Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 03.01.2008 16:35
od wang
Prestali mi z niceho nic jit ostrikovace na celni sklo, zkousel sem prehodit ke kamosovi cerpadylko a jede u me ne, zkousel sem jestli tam de stava, zkousecka ukazuje ze jo, ale muze tam jit malej proud, ale cim to je netusim, kde najdu rele na ostrikovace? Nebo je tam jeste jinej figl?
Napsal: čtv 03.01.2008 16:37
od ELiLOBO
mě se to stalo taky, ale bylo to motorkem.
Napsal: čtv 03.01.2008 16:39
od wang
tim to bohuzel neni to sme odzkouseli, nevi nekdo kde je rele od blinkru?
Napsal: čtv 03.01.2008 19:52
od Slid
když na multimetru je 12V čili jr v konektoru šťáva tak přeci musí frčet a pokud nefrčí je motorek v řiti a nebo nemáš šťávu v konektoru tak si nejdříve toto ujasni

Napsal: čtv 03.01.2008 20:46
od hanzik
Samozřejmě nevím čím jsi to měřil a kde jsi tomu bral při měření kostru.ALe jestli říkáš že 12V tam bylo a bral jsi kostruod jinud tak ti na tom motorku jednoduše chybí kostra.Zkus zkotrolovat tohle ale fakt nevím jak ten motorek vypadaá takže když tak mou radu ignoruj

Napsal: pát 04.01.2008 20:18
od Killca
rele blinkru - 2x vyssi nez ostatni rele

Napsal: sob 05.01.2008 16:02
od wang
kecam z hladu rele ostrikovacu kde je samozrejme!!!a meril sem to multimetrem leze z toho asi 11,5 voltu coz je asi malo na to aby to ten motorek rozjelo, zarovku to treba rozsviti ale motorek nezabzuci...
Napsal: sob 05.01.2008 16:15
od hanzik
Hele tohle se mi nezdá pokud tam naměříš na té patici 11,5 V tak by se ten motorek měl rozjet aspoň trochu.Buď to bude motorek,ale pokud jsi ho zkoušel tak asi ne.Já bych zkontroloval důkladně celou kabeláž od konektru až po relé.Jestli na tom konektru něco naměříš tak relé musí být v poho.Měl jsem ale už problém takovej že u světla zpátečky jsem bnaměřil 12V ale když jsem tam dal žárovku tak nic.Zkontroluj tu kabeláž musí to být v ní.Nějakej kontakt nebo tak.
Napsal: sob 05.01.2008 16:55
od wang
OK ale kde to relé je? Pac kable vedou do auta do takovyho toho velkyho svazku a nevim kery to pak sou? to rele je nekde u packy?
Napsal: sob 05.01.2008 17:24
od wang
takze jinak, z konektoru leze stava pri sepnuti packy, motorek na dratky od baterky bzuci,ale kdyz to zapojim tak se proste nic nedeje,uz me napadlo i ze je v haji ten konektor tak sem to premostil dratama ten konektor.Krpa je jinde protoze kdyz drzim packu na ostrikovani nic se nedeje ale pokud odpojim kabel od motorku zacne se stirat tak jak to pri ostrikovani dela,ale pokud je pripojenej tak nestiraji jak kdyby to slo s necim do slusu...$
Napsal: sob 05.01.2008 17:37
od hanzik
říkal jsi taky že jsi zkoušel motorek v jiném autě.Co tak zkusit jinej motorek v tom tvem autě.Pokud říkáš že po odpojeni motorku to stírá a sním né tak bych řekl že je určo problém v tom motorku.Nebo bych ještě zkusil zjistit kde to může jít do zkratu,třeba připoj motorek jedním kontaktem na konektoru nejlepe kladný pól který je spínaný přes relé a zem hodit rovnou od baterky.ALe musímš si zjistit kterej ten kontakt je kladnej pól.No a pokud to bude fungovat tak chyba je v tom uzemění neboli v tom druhem drátu.Je těžký tak poradit když jsem to ani neviděl :-)Přeju hodně zdaru
Napsal: sob 05.01.2008 17:42
od wang
zkousel sem prijednom samozrejme i motorek kamosa,takze alternativa ze je to motorkem je timto proste vyloucena,muj u neho jel u me jeho ne

A je to spinany kostrou,plus je tam stalej pri zaplym klicku,zkousel sem i kladnej pol z baterky jestli to nedava malo a kostru na sepnuti z konektoru a zase nic,ale kostra reaguje na multimetru jedine ze by to blbe kostrilo,ale abych se v tom nemusel hrabat,tak by mi konecne nekdo mohl rict kde je rele od ostrikovacu, nebo od steracu a jestli je kazde zvlast nebo je to sjednoceny

Napsal: sob 05.01.2008 18:13
od hanzik
AHA tak to ti nehelfnu já budu mít příručku JAK NA TO až příští týden.Sorry
Napsal: sob 05.01.2008 18:14
od wang
tak kdyby to tam bylo a do te doby bych nevedel tak pls koukni
Napsal: sob 05.01.2008 19:02
od hanzik
OK až mi příjde tak se po tom kouknu.Budu na to myslet (teda doufám)

Napsal: ned 06.01.2008 11:08
od dell
Posílám obrázek kde je relé čerpadla ostřikovače.
Napsal: ned 06.01.2008 12:04
od Slid
pokud tam máš na měřáku 11.5V tak to musí s motorkem točit jak blázen

a pokud motorek jak říkáš jinde funguje, tak chyba bude špatný kontakt v patici, konektor (trubička) v patici je třeba více roztáhlá a nedotýká se motorku konektoru, jinak si nedokážu vysvětlit proč to nejde
Napsal: ned 06.01.2008 13:01
od dell
Doufám že měříš napětí přímo na konektoru. Pokud připojíš měřák na tom konektoru na jeden pól + a druhý na kostru, zjistíš že tam jde trvalé plus, pokud dáš měřák na druhý pól a na + baterky stiskneš páčku pro ostřikování, zjistíš že funguje páčka to znamená že oba vodiče jsou v pořádku. Zkus místo čerpadla dát žárovku jestli se rozsvítí.
Není mě jasné proč by při dobrém čerpadle a zastrčeném konektoru nešly stěrače a při odpojeném ano. Ještě můžeš zkusit, ať někdo mačká páčku a Ty zkoušej zahejbat s konektorem od čerpadla.
Napsal: ned 06.01.2008 13:34
od wang
zarovku to rozsvitia,ale rozsvitilo to jen malou vatazmel sem tam teda dal h4 55W a tu to nerozsvitilo packu sem zaprel jakoze porad ostrikuju a jakmile sem pripojil zarovku prestalo to stirat sklo,jako by to slo nejak do slusu ja nevim jak si to mam vysvetlit,ale kontakty sou tim padem stopro dobry,stejny jak motorek,odpojim sitira zatizim zarovkou nesira,jinak ten samotnej plus dava dost protoze kdyz sem ji pipojil na + z konektoru a na kostru tak svitila,druhej pol jako zem se hlasi ale prestane to fungovat...takze bud je nekde derava kabelaz nebo je nejakym zpusobem poskozeny to rele nebo neco co ridi setreni po ostriknuti protoze pri vetsi zatezi to proste nefunguje.Navic to ze je tam dobrej kontakt dokazuje to ze se pri pripojenem konektoru po "ostriku" nerozjede setreni a s odpojenym to stirne..$
Napsal: ned 06.01.2008 13:48
od wang
dell píše:Posílám obrázek kde je relé čerpadla ostřikovače.
ja zadnej obrazek nevidim mozna to vidi jen ti co maj zaplaceny clenstvi tak mi prosim hod nekam odkaz nebo posli na
wang.s@seznam.cz moc dekuju predem.