problém s at.převodovkou - už možná OK...
-
HanzE3
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 1381
-
Maikl
- Registrovaný
- Příspěvky: 2408
- Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
- Bydliště: CL
- Klubové ID: 644
-
HanzE3
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 1381
Už jsem zjistil, ale co s tim? Nemá to třeba hlídání serviního intervalu,výměna oleje a filtru??? Jak se auto ohřeje tak mě to nepustí přidat plyn a jak kdyby spínal omezovač (padaj otáčky, víc jak 2000 ot./min), ale to se mi zdá jak chyba v elektronice... Nemáte někdo odkaz na nějakejch šikovnejch stránek o opravách e-36 v češtině, pan kopp stojí za ho... Už vás nechci pořád otravovat stim co se mi tam všechno sere - asi nějakej špatnej kousek

-
Maikl
- Registrovaný
- Příspěvky: 2408
- Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
- Bydliště: CL
- Klubové ID: 644
-
HanzE3
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 1381
-
rob2fab
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Bydliště: onrb
je to problem s převodovkou obecně,nespecifikuje to problém.HanzE3 píše:Dneska se mi rozsvítila,ale nevim co to znamená. "ozubený kolečko s" co je to za problémek???
např. me kdyz se to rozsvítilo tak to zaradilo a uzamcelo 3.
diagnostika v Renocaru mi stejne nic nerekla..vse ok!
dal se new olej a od té doby dobrý.
-
HanzE3
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 1381
-
rob2fab
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Bydliště: onrb
-
HanzE3
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 1381
-
rob2fab
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Bydliště: onrb
nene motor musi jet čiste,nemas nic s prevodovkou,jelikoz ti vynecháva motor prevodovka si s nim neshodne a je problém,háže chyby.HanzE3 píše:přesně tak v nouzáku.
Někdy to vypadává v nízkejch - jak kdyby docházel benzín, nevim proč by ale kvůli převodovce vynechával motor a hlavně to řadí úplně jinak než normálně...
-
rob2fab
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Bydliště: onrb
-
JanK
- Registrovaný
- Příspěvky: 301
- Registrován: pon 30.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
rob2fab
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Bydliště: onrb
nech to odbornikum v bmw..neni lepsiho zacatku nez-li presne diagnozi,usetri spoustu pnez.JanK píše:kolega z prace mel problem u 728 e38,nevim uz presne co to s tim automatem delalo,ale problem byl ve snimaci otacek motoru...ale co to má spolecnyho s prevodokou jsme nejak nepochopili...
ale jestli to odřadi vsechno plynule,a všechny kvalty ...navic te to omezuje v otáckach.
videl bych to na motor.je to asi tak jako kdyz mi docházel benzín,s ruznym cukanim a vykyvem vykonu si prevodovka taky nerozumela..
-
kubiczek
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: čtv 12.07.2007 00:00
-
HanzE3
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 1381
Kluci, to je těžký, řekl bych, že po každý jinak. Je to všechno v pohodě, jen do tý doby něž se mi rozsvítí ta svině s tim vykřičníkem, pak mam "pocit",že to přepne na nouzovej režim a nepustí mi plnej výkon. Podle mě, jak "vynechá ten motor", je to přímo v momentě kdy by to mělo zařadil - spíš podřadit. Stává se to spíš když jedu většinou rovinu okolo 2000ot./min. a plyn jenom lechtám. Taky jsem si všim,že to reaguje často jen na druhou polohu "kickdownu". Já myslel, jestli to nemá nějakej servisní interval na výměnu oleje a filtru( to podle mě nikdo nikdy neměnil - najeto 158tis.) a že ŘJ to prostě blokne, ale to by to nedělala podle toho jakou má náladu??? Mě napadá, že to bude nějaký čidlo nebo prostě nějaká blbost v elektronice. Nechápu . Strejně mi nezbyde nic jinýho než dojet na diagnostiku a každopádně vyměnit filtr a olej. A když jsem u oleje - můžu tam dát ten klasický Castrol do automatu(červený), mě totiž někdo cpal nějaký bílý - o tom jsem slyšel teda poprvý. ZLATÁ 30-ka , tam už jsem věděl kdy a kam šáhnout... 
-
Pete
- Registrovaný
- Příspěvky: 508
- Registrován: pát 06.04.2007 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 1167
Ahoj, je to malinko od veci, ale kdyz už se bavime o te vymene, nevíte jak se ma doplnit ta hladina media u automatu? totiž pri vypnutem motoru jsem prevodovku doplnil po hranu otvoru a při nastartovani hladina klesla a bylo treba dopnit nekolik deci aby byla hladina u hrany kontrolniho otvoru.Nejspis neco natahne hned okruh chlazeni, nebo co já vím.
Tak moje otazka je- hladina se doplnuje za chodu motoru nebo za klidu ? Totiz mam 325 v automatu najeto 150tis. a ted v zime to po startu dela takove piskave zvuky, ale do chvilky to prestane, tak jestli to neni tou hladinou. Díky
Tak moje otazka je- hladina se doplnuje za chodu motoru nebo za klidu ? Totiz mam 325 v automatu najeto 150tis. a ted v zime to po startu dela takove piskave zvuky, ale do chvilky to prestane, tak jestli to neni tou hladinou. Díky
-
HanzE3
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 1381
Já do každýho automatu dolíval vždy za chodu, a měl bys šlápnout na brzdu a zařadit D , aby to natlakovalo. Jenže u 36 jsem čuměl jak vyvoraná myš když jsem asi po hodině marnýho hledání zjistil, že to nemá klasickou risku...Pete píše:Ahoj, je to malinko od veci, ale kdyz už se bavime o te vymene, nevíte jak se ma doplnit ta hladina media u automatu? totiž pri vypnutem motoru jsem prevodovku doplnil po hranu otvoru a při nastartovani hladina klesla a bylo treba dopnit nekolik deci aby byla hladina u hrany kontrolniho otvoru.Nejspis neco natahne hned okruh chlazeni, nebo co já vím.
Tak moje otazka je- hladina se doplnuje za chodu motoru nebo za klidu ? Totiz mam 325 v automatu najeto 150tis. a ted v zime to po startu dela takove piskave zvuky, ale do chvilky to prestane, tak jestli to neni tou hladinou. Díky
-
kubiczek
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: čtv 12.07.2007 00:00
to mas podle typu převodovky.. musíš plnit olej ze spodu(auto musíš mít na zvedáku, že?) , jestli jo, tak mám tu samou převodovku.. doliješ kolik můžeš, a pak dáš polohu P, nastartuješ a zase dolíváš dokud hladina nepřestane klesat..pak to musíš tak 10-15km protáhnout, a znova při nastartovaném autě na P dolít..toť vše 
jo, a dolíváš dokud olej nezačne vytékat ven...
jo, a dolíváš dokud olej nezačne vytékat ven...
-
HanzE3
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 1381
Tak to jsem zjistil, právě teď to mám na heveru. Filtr vyměněnej, vana nasazená, ale nechápu jak a kudy ten olej????? Pleas HELP?????kubiczek píše:to mas podle typu převodovky.. musíš plnit olej ze spodu(auto musíš mít na zvedáku, že?) , jestli jo, tak mám tu samou převodovku.. doliješ kolik můžeš, a pak dáš polohu P, nastartuješ a zase dolíváš dokud hladina nepřestane klesat..pak to musíš tak 10-15km protáhnout, a znova při nastartovaném autě na P dolít..toť vše
jo, a dolíváš dokud olej nezačne vytékat ven...
-
HanzE3
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 1381
