Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 25.10.2007 17:39
od sadamcx65
Řešil jste někdo nějaký lepší přívod do original airboxu u E36 318is? Moc mě nepřijde, že by original přivod byl nějak dobře vyřešenej. Nedával jste někdo nějakou hadici do nárazníku a přímo do vstupu airboxu? Myslíte, že to bude lepší? Protože do toho originalu moc vzduchu teda nejde

Napsal: čtv 25.10.2007 17:42
od _peper
Hledej

, není to ani 14dní co se to tady řešilo nejméně ve 2 tématech

Napsal: čtv 25.10.2007 17:45
od sadamcx65
_peper píše:Hledej

, není to ani 14dní co se to tady řešilo nejméně ve 2 tématech

Sorry

já hledal a nějak nenacházel

zkusím znovu

Napsal: čtv 25.10.2007 22:18
od 100RM
Myslim ze to je vyriesene celkom dobre. Ty si nejak meral prietok vzduchu za jazdy ked vies, ze tam nejde dost vzduchu ?
Napsal: čtv 25.10.2007 22:43
od sadamcx65
100RM píše:Myslim ze to je vyriesene celkom dobre. Ty si nejak meral prietok vzduchu za jazdy ked vies, ze tam nejde dost vzduchu ?
No to ne, ale nechápu kudy by tam ten vzduch šel

jediná možnost je mezi světlem a maskou a tam je asi 3mm mezera

, ale v pohodě už jsem to vyřešil - přivod vzduchu už je

Napsal: pát 26.10.2007 00:22
od castro
to bud jeste rád jestli máš M42, motor M44 to má řešený ještě "chytřeji" kde to jde z levé strany přes chladič na pravou stranu ledvinek, protože tam kde normálně je náfuk je u M44 (alespon ja to tak měl) chlazení serva

takže ta hadice šla přes rozpálenej chadič a ještě asi metr dlouhá...
takhle ti tam jde od ledvinek přímo do náfuku, neřek bych že to bude nijak hrozný. Když natáhneš hadici od náfuku pro brzdy, v rychlosti to bude asi lepší ale v létě v zácpě to bude nasávat horkej vzduch od silnice, ale v létě v zácpě je to rozpálený tak jako tak a nejede to, takže by to možná nebylo uplně špatný...
to jsem ti poradil, že

Napsal: pát 26.10.2007 09:13
od 100RM
Pre znizenie teploty vzduchu mam v plane v zime cely airbox kompletne oblepit termoizolacnym platom.
Napsal: pát 26.10.2007 13:09
od Hanz
to se ti odlepi... jedine termo nastrik
Napsal: pát 26.10.2007 13:43
od Mef
100RM píše:Pre znizenie teploty vzduchu mam v plane v zime cely airbox kompletne oblepit termoizolacnym platom.
řekl bych že při rychlosti jakou jde vzduch airboxem se od něj nezahřívá, potažmo se od něj ani neochladí.............
Napsal: sob 08.12.2007 01:51
od 100RM
Hanz píše:to se ti odlepi... jedine termo nastrik
Ehm, o tom som este nepocul, vysvetlis ?
Po 100 km jazde je airbox horky jak svina, takze ten vzduch sa tam asi dost ohrieva. Chcelo by to nejak odtienit. Sa mi zda, ze teraz ked je chladnejsie tak to je nejake zivsie jak v lete ...
Napsal: sob 08.12.2007 02:34
od dsvatos
V zimě je motor vždycky živější jak v létě. Litr studenýho luftu váží víc jak litr teplýho. Takže do motoru se ho dostane víc a líp to jede. A teď v zimě je i mnohem víc vlhko, to motoru taky pomůže.