sundat kolo,sundat komplet brduc,sundat kotouc,povolit a vysroubovat matici co drzi naboj na tehlici,nejakym stahovakem nebo svepomoci stahnout naboj s loziskem z tehlice,novy naboj s loziskem nalisovat na tehlici,zatahnout matici,namontovat kotouc,brzdic,kolo a hotovo. Lozisko se na e36 prodava komplet s nabojem...
error-motohanz píše:a muze to bejt utazeny jak svin...
No spíš to JE utažený jak sviň...
Já když to měnil, a to jsem měl na to ten konkrétní "vořech", na to ráčnu, tak jsem si ani neškrt... Na ráčnu jsem nasadil asi metrovou ocelovou trubku a pak přes metrovou páku to povolilo.... Nevim jak u někoho jinýho, ale samotná ráčna s vořechem mi nestačila!!! Tak myslim, že je úplně nereálný se o to pokoušet jakýmkoli jiným klíčem, nedej bože sikovkama (to zkoušel kámoš - neúspěšně ) ...
error-motohanz píše:a muze to bejt utazeny jak svin...
No spíš to JE utažený jak sviň...
Já když to měnil, a to jsem měl na to ten konkrétní "vořech", na to ráčnu, tak jsem si ani neškrt... Na ráčnu jsem nasadil asi metrovou ocelovou trubku a pak přes metrovou páku to povolilo.... Nevim jak u někoho jinýho, ale samotná ráčna s vořechem mi nestačila!!! Tak myslim, že je úplně nereálný se o to pokoušet jakýmkoli jiným klíčem, nedej bože sikovkama (to zkoušel kámoš - neúspěšně ) ...
JanK píše:nemate potuch y co je ta vořech,jakej rozmer??at ho schrastim...se neztrati
Tak rozměr ořechu ti neprozradím, ale poradím ti, že než ho koupíš, musíš ho nejdřív vyzkoušet. Musí mít velmi tenké stěny, protože je tam kolem matky málo místa. Vyzkoušel jsem x ořechů u nás na dílně a nevlezl tam žádný...
No já ho mám, stál mě něco přes 4 stovky, ale takovej vořeh se neztratí. Mrknu na něj do garáže a napíšu sem velikost, případně další označení. Teoreticky bych ho mohl půjčit, ale nerad bych ho dával z ruky, možná za vratnou zálohu... ...
Zdar, tak jsem mrknul an ten vořech, je to jak říkal xdentist - TONA Cr-V, vel. 46 Viz foto.... (s tímhle oříškem výměna předního ložiska neni problém)
jsem pojízdnej,byla v pytli chladičovka,blatnik, kapota...v praci jsem ještěrkou vratil do puvodni polohy chladičovku,blatnik a kapotu vyklepal....vypada to hrozne,ale jsem pojizdnej