Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

brake cooling plates

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od castro »

zrovna jsem premýslel ze si neco takového vyrobím a ted jsem naŕazil na tohle

http://www.uucmotorwerks.com/catalog/products.htm

Obrázek
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#2 Příspěvek od Killca »

co to je a k cemu to je? ze bych si to taky koupil :D
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Klubové ID: 644
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Maikl »

že by se to montovalo místo toho plechovýho krytu za kotoučem..?
Uživatelský avatar
Lion
Registrovaný
Příspěvky: 7639
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 865
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Lion »

Killca píše:co to je a k cemu to je? ze bych si to taky koupil :D
Je to na lepší chlazení brzd, do toho natrubku se napojí trubice a vyvede se na místo, kde se líp přivádí vzduch...Využití je spíše u "race" situacích a kde dostávají brzdy čočku což sou okruhy apd. :wink:
men
Registrovaný
Příspěvky: 386
Registrován: pon 06.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od men »

Hle je to celkem ranec za kus plechu 8O výroba by urco nebyla nějak složitá a určo 100x levnější :wink:

p.s. neřikej mi že ti hořej brzdy když jezdíš za 8,3L/100km :D
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od castro »

men píše:Hle je to celkem ranec za kus plechu 8O výroba by urco nebyla nějak složitá a určo 100x levnější :wink:

p.s. neřikej mi že ti hořej brzdy když jezdíš za 8,3L/100km :D
to ne, samozřejmě na běžnou jízdu ani na dálnici to neni, ale nebaví mě po každé půlhodince na okruhu řešit jaké půjdu koupit nové brzdy... Kdyžby se to vyrobilo, což nebude problem, byla by to levná záležitost a na okruhy jak dělaný... ted dávám do nárazníku ty origo náfuky brzd, tak třeba se to zlepší, ale tohle by bylo mnohem lepší...

a za 8,3L jsem jel CZ-HR-CZ, po praze ted jezdím tak za 12 :)
men
Registrovaný
Příspěvky: 386
Registrován: pon 06.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od men »

castro píše:
men píše:Hle je to celkem ranec za kus plechu 8O výroba by urco nebyla nějak složitá a určo 100x levnější :wink:

p.s. neřikej mi že ti hořej brzdy když jezdíš za 8,3L/100km :D
to ne, samozřejmě na běžnou jízdu ani na dálnici to neni, ale nebaví mě po každé půlhodince na okruhu řešit jaké půjdu koupit nové brzdy... Kdyžby se to vyrobilo, což nebude problem, byla by to levná záležitost a na okruhy jak dělaný... ted dávám do nárazníku ty origo náfuky brzd, tak třeba se to zlepší, ale tohle by bylo mnohem lepší...

a za 8,3L jsem jel CZ-HR-CZ, po praze ted jezdím tak za 12 :)

to byl joke stema L/100 :)

Myslim že je to dobrej zlepšovák,
udělal bych to do origo štítu brzdy a hadicí spojil s origo náfukem lepší chlazení mě nenapadá pak už jedine vodou ze závodních trucků :D
Tomas8409
Registrovaný
Příspěvky: 1835
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Hlohovec
Klubové ID: 866
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Tomas8409 »

výrobní hodnota z nerezu tak 100-150kč za kus.... zjistit přesné rozměry a můžu vyrábět. :D
Tomas8409
Registrovaný
Příspěvky: 1835
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Hlohovec
Klubové ID: 866
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Tomas8409 »

men
Registrovaný
Příspěvky: 386
Registrován: pon 06.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od men »

Ještě by to chtělo vyřešit nejaký zavírání toho potrubí, protože až pojedeš po dálnici nebo po nejaký okresce za deste a před tebou auto tak ten vsechen bordel co je na silnici budes mít na kotouči :?
Tim pádem se ti dost vykompenzuje to opotřebení na okruhu.
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 1129
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od _peper »

men píše:Ještě by to chtělo vyřešit nejaký zavírání toho potrubí, protože až pojedeš po dálnici nebo po nejaký okresce za deste a před tebou auto tak ten vsechen bordel co je na silnici budes mít na kotouči :?
Tim pádem se ti dost vykompenzuje to opotřebení na okruhu.
Dáš nějakou mřížku + filtr a je po problému ;)
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od dsvatos »

castro píše:
men píše:Hle je to celkem ranec za kus plechu 8O výroba by urco nebyla nějak složitá a určo 100x levnější :wink:

p.s. neřikej mi že ti hořej brzdy když jezdíš za 8,3L/100km :D
to ne, samozřejmě na běžnou jízdu ani na dálnici to neni, ale nebaví mě po každé půlhodince na okruhu řešit jaké půjdu koupit nové brzdy... Kdyžby se to vyrobilo, což nebude problem, byla by to levná záležitost a na okruhy jak dělaný... ted dávám do nárazníku ty origo náfuky brzd, tak třeba se to zlepší, ale tohle by bylo mnohem lepší...

a za 8,3L jsem jel CZ-HR-CZ, po praze ted jezdím tak za 12 :)
Dej si tam ty náfuky co tam patří a tohleto nemusíš řešit :wink:
Odpovědět