Stránka 1 z 1

Napsal: pát 28.12.2007 21:26
od harry
Ahoj potřeboval bych poradit,mám Bmw E46 r.v.2002 diesel a měnil jsem těsnění a hlava byla srovnaná o 0,15,původně tam bylo těsnění s jednou dírou (1,45) tak mi poradili ať dám stejné,že srovnání hlavy o 0,15 je málé a nebude to vadit.Tak jsem koupil stejné s jednou dírou(1,45),auto jede ok chytá,ale problém je ve vyšší kompresi, auto začalo mít detonační hoření!Takže hlava bude muset znovu dolu a těsnění budu muset dát silnější, jen nevím zda se dvěma dírami(1,55) a nebo se třemi(1,65).Když dám dvě mohlo by to být ok a tři se bojím,že to zas bude mít kompresi malou.Můžete mě prosím poradit ?.Díky moc.

1 díra 1,45
2 díra 1,55
3 díra 1,65

Napsal: pát 28.12.2007 21:31
od honzibmw
harry píše:Ahoj potřeboval bych poradit,mám Bmw E46 r.v.2002 diesel a měnil jsem těsnění a hlava byla srovnaná o 0,15,původně tam bylo těsnění s jednou dírou (1,45) tak mi poradili ať dám stejné,že srovnání hlavy o 0,15 je málé a nebude to vadit.Tak jsem koupil stejné s jednou dírou(1,45),auto jede ok chytá,ale problém je ve vyšší kompresi, auto začalo mít detonační hoření!Takže hlava bude muset znovu dolu a těsnění budu muset dát silnější, jen nevím zda se dvěma dírami(1,55) a nebo se třemi(1,65).Když dám dvě mohlo by to být ok a tři se bojím,že to zas bude mít kompresi malou.Můžete mě prosím poradit ?.Díky moc.

1 díra 1,45
2 díra 1,55
3 díra 1,65
dal bych se dvema ale se tremi si myslim nic nezkazis