Stránka 1 z 1

Napsal: stř 31.10.2007 20:12
od castro
zrovna jsem premýslel ze si neco takového vyrobím a ted jsem naŕazil na tohle

http://www.uucmotorwerks.com/catalog/products.htm

Obrázek

Napsal: stř 31.10.2007 20:48
od Killca
co to je a k cemu to je? ze bych si to taky koupil :D

Napsal: stř 31.10.2007 21:40
od Maikl
že by se to montovalo místo toho plechovýho krytu za kotoučem..?

Napsal: stř 31.10.2007 21:42
od Lion
Killca píše:co to je a k cemu to je? ze bych si to taky koupil :D
Je to na lepší chlazení brzd, do toho natrubku se napojí trubice a vyvede se na místo, kde se líp přivádí vzduch...Využití je spíše u "race" situacích a kde dostávají brzdy čočku což sou okruhy apd. :wink:

Napsal: stř 31.10.2007 22:56
od men
Hle je to celkem ranec za kus plechu 8O výroba by urco nebyla nějak složitá a určo 100x levnější :wink:

p.s. neřikej mi že ti hořej brzdy když jezdíš za 8,3L/100km :D

Napsal: čtv 01.11.2007 11:26
od castro
men píše:Hle je to celkem ranec za kus plechu 8O výroba by urco nebyla nějak složitá a určo 100x levnější :wink:

p.s. neřikej mi že ti hořej brzdy když jezdíš za 8,3L/100km :D
to ne, samozřejmě na běžnou jízdu ani na dálnici to neni, ale nebaví mě po každé půlhodince na okruhu řešit jaké půjdu koupit nové brzdy... Kdyžby se to vyrobilo, což nebude problem, byla by to levná záležitost a na okruhy jak dělaný... ted dávám do nárazníku ty origo náfuky brzd, tak třeba se to zlepší, ale tohle by bylo mnohem lepší...

a za 8,3L jsem jel CZ-HR-CZ, po praze ted jezdím tak za 12 :)

Napsal: čtv 01.11.2007 20:13
od men
castro píše:
men píše:Hle je to celkem ranec za kus plechu 8O výroba by urco nebyla nějak složitá a určo 100x levnější :wink:

p.s. neřikej mi že ti hořej brzdy když jezdíš za 8,3L/100km :D
to ne, samozřejmě na běžnou jízdu ani na dálnici to neni, ale nebaví mě po každé půlhodince na okruhu řešit jaké půjdu koupit nové brzdy... Kdyžby se to vyrobilo, což nebude problem, byla by to levná záležitost a na okruhy jak dělaný... ted dávám do nárazníku ty origo náfuky brzd, tak třeba se to zlepší, ale tohle by bylo mnohem lepší...

a za 8,3L jsem jel CZ-HR-CZ, po praze ted jezdím tak za 12 :)

to byl joke stema L/100 :)

Myslim že je to dobrej zlepšovák,
udělal bych to do origo štítu brzdy a hadicí spojil s origo náfukem lepší chlazení mě nenapadá pak už jedine vodou ze závodních trucků :D

Napsal: čtv 01.11.2007 20:26
od Tomas8409
výrobní hodnota z nerezu tak 100-150kč za kus.... zjistit přesné rozměry a můžu vyrábět. :D

Napsal: čtv 01.11.2007 21:06
od Tomas8409

Napsal: pát 02.11.2007 16:24
od men
Ještě by to chtělo vyřešit nejaký zavírání toho potrubí, protože až pojedeš po dálnici nebo po nejaký okresce za deste a před tebou auto tak ten vsechen bordel co je na silnici budes mít na kotouči :?
Tim pádem se ti dost vykompenzuje to opotřebení na okruhu.

Napsal: pát 02.11.2007 16:27
od _peper
men píše:Ještě by to chtělo vyřešit nejaký zavírání toho potrubí, protože až pojedeš po dálnici nebo po nejaký okresce za deste a před tebou auto tak ten vsechen bordel co je na silnici budes mít na kotouči :?
Tim pádem se ti dost vykompenzuje to opotřebení na okruhu.
Dáš nějakou mřížku + filtr a je po problému ;)

Napsal: pát 02.11.2007 18:04
od dsvatos
castro píše:
men píše:Hle je to celkem ranec za kus plechu 8O výroba by urco nebyla nějak složitá a určo 100x levnější :wink:

p.s. neřikej mi že ti hořej brzdy když jezdíš za 8,3L/100km :D
to ne, samozřejmě na běžnou jízdu ani na dálnici to neni, ale nebaví mě po každé půlhodince na okruhu řešit jaké půjdu koupit nové brzdy... Kdyžby se to vyrobilo, což nebude problem, byla by to levná záležitost a na okruhy jak dělaný... ted dávám do nárazníku ty origo náfuky brzd, tak třeba se to zlepší, ale tohle by bylo mnohem lepší...

a za 8,3L jsem jel CZ-HR-CZ, po praze ted jezdím tak za 12 :)
Dej si tam ty náfuky co tam patří a tohleto nemusíš řešit :wink: