Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e46 320d do 03/2001

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
jook
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pon 26.06.2006 00:00

#1 Příspěvek od jook »

Zdravim, shanim ted e46 320d a az jsem po urputnem shaneni nasel konecne neco, co by stalo za to, tak jsem se v jedne recenzi docetl, ze nebrat e46 s 2,0d motorem do 03/2001 protoze az tehdy zacali delat motor M47N ktery ma teprve common rail coz ma vliv jak na kultivovanost, tak na vstriky, ...

Udajne se taky na tom starsim motoru docela kazi vstriky, rychle opotrebeni turba, selhava chlazeni, propaluji se tesneni pod hlavou, selhava rotacni cerpadlo, nepravidelny chod motoru, ... a proste to neni ono co by melo byt, tak ted hodne vaham.

Penize na auto z r. 02 nejsou, tak premyslim, jestli to vzit nebo radeji vymenit jiny, benzinovy motor, nebo z toho nemit az takovy strach.
Jake mate nazory, zkusenosti s timto motorem, ... Co treba rozvodak? Ma M47 retez, nebo jen remen?
kurovec01
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pon 11.06.2007 00:00
Bydliště: Zlinsko
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od kurovec01 »

zdarec.mam 320d e46 1998 a je v poho mam už cosi ujete a ok...1-turbo muže odejit i na comonrailu.jeden vstřik na comonrail-to je 10tis.---oproti dobre repasi rotačniho čerpadla25tis.ja ted budu kupovat nove trysky a vyjde to na 5tis od fratio boseli nebo tak nějak.a ma samozdřejmě řetez.
Ales-eastek
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: čtv 24.11.2005 01:00

#3 Příspěvek od Ales-eastek »

na naftu se vykasli...bez do benzinu...ale zalezi kolik taky najezdis...
Fantucci
Registrovaný
Příspěvky: 1127
Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
Bydliště: Ústí
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Fantucci »

tady je něco z podobného tématu

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=

jinak já bych šel do toho dvoulitrového dieslu asi jedině po tom faceliftu - dle mého lepší ještě chvilku počkat, našetřit...
Pomineme-li náklady na opravy, kde hlavně záleží na tom, jaký konkrétní kus člověk koupí, tak s ohledem již na zmíněné chování,projev a výkon motoru vítězí facelift.
e46 325i Touring; X5 e70 3,0d xdrive
Hrnca
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: pát 04.05.2007 00:00
Bydliště: Mikulov/Horní Věstonice

#5 Příspěvek od Hrnca »

Záleží na jaké auto narazíš...Já mám 320d r.v.99, najezdím toho fakt hodně a neměl sem s tím žádný problém...Už má najeto těsně pod 200 a měnil jsem jen brzdy...Záleží jak jezdil předchozí majitel, jak auto udržoval atd. Četl jsem milion názorů na to, že 320d před faceliftem nebrat, ale já bych na to své nedal dopustit...
jura55
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 21.05.2007 00:00
Bydliště: Brno

#6 Příspěvek od jura55 »

No ja jsem kupoval svou 320d v rijnu, taky jsem chtel common raila, nakonec mam ten 100kW a zatim spokojenost...nekdo mi radil, ze ten common rail je nachylnejsi na kvalitu nafty a potom ho lecit vyjde dost draho....
kurovec01
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pon 11.06.2007 00:00
Bydliště: Zlinsko
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od kurovec01 »

jura55 píše:No ja jsem kupoval svou 320d v rijnu, taky jsem chtel common raila, nakonec mam ten 100kW a zatim spokojenost...nekdo mi radil, ze ten common rail je nachylnejsi na kvalitu nafty a potom ho lecit vyjde dost draho....


tak tak-přesně
Odpovědět