Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
přespříliš bohatá směs E30 323i - problém
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
Máme problém u E30 323i chromák r.85 se spalováním.
Nevíte někdo zda může lambda sonda tak rapidně ovlivnit bohatost směsi? Auto strašně žere (třeba 20-25litrů), svíčky jsou začouzený a z výfuku jde neuvěřitelnej smrad s nespáleným benzínem (po nastartování za studena ) stejně tak volnoběh někde na 1500ot.
Parkujeme v garáži kde jsou čidla na emise. V pohodě tam může být auto 10-15minut nastartované než začne svítit varování abysme vypli motor. Po nastartování s E30 se rozsvicí po 10vteřinách. Je to fakt síla.
Otevřeli jsme potenciometrickou váhu vzduchu, zkontrolovali uhlíkovou dráhu i jezdce, vše se zdá být v naprostém pořádku, a myslim že i je.
Další příčinu teda hledám už jen v sondě lambda před katem (jiná tam neni). Ale je možný aby to takhle spalovalo kvuli lambdě?
Na autě je dodělávanej KAT a je na něm dost atypickej vejfuk, protože jde o původně auto vyrobené pro USA. Ale vždy jezdilo bez problémů.
Nevíte někdo zda může lambda sonda tak rapidně ovlivnit bohatost směsi? Auto strašně žere (třeba 20-25litrů), svíčky jsou začouzený a z výfuku jde neuvěřitelnej smrad s nespáleným benzínem (po nastartování za studena ) stejně tak volnoběh někde na 1500ot.
Parkujeme v garáži kde jsou čidla na emise. V pohodě tam může být auto 10-15minut nastartované než začne svítit varování abysme vypli motor. Po nastartování s E30 se rozsvicí po 10vteřinách. Je to fakt síla.
Otevřeli jsme potenciometrickou váhu vzduchu, zkontrolovali uhlíkovou dráhu i jezdce, vše se zdá být v naprostém pořádku, a myslim že i je.
Další příčinu teda hledám už jen v sondě lambda před katem (jiná tam neni). Ale je možný aby to takhle spalovalo kvuli lambdě?
Na autě je dodělávanej KAT a je na něm dost atypickej vejfuk, protože jde o původně auto vyrobené pro USA. Ale vždy jezdilo bez problémů.
-
Leni
- Čestný člen
- Příspěvky: 954
- Registrován: čtv 15.01.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 36
- Kontaktovat uživatele:
KAT asi těžko bude ovlivňovat bohatost směsi...
Fakt tady nikdo neví co vše se může u 110kW 323i E30 starat o vyhodnocování směsi?
na autě je dodělávanej KAT, celej vejfuk je dost atypickej a z lambdy vede jen jeden drát, což mi přijde divný, nevim jestli je to zprávně.
tož nikdo neporadí
snad to tu neni samej bastlíř Angel eyes a někdo taky poradí s motorem

Fakt tady nikdo neví co vše se může u 110kW 323i E30 starat o vyhodnocování směsi?
na autě je dodělávanej KAT, celej vejfuk je dost atypickej a z lambdy vede jen jeden drát, což mi přijde divný, nevim jestli je to zprávně.
tož nikdo neporadí
-
Leni
- Čestný člen
- Příspěvky: 954
- Registrován: čtv 15.01.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 36
- Kontaktovat uživatele:
JJ, díky Radku, taky to vidim asi na tu lambdu.
Včera jsme se tříce dívali na zoubek a nakonec zjistili že na tom drátku ( na to jednom z jednoho
) je přerušenej. Napájel jsem ho zpět na svorku a chová se to stále stejně. Buď je ten drátek někde přelomenej nebo nevim jestli ta lambda neni jen pro okrasu, ale to asi ne.
Nevim jestli když vyndám lambdu tak něco poznám, i fungující je přeci začouzená jak pátý dveře u čiplýho TDi
zkusim to ještě přepájet a dát tam nový drát od lambdy. Je už dost starej, ale je mi hrozně divný že od ní vede jen jeden drát...
Včera jsme se tříce dívali na zoubek a nakonec zjistili že na tom drátku ( na to jednom z jednoho
Nevim jestli když vyndám lambdu tak něco poznám, i fungující je přeci začouzená jak pátý dveře u čiplýho TDi
zkusim to ještě přepájet a dát tam nový drát od lambdy. Je už dost starej, ale je mi hrozně divný že od ní vede jen jeden drát...
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Taky mě to tenkrát překvapilo. Pak jsem ale zjistil, že jeden drát a druhý je přes kostru. Takže Lambda bez vyhřívání. Myslím že by šla nahradit dvoudrátovou univerzálkou. Jinak mě ještě napadá elektrika nad šuplíkem, zkoukněte dráty jestli není nějakej přešmejklej (hlavně ty tenoučký) nebo tak něco. Další co mě napadá je nějaký čidlo (nebo elektrika) otáčení kliky/vačky, to dokáže udělat taky neplechu.Leni píše:JJ, díky Radku, taky to vidim asi na tu lambdu.
Včera jsme se tříce dívali na zoubek a nakonec zjistili že na tom drátku ( na to jednom z jednoho) je přerušenej. Napájel jsem ho zpět na svorku a chová se to stále stejně. Buď je ten drátek někde přelomenej nebo nevim jestli ta lambda neni jen pro okrasu, ale to asi ne.
Nevim jestli když vyndám lambdu tak něco poznám, i fungující je přeci začouzená jak pátý dveře u čiplýho TDi![]()
zkusim to ještě přepájet a dát tam nový drát od lambdy. Je už dost starej, ale je mi hrozně divný že od ní vede jen jeden drát...
Není ten drát od lambdy náhodou stíněný? Pak by totiž byl dvojitý.
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, píšeš jak na zavolanou, zrovna jsem Ti dneska chtěl psát SZ.Birkoff píše:Taky mě to tenkrát překvapilo. Pak jsem ale zjistil, že jeden drát a druhý je přes kostru. Takže Lambda bez vyhřívání. Myslím že by šla nahradit dvoudrátovou univerzálkou. Jinak mě ještě napadá elektrika nad šuplíkem, zkoukněte dráty jestli není nějakej přešmejklej (hlavně ty tenoučký) nebo tak něco. Další co mě napadá je nějaký čidlo (nebo elektrika) otáčení kliky/vačky, to dokáže udělat taky neplechu.
Není ten drát od lambdy náhodou stíněný? Pak by totiž byl dvojitý.
Ta elektrika nad šuplíkem jestli myslíš to zapojování KATU nebo jak jsi to tenkrát psal, tak to si myslim že je v pohodě protože bez toho by to nešlo za studena nastartovat vubec.
Ještě se mrknu na tu lambdu, jestli neni ten drátek někde zlomenej. Včera když jela Leni po dálnici rovinku a lehtala plyn, ekonoměr byl někde na 13-16L/100km a prý asi na vteřinku klesl na 4L, což by nejspíš bylo tim že něco co nefunguje se chytlo a vteřinu to jelo správně.
Ani nevim že M20 takový čidla mají, zkusim se na to podívat, jestli to neni tim, teď to snad ještě ke všemu jezdí na ně´jak málo válců. snad dřív neshoří KAT protože toho benzínu tam jde opravdu hodně.
zkusím zkontrolovat ještě kontakty.
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
to čidlo je asi klidně možný, zkusim ho prověřit. Ještě se teda nevyhnu rozdělání rozdělovače abych zjistil jak je na tom palec atd, jestli to kvuli tomu ne*urví předstih. Víc mě nějak nenapadá...Speedy píše:Krom výše napsaného mě ještě napadlo, že by to mohlo bejt vadný čidlo teploty motoru. Pak auto jede pořád na sytič. Každopádně u tý lambdy stačí proměřit ten drát zkoušečkou, nebo-li multimetrem s fci pípání na zkrat
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
No podle toho co jsem včera slyšel bych netipoval ani jednu věc co píšete, ale pořádně bych prohlédl zapalování, auto mělo divnej zvuk už na poslech, jako by vynechávaly válce. Takže já bych šel cestou Rozdělovač - palec - vičko - kabely - svíčky, protože i kdyby byla vaha a lambda v čudu, tak to auto by jelo, sice za víc litrů, ale jelo by vcelku normálně, toto je podle mě problém jinde. Možná nějaký to čidlo vačky, snímač otevření klapky plynu nebo něco takovýho bych tipoval ale pokud nepálí a nespaluje, problem bude nejspíš tam
Takže kouknout na rozdělovač 5minut
kdy jste naposled měnili svíčky??
Takže kouknout na rozdělovač 5minut
kdy jste naposled měnili svíčky??

E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
