Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 25.10.2007 12:18
od kurovec01
zdravím.poradi mi někdo?při delšim stani, vic jak hodinu, mi po nastartovani sviti kontrolka oleje tak 5 až 7 sekund.olej novy,filtr novy.motor olej nepije.je tam magnatec 5w40.jinak tam byl 0w30shell.

Napsal: čtv 25.10.2007 20:41
od WinCent
kurovec01 píše:zdravím.poradi mi někdo?při delšim stani, vic jak hodinu, mi po nastartovani sviti kontrolka oleje tak 5 až 7 sekund.olej novy,filtr novy.motor olej nepije.je tam magnatec 5w40.jinak tam byl 0w30shell.
a svítí oranžově nebo červeně?

Napsal: pát 26.10.2007 05:14
od kurovec01
no sviti červeně .ma nahrkano 157tis.tak olejove čerpadlo vylučuji.pokud sedi kilaky.oleje je tam,
tak jak ma byt.

Napsal: pát 26.10.2007 06:58
od WinCent
kurovec01 píše:no sviti červeně .ma nahrkano 157tis.tak olejove čerpadlo vylučuji.pokud sedi kilaky.oleje je tam,
tak jak ma byt.
zkus diagnozu tam by ti mohli odhalit vadné čidlo

Napsal: pát 26.10.2007 08:09
od kurovec01
zdarec.čidlem to asi neni,protože de slyšet řetěz než ho hydraulika dopne,takže tam ten olej neni.napadlo mě jestli mi nepada olej s filtru nějak.prostě to sviti než to vlastně namaže všechno.---muj usudek!!!.fakt nevim

Napsal: pát 26.10.2007 14:21
od WinCent
kurovec01 píše:zdarec.čidlem to asi neni,protože de slyšet řetěz než ho hydraulika dopne,takže tam ten olej neni.napadlo mě jestli mi nepada olej s filtru nějak.prostě to sviti než to vlastně namaže všechno.---muj usudek!!!.fakt nevim
Tak potom to řeš v BMW tam by s tím mohli mít zkušenosti

Napsal: pát 26.10.2007 15:17
od kurovec01
asi mi nic nezbyva.jinak bez menši zavady

Napsal: pát 26.10.2007 17:17
od Pavel H
Po delsim stani zkus sundat vicko olejoveho filtru jestli je tam olej. Pokud ano, tak bych se priklanel skutecne k cerpadlu. To auto mas od noveho nebo z druhe ruky?

Napsal: pát 26.10.2007 19:45
od kurovec01
zkusim to.jo je to z druhe ruky z brna.mam ho pul roku a spokojen :D akorat bych ocenil kdyby byl spodek silnejši do 2tis nic moc.přemyšlim o čipu.hlavně přidat krutici moment mam 280nm je malloooo..110kwatka už ma 340nm a to je něco jineho.mam ten starší motor-100kw.

Napsal: pát 26.10.2007 20:41
od Pavel H
Jde mi o to, ze rikas, ze cerpadlo bude dobre. Klidne muze mit nejakou vadu. Podivej se na ten olej ve filtru a pak Te asi ceka zkusit misto cidla dat tlakomer a podivat se kolik to tlaci.

Napsal: pát 26.10.2007 21:36
od askul11
Pavel H píše:Jde mi o to, ze rikas, ze cerpadlo bude dobre. Klidne muze mit nejakou vadu. Podivej se na ten olej ve filtru a pak Te asi ceka zkusit misto cidla dat tlakomer a podivat se kolik to tlaci.
Tak tak proč by nemohlo být po 160tis čerpadlo v háji?změř tlak a případne překontroluj čerpadlo a přetlakový ventil.

Napsal: sob 27.10.2007 07:23
od kurovec01
ten tlakoměr je po čertech dobry napad.možna to ma najeto vic.je to přece z druhe ruky.ale podle stavu tomu moc nevěřim.a to jsem ho hodně prolezl.a nemuže to byt tim,že sem tam nalil misto 0w30 -----5w40magnatec.seru na počitač.menim po 15tis. km