Ahoj machři.Jeden malinkej problemek dolival jsem u tohodle auta olej do plna dle rysky a posledni dobou sleduji že mi to někde dole ukapáva pokažde jak odjedu z mista parkovaní je po mně černy flek...nevite co s tím ?něž jsem olej doplnoval tohle jsem nesledoval...
Bajzik píše:možná blbost ale je dotažený výpušták? nebo víko vložky filtru?
aha no nevim nejsem servisman...a tohle je pro mně španelsko...-)) ja tak spiše něco do elektriky ...pc sitě a tak...-)) asi to necham na nějakem odbornikovi...-))
Bajzik píše:ten olej si doléval když byl motor studený? a někde na rovině?
asi jo měl jsem to u mechanika přezouval mi gumy...dělal geo...mněnil ramena řizeni...tak zjistil když na to juknul že je tam malo oleje..dolil cca 2 L a od te doby sleduju když parkuju fleky na zemi....
asi jo měl jsem to u mechanika přezouval mi gumy...dělal geo...mněnil ramena řizeni...tak zjistil když na to juknul že je tam malo oleje..dolil cca 2 L a od te doby sleduju když parkuju fleky na zemi....
hmm no tak se zkus schválně podívat kolik ho tam máš ráno
bomber666 píše:
kdyby to bylo gufero na klice tak by jsi měl zaházený celý mot.prostor od oleje.spíš bych se přiklonil k netěsnému O.kroužku kolem měrky oleje kde vchází do vany.řekl bych tak na 80%
tds píše:kdyby to bylo gufero na klice tak by jsi měl zaházený celý mot.prostor od oleje.spíš bych se přiklonil k netěsnému O.kroužku kolem měrky oleje kde vchází do vany.řekl bych tak na 80%
no to by bylo asi nejednodušši co by se dalo opravit ne ? musim zkontrolovat kolik tam toho ojele ještě je po dolití cca měsic je dolitý...
bomber666 píše:Ahoj machři.Jeden malinkej problemek dolival jsem u tohodle auta olej do plna dle rysky a posledni dobou sleduji že mi to někde dole ukapáva pokažde jak odjedu z mista parkovaní je po mně černy flek...nevite co s tím ?něž jsem olej doplnoval tohle jsem nesledoval...