Napsal: pát 04.01.2008 11:03
Prosím o radu ,při vysokych otáčkách se mi rosvítí kontrolka dobíjeni a zhasne až v malích otáčkach,co muže být příčinou ? Altík nebo špatný řemen ??? jo je to e36 325td
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
ne ne,baterka drží.Leveler píše:Řemen to asi nebude pač kdyby byl volnej tak by ti to občas jen bliklo když by se zrovna proklouznul a nebo by pískal.Ale klidně na nej mrkni jako na první věc.
Baterka se ti nevybijí?
Tohle mi dělalo na TDSu. Je to buď špatnej diodovej můstek na altíku, což je prý ve většině těchto případů, ale u mě to byl přepálenej drát na rotoru. Byla to pěkná jebačka zjistit, čím to je. Auto mi přestávalo dobíjet ze začátku od 3500ot. a po pár dnech ježdění už to nedobíjelo při 2700ot. Dej udělat repas a rovnou nech vyměnit uhlíky. Já jsem nechal měnit uhlíky, ložisko a nakonec i kotvu a bylo to ok.damian píše:Prosím o radu ,při vysokych otáčkách se mi rosvítí kontrolka dobíjeni a zhasne až v malích otáčkach,co muže být příčinou ? Altík nebo špatný řemen ??? jo je to e36 325td
ano,děkuju.Přesně to udělám.Player1 píše:Tohle mi dělalo na TDSu. Je to buď špatnej diodovej můstek na altíku, což je prý ve většině těchto případů, ale u mě to byl přepálenej drát na rotoru. Byla to pěkná jebačka zjistit, čím to je. Auto mi přestávalo dobíjet ze začátku od 3500ot. a po pár dnech ježdění už to nedobíjelo při 2700ot. Dej udělat repas a rovnou nech vyměnit uhlíky. Já jsem nechal měnit uhlíky, ložisko a nakonec i kotvu a bylo to ok.damian píše:Prosím o radu ,při vysokych otáčkách se mi rosvítí kontrolka dobíjeni a zhasne až v malích otáčkach,co muže být příčinou ? Altík nebo špatný řemen ??? jo je to e36 325td