od randomf »

Jen doplnim, ze to delaly vstriky + lambda.
Odpovědět