Stránka 1 z 2
Napsal: pát 27.07.2007 20:30
od libaix
zdarec,mam v merku E36 coupe,ale nevim se stale rozhodnout mezi 318is nebo 320i,jak sou na tom v nizsich otackach,a je rozdil ve financni udrzbe-olej,svicky atd,pripadne jine veci,dik za nazors

Napsal: pát 27.07.2007 20:47
od calif
myslim ze radsi IS
nez 320 tak radsi 325 nebo 323
ale hodne lidi tu dvoulitra ma a jsou s nim spokojeni
is a 320 maji temer shodny vykon ale jinde kroutak, sestival ma lepsi zvuk a myslim ze i vic najede, zas je tu nebezpeci praskle hlavy nebo tesneni pri kratkem popjizdeni a vytaceni za studena. myslim ze ctyrval vydrzi hrubsi zachazeni,ale je to jen muj nazor
jestli mas moznost projed si obe motorizace a pak se rozhodni, to bude nejlepsi
Napsal: pát 27.07.2007 21:51
od dsvatos
ISo versus 320 se tu řešilo mockrát, pohledej. Já si vybral a jsem spokojejen

Napsal: pát 27.07.2007 22:30
od Leveler
Bejt tebou tak du do 325i. Přece jenom 6ti val je o ničem jiným jak 4váleček.Jinak 318IS jede zhruba stejne jak 320i.
Napsal: pát 27.07.2007 22:56
od bmwfil
Záleží na tvých prioritách-pokud jde o každou korunu, vol Is (ručení, spotřeba,...). Jesli jsi fajnšmekr na zvuk motoru, ber 320i. Kdybych byl v tvé pozici, pohledal bych zachovalý Is-o, na něm se naučil a pak šel do 325, nebo 328i.
Napsal: pát 27.07.2007 23:00
od Huska
po všech zkušenostech vyber auto v lepším stavu ... osobně bych volil 320i
Napsal: pát 27.07.2007 23:28
od Spajky
320 M52 vs 318is...320.................320 M50 vs 318is...318is...
Napsal: pát 27.07.2007 23:51
od Kvidas
To je volba. Nemuzu posoudit protoze ve dvoulitru sem jel akorat v trice. Ja sem s isem nadmiru spokojenej. Ten motor proste nema chybu. At vykonove nebo kdyz uz chces resit i spotrebu. Ale zvuk 6zylindru je symfonie a k Bmw to proste patri. Casem chci urcite presedlat na r6!
Takze asi tahle... at sem spokojenej majitel Isa... driv nebo pozdejc by na tebe urcite taky prislo nutkani presedlat vyse

Napsal: sob 28.07.2007 00:52
od paveld
Sestivalec je sestivalec...ja jsem jeden z tech co jso us 320i spokojeni.
Napsal: sob 28.07.2007 11:11
od libaix
asi to udelam tak,ze koupim na nauceni iso a casem 325,zatim mam E46 318 a to je o hovne,dik vsem,ze 4val vydrzi vic nez 6val sem fakt necekal

Napsal: sob 28.07.2007 15:50
od whicar
Taky to není pravda. Problém nemá motor ale vodní pumpa.
Napsal: sob 28.07.2007 19:10
od Tashiro
Mám 320i a jsem spokojen, co potřebuji mi dá, pohodlí, když chci jede rychle, a cítím se v něm líp a bezpečně. Spotřeba 8,3 l kombinovaná. Být tebou volím šestivál, ale nikdy jsem v isu nejel. Jinak taky časem chci 323,325,328 ....
Napsal: sob 28.07.2007 19:12
od bmwfil
asi to udelam tak,ze koupim na nauceni iso a casem 325
Přesně tak to udělej.
Napsal: sob 28.07.2007 19:15
od Bombarder
Kluci, nedělejte z 325i nejakou raketu. Klidně si kup rovnou 325i..
Napsal: sob 28.07.2007 20:06
od Jawak
320i do konce roku 1992 bych moc nechtěl (už jsem ji měl a pár km do školy jsem jezdil tehdá za 15Lúprůměr)
325i dobrá, ale musí se s ní umět jezdit
Teď, po 4ech letech co už nemám 325i preferuji iS - čím člověk stárne, tím zmoudří...
Napsal: sob 28.07.2007 20:37
od Patrik
osobne IS motor docela malo vydrzi preci jen je to 4 valec a treba ja s 323i Touring jezdil mesto 10 mimo 7,5 coz se moji segre u IS muze zdat

ale nechapu kdyz uz si kupovat tak proc 320i? proc ne 323i ruceni stejny a spotreba u 323i i nizsi. ale je to jen rada ode mne.Ja ted cekam az najdu nejakou 328i a stejne vim ze to nejede

ale silnejsi touring uz neni

Napsal: sob 28.07.2007 21:54
od Ori
Patrik píše: ja s 323i Touring jezdil mesto 10 mimo 7,5 coz se moji segre u IS muze zdat
i sny se stávají skutečností

mě se podařilo jet město za 7,2

motor M44...ale třeba jsem měl nepřesný způsob zjištění spotřeby.
jak vůbec zkóšíte kolik vám žere?
1) natankovat plnou, vynulovat, najezdit 100km ,a jet dotankovat co se vleze
2) mít sebou kanystr s 5 litrama benálu, jezdit dokud už nebude nic v nádrži a přestane jet, dolít , vynulovat a jezdit až to zas chcípne?
Napsal: sob 28.07.2007 22:07
od Jawak
Nejlepší to je (plná nádrž) zkusit po 100km, další plná a po 200km, pak ještě po 300km. Protože člověk jezdí různě (jako já třeba), tak mám každých 100km trošku jinou spotřebu, takže zapisovat, počítat a po roce (po měsíci) ježděni a počítání vyjde skutečný průměr

Napsal: sob 28.07.2007 22:19
od Patrik
lubosek18 píše:Patrik píše: ja s 323i Touring jezdil mesto 10 mimo 7,5 coz se moji segre u IS muze zdat
i sny se stávají skutečností

mě se podařilo jet město za 7,2

motor M44...ale třeba jsem měl nepřesný způsob zjištění spotřeby.
jak vůbec zkóšíte kolik vám žere?
1) natankovat plnou, vynulovat, najezdit 100km ,a jet dotankovat co se vleze
2) mít sebou kanystr s 5 litrama benálu, jezdit dokud už nebude nic v nádrži a přestane jet, dolít , vynulovat a jezdit až to zas chcípne?
nevym proc sny dobrej motor slusna jizda a je to tam. Jinac mereni stylem natankovat jezdit dotankovat zmerit a po x vysledkach mas prumer na desetiny ty ja kaslu ale bez vetsich problemu se da s 323i jezdit za 10 ve meste aspon v Plzni jo

Napsal: sob 28.07.2007 22:29
od Jawak
Jízda po Plzni, kde je akorát pár semaforů a jinak dlouhá dvouproudovka, to není jako jezdit po Praze nebo v Brně, tam si kdejaký 6tiválec zunkne i 15l/100
