Stránka 1 z 1

Napsal: úte 23.10.2007 12:29
od Qapa
Zdravím Vás a prosím o radu.
Ráno veliký problém se startem. Asi po 5minutovém trápení to naskočilo. Mám tds cca 2 roky, nikdy žádný problém se startem, až teď. Teplé startuje na ťuknutí. Mám vyměnit všechny žhavící svíčky? Nebo prosím poraďte, čím by to mohlo být. Je pravděpodobně nemožné, že by odešly najednou všechny žhavící svíčky. ?? Čerpadlo by mělo být asi OK, jelikož to teplé naskočí na ťuknutí, nekouří atd. Teď se docela bojím zítřejšího rána... Poraďte prosím, jestli s tím máte zkušenost, co to zpravidla bývá za závadu..
Děkuji
Qapa

Napsal: úte 23.10.2007 12:49
od osminohej
Měl jsem ten samý problem, studený ani ťuk, teplý paráda, me odešlo relé žhavení. Stálo asi dvaapůl tisíce v autor. servisu. Na laně to taky chytlo na otočení motoru.

Napsal: úte 23.10.2007 13:02
od Qapa
osminohej píše:Měl jsem ten samý problem, studený ani ťuk, teplý paráda, me odešlo relé žhavení. Stálo asi dvaapůl tisíce v autor. servisu. Na laně to taky chytlo na otočení motoru.

relé žhavení je někde u řídící jednotky z prostoru motoru u spolujezdce, je to tak? dá se to nějak proměřit, než koupím nové, nebo dá se ještě nějak vyloučit, že to nejsou žhaviče?

Napsal: úte 23.10.2007 13:21
od osminohej
Proměřit to jde určitě, ja ale nevím jak. To relé je přesně tam jak jsi psal.

Napsal: úte 23.10.2007 16:26
od mamouschek
Začal bych proměřením žhaviček (klasicky digitálem a každou zvlášť) a pak bych to viděl na gumičky v čerpadle. Typické problémy u TDSových motorů. Cena jak kde, cca 15 - 30 tis.

Napsal: úte 23.10.2007 16:40
od 525tds
Zdarec ,
mám v zimě stejný problém .,žhavičky jsem měřil a mám je dobré . Všechny vykazovaly stejný odpor a braly skoro stejný proud . Mám podezdření na to relátko . V zimě mi auto naskoří nejdříve na 500 ot. a až po chvíly se to srovná na normální volnoběh cca 850 ot. To relé jsem hledal , ale nenašel . V kastlíku s řídící jednotkou jsou pouze malá relátka , žádné co by sneslo prou 120 A , Mám dojem ,že to bude v krabičce pod sáním pod žhavičkama , protože tam vede přímo ze startéru silný kabel . Nevíte někdo jak by se dalo jednoduše vyřešit přižhavování teplého motoru ,kdy řídící jednotka nezapne žhavení . Mám už horší čerpadlo a za tepla to točí déle . Ničí mi to baterku a startér . Díky za odpověď . PEPA

Napsal: úte 23.10.2007 17:15
od mamouschek
Koukám, že TDSkáři se snaží vymyslet všechno možný, jen né přiznat problém s čerpadlem. Stejně u něj většinou skončíte.

Napsal: čtv 25.10.2007 19:31
od Tompo
Tak, tak, já ho vyměnil za nové, ale asi po 2tis. km mě padl motor, hmm :(

Napsal: čtv 25.10.2007 20:23
od Martinéz
ja resil stejne priznaky a vyresila to vymena 4. ridiciho vstriku, kterym protejkala nafta. normalne by to stalo 7k, ja mel znamost..

Napsal: čtv 25.10.2007 20:49
od dell
Relátko i pojistka pro žhavení je u řídící jednotky a ta je za baterkou, vyndej baterku sundej kryt a tam to najdeš. Řešil jsem to že jsem nejprve zkusil zda mám napětí na svíčkach (změříš i žárovkou) pokud napětí v pořádku musíš změřit svíčky, sundat sání, odpojit přívody a můžeš měřit svíčky na motoru. Já osobně kašlu na odpor svíčky zkouším to jen bzučákem. Nedávno jse nemohl nastartovat (dlouhé starty) a po nastartování kouř a smrad z nespálené nafty. Byly dvě v háji. U E30 by toto měření jednoduší protože žhavení jde přes konektor a jednotlivé svíčky mají svoje piny.

Napsal: pát 26.10.2007 06:50
od Tim
ja mel stejny problem, dva zhavice v haji a nakopl jsem to az na popate, vymenil jsem vsechny a je klidecek, zadny problem ted neni.

Napsal: úte 30.10.2007 19:00
od petr318is
mozna blby napad ale ja mel podobny problem a padala mi nafta... koupit sem jednosmerny ventil a dal ho na hadicku mezi filtr a cerpadlo a bylo po problemu ted mam ale jiny problem rano 2x nazhavym po chvili motor chytne jde jak pumpa na sr.cky a strasne huli je to asi cerpadlem?? diky za rady nejlepe jestli mi poslete SZ moc nejsem na netu DIKY MOC

Napsal: ned 04.11.2007 19:24
od pacoun
mam tren sami problem dlouhe starty a kolisani volnobehu

Napsal: sob 17.11.2007 23:27
od Qapa
Tak problém vyřešen. Bylo to žhavícíma svíčkama. Teď to chytne hned na drc.