Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 13.12.2007 22:43
od HanzE3
Chci vás všechny poprosit o rady.

Nechával jsem si na 36ce, M50 s vanosem, měnit hlavu a těsnění pod hlavou. Od opravy jsem ujel necelých 500km se "ztratili" dva litry oleje a začaly řachtat hydroštely. Motor je čistej a nikde není vidět že by to někde teklo, voda v oleji a naopak taky nic, a auto nehulí. Ty hydroštely to mě napadá jedině že je zanešenej sací koš nebo něco z čerpadlem. Když to nechám ohřát a protáhnu ho tak to přestane a ozvou se jen občas. Napadá vás něco, co s tim ??? Šel bych to reklamovat, ale na svátky bez auta, to se mi nechce, ale asi mi nic jinýho nezbyde. Jo a jěště mi to hlásí nějaký "kuhlwasser prufung" nebo tak něco, co to je za vodu nebo co to po mě chce???

Napsal: čtv 13.12.2007 23:22
od kosa
hlásí málo vody v chladícím systému .....pokud je vody dost je bud čidlo zanešeno , nebo vadné , nebo není zapojeno

Napsal: čtv 13.12.2007 23:43
od HanzE3
vody je tam dost. Po chvíli mi to to zase hlásí, že je vše ok.

Napsal: pát 14.12.2007 01:03
od HanzE3
nikdo neví :?: :?: :?:

Napsal: pát 14.12.2007 11:51
od patras
HanzE3 píše:nikdo neví :?: :?: :?:
cidlo hladiny chladici kapaliny pro checkcontrol blbne celkem dost casto -vymenit

kdyz olej netece z motoru tak se ti spaluje ve valcich jinudy se ven nedostane ... asi ti to nekdo zkurvil pri vymene tesneni !

Napsal: pát 14.12.2007 14:32
od motokarista
tak vodu v oluji bys poznal, byla by z toho emulze, muzou byt mozna zanesene mazaci kanalky, mozna i to cerpadlo cos zminoval, nebo by to mohla delat i plna syntetika, ale divne je ze ubyva olej, asi tesneni pod hlavou....

Napsal: pát 14.12.2007 20:26
od HanzE3
No já jsem zjišťoval co se a kde se dalo, a varianty mi byli řečeny tyto:
a.) těsnění pod hlavou: dali tam asi náhradu a ty to prej nevydržej, do 2.5i se prý musí dát jedině originál. Známý to dělal prej 3x a pokaždý těsnění, až když tam dal origo bylo to ok. Já mám ve faktuře napočítaný za 1099,- a v AutoBASE ho mají za 2700,- bez DPH
b.) pístní kroužky: ten co to měl přede mnou jezdil s tim že to vářilo, vždycky to prý nechal zchladnout dolil vodu a jel dál
c.) Hydroštely : To mi tvrdili v tom servisu, když jsem tam volal.Když jsem to tam dával, tak motor byl tichej akorát voda v oleji a když jsem to přebíral tak taky-krásně tichej, byl jsem nadšenej.
d.) olejové čerpadlo nebo sací koš: To píšou v "Jak na to" , že prý je seklý ventil nebo zanešený. Jěště nějaký varianty, ale to už prostě nedává smysl, Jsem v pondělí objednaný na reklamaci, ale aby si nevymysleli nějakej nesmysl a nechtěli zase 25tis nebo něco podobnýho.Nejradši bych byl u toho až to budou rozebírat.

Napsal: pát 14.12.2007 21:37
od askul11
Za 500km dva litry?Když by to šlo do spalovacího prostoru tak by to těch 500km hodně kouřilo!spíš bych to viděl na nějaký únik!pořádně se podívej pod auto jestli to není někde motor od oleje!
1.když je málo oleje tak máš malý tlak a jsou slyšet hydra
2.olejové čerpadlo ani přetlakový ventil nezpůsobí že se z motoru ztrací olej!

Napsal: pát 14.12.2007 22:24
od HanzE3
No právě, to mi taky vrtá hlavou. To jsou věci který nejdou do sebe. Motor je čistej a pod autem není ani kapka ničeho. Já fakt nevim, ale spíš se přikláním k tomu těsnění co mi řikalo víc lidí. Přece to 500km nebude super a ráno nesedneš do auta a z"ničeho nic" ti nezačnou řachtat hydroštely. Pokaždý když jsem to nastartoval nechal jsem to natlakovat a lehce ohřát a až pak jsem teprve vyjel. Ale ve středu jsem nastartoval nechal lehce ohřát, jen aby se ručička vody zvedla a už to ale poklepávalo, když se to ohřálo byl klid.Večer jsem odjížděl z práce a už to klepalo pořád, tak jsem zastavil na první benzínce zkontroloval olej a musel jsem dolejvat (dávali tam 10W40,tak jsem jí tam zvrhl taky) ,byl těsně pod dolní riskou. Cestu do práce mám 22km. Včera mi ještě poradili,až se to ohřeje, podržim chvilku za jízdy v otáčkách aby to natlakovalo. když jsem zastavil tak bylo chvíli ticho a postupně se poklepávaní stupňovalo. Dneska už jsem to radši nechal stát a jel autobusem.

Napsal: pon 17.12.2007 00:21
od HanzE3
Tak klucíííí.... nedalo mi to a vymýšlel jsem dál, a vzpoměl jsem si na to že vždycky jak mi začaly cvakat hydrošteli u E-30, tak jsem jí dopřál SHELL V-Power racing 100 oktan. a po pár kilometrech byl klid. Takže jsem u kupátka vyjel starej benzín a jako meducínku dostalo plnou nádrž V-poweru a po včerejším výletě si zase tiže přede. Ještě přemýšlím že jako vitamíny použiju aditiva a doufám, že bude zdravá. :lol: Ale pořád mi vrtá ten olej, ale včera jsem schválně najezdil hodně kiláků a hladina drží. :sad2: Asi pan mechanik potřeboval pro sebe nebo nevěděl kolik se ho tam lije. :twisted: Ještě jedna drobnost -možná jsem předtim natankoval nějaký ředěný sra.ky... tankoval jsem totiž z rezervy až po hrdlo na TOTOILu na žižkově a tam tan benzín nechtěla pozřít ani E-30. Takže tam už radši tankovat nebudu, to mě ta korunapadesát za litr taky nevytrhne...