Stránka 1 z 1
Napsal: pát 04.01.2008 10:36
od bavorak
Máte někdo zkušenosti se zkráceným řazení co prodávají v Tuningshopech?Výměna je jednoduchá nebo ne?Děkuji.
Napsal: pát 04.01.2008 15:53
od jpavel76
S tuningovym řazenim zkušenost nemam, ale zajimala by mě zkušenost se seriovym.
Nějak se mi nezda, že když řadim 5-ku, tak při pohybu paky vpravo musim překonávat nějakej odpor. Podobně jako na zpátečku jen je ta síla menší, ale trochu mi to vadí. Je to normální ?
Dík.
Napsal: pát 04.01.2008 16:02
od Wertheim
Co je všechno součástí toho KITu shortshiftu?
Napsal: pát 04.01.2008 16:52
od surfis
jpavel76 píše:S tuningovym řazenim zkušenost nemam, ale zajimala by mě zkušenost se seriovym.
Nějak se mi nezda, že když řadim 5-ku, tak při pohybu paky vpravo musim překonávat nějakej odpor. Podobně jako na zpátečku jen je ta síla menší, ale trochu mi to vadí. Je to normální ?
Dík.
mám to samé.... jako chybu to nevidím....
Napsal: pát 04.01.2008 17:40
od Tuning
už se to tady řešilo...problém s montáží není, ale prý se ničí synchrony ve špajzce... ovšem firma UUC motorwerk dělá short shift a životnost převodovky je v pohodě...Jde o to, že se zkrátí dráha přeřazení a tudíž je otázka jestli je schopné špajzkové ozubení tak rychle reagovat a neničit se...
já budu dělat pokus na E46 ne s short shiftem, ale přesnějšíma dráhama řazení... pomocí něceho podobného co dělá UUC... vychýlení v neurálu by mělo být jen 10mm,oproti seriovým 37mm-u nového! Starší má i 80mm...a tudíž se hledají kvalty...
realizace v prubehu jara...dám vědet...
Napsal: pát 04.01.2008 21:11
od Huska
prodávají se i takové sety.... dole od kulisy řazení delší které zkrátí dráhy jen v horní části (pohyb hlavicí) ale chod na převodovku je stejný tudíš by se neměla nijak poškodi 
Napsal: pát 04.01.2008 23:00
od Wertheim
Jaká je cena?
To co píše Huska je logický.. kde se to dá sehnat? Na driftování by to asi bylo libový..

Napsal: sob 05.01.2008 11:26
od Tuning
to co říká Huska, je pravda a toto se dá sehnat u spousty prodejcu tuning dilu... to co jsem psal já, že budu vytvářet je něco jiného-budu dělat tu spojovací tyč, co je mezi kulisou a převodovkou...
Napsal: ned 06.01.2008 23:30
od Speedy
Tohle byhc potřeboval vyřešit, mám s tím problém, když letím na 3.bokem a pak vpůlce driftu musím přeřadit na 2.kvalt, tak to zaboha nemůžu trefit. A to mám vše na řazení vyměněné. Budu vděčen za pomoc! Už jsem kvůli tomu vypadl 2x ze závodu :'-(
Napsal: pon 07.01.2008 01:03
od men
Shortshift namáhá synchrony v převodovce díky zkrácení doby při přeřazení tudíž synchron námá dostatek času, aby se roztočil=větší opotřebení skříně.
Od UCC
Pro e36 by uvedený tuning díl musel být lehce pozměněný(nebo výstup převodoky) pokud by někdo chtěl mužu to blíže specifikovat.
Řek bych že fajn vylepšení. Pro nekho kdo umi se soustruhem nebo frezou práce na chvíli
Já si udělal Home Made short shift a zatim se to jeví dobře.

Napsal: pon 07.01.2008 18:05
od dell
Speedy píše:Tohle byhc potřeboval vyřešit, mám s tím problém, když letím na 3.bokem a pak vpůlce driftu musím přeřadit na 2.kvalt, tak to zaboha nemůžu trefit. A to mám vše na řazení vyměněné. Budu vděčen za pomoc! Už jsem kvůli tomu vypadl 2x ze závodu :'-(
Nemůže být vše vyměněno, z vlastní zkušenosti a dělal jsem to na více autech (vše BMW) vždy jsem vyměnil všechny silonová pouzdra a řazení šlo jak u nového auta.
Napsal: pon 07.01.2008 19:15
od Speedy
Tohle je řešení a vysvětlení
http://jtdesigns.stores.yahoo.net/higpertranbr.html
mam opravdu vše vyměněné, nebudu tvrdit něco, co není pravda
