Stránka 1 z 2
Napsal: pon 23.07.2007 11:56
od Amos
Zdravím,
316, r.v.95, 2 dny po sobě ráno nastartuju a chcíp. JAkmile startnu podruhé, přidám plyn a hned vycouvám, všechno je v pohodě.
Hledat jsem dal a cosi jsem i našel, ale tam to byl problém váhy vzduchu nebo lambdy a já další příznaky nepozoruji. Spotřeba dobrá (kolem

, otáčky drží, auto táhne, jede super.
Netušíte?
Napsal: pon 23.07.2007 13:16
od castro
mno... mrkni do oleje jestli nemáš těsnění pod hlavou v háji... když vyjedeš z garáže, oblaka páry za sebou v zrcátku nevidíš?
nechci strašit, jen nedávno mi auto 318i r.96 M43 udělalo uplně to samý a bylo to tešnění v čoudu.. ale udělalo to jen jednou, zato pořádně

Napsal: pon 23.07.2007 13:31
od Amos
EE, bílá pára není. Pod motorem to od oleje je, ale to už tak je přes půl roku. Za tu dobu se mi zratilo kolem 3/4 l. Nepřehřívá se, ani v tomhle horku.
Napsal: pon 23.07.2007 20:57
od Amos
Nikdo netušíte? Nechce se mi na diagnostiku, kdyby to byla nějaká blbost

Napsal: ned 02.12.2007 15:21
od jergy_zm
tento problem sa aj mne vyskytol..... nastartoval som bez plynu a po 2 sekundach zhaslo... na druhy pokus uz v pohode, ale za studena mi kolisaju otacky, a mam pocit ze su aj nizke pod 900, myslim ze to bude skvor nieco zo siticom....
Napsal: čtv 13.12.2007 12:37
od Corsair
Čauky já měl stejný problém u své 318i. Nastartoval jsem a auto nedrželo otáčky a chcíplo. Po druhém nastartování jsem v pohodě odjel.
Nakonec byla prasklá ta černá gumová vlnová hadice co jde ze vzduchové váhy. Vyměnil jsem ji a od té doby je vše ok
Napsal: čtv 13.12.2007 13:48
od surfis
mám naprosto ten samý problém..., ráno nastartuji a to 5ti vteřinách auto chcípne. Připadá mi ale, že pokud den před s ním přijedu a auto nebylo ohřáté, tak mi to ráno neudělá. Když přijedu s rozehřátým, tak ráno vždy chcípne...
Napsal: pát 14.12.2007 12:04
od Diablo330Ci
Dneska se mi stalo podobne.Nastartuju a motor sel na 5 valcu mi prislo.Z vejfuku sel smrad trosku po benzinu a trosku to poprdavalo z vyfuku ted uz ok.Stal jsem z kopce.Tak nevim no?Volnobeznej ventil?Vahu jsem vypojil a zapojil a stejne.Pak se po chvilce zvedli otacky a sklidnilo se to a sel na 6??
Napsal: pát 14.12.2007 14:41
od castro
Diablo330Ci píše:Dneska se mi stalo podobne.Nastartuju a motor sel na 5 valcu mi prislo.Z vejfuku sel smrad trosku po benzinu a trosku to poprdavalo z vyfuku ted uz ok.Stal jsem z kopce.Tak nevim no?Volnobeznej ventil?Vahu jsem vypojil a zapojil a stejne.Pak se po chvilce zvedli otacky a sklidnilo se to a sel na 6??
nemáš v háji vstřiky? mě to ted dělá takový divný prdění z výfuku po puštění plynu taky... Mam prý 2 v háji, na volnoběh mi občas spadnou otáčky, párkrát to i chcíplo, v.ventil jsem čistil...
Napsal: sob 15.12.2007 12:54
od klanuk
no tak tohle mi delalaly svičky brisk ve Fiatu tipo. Dal sem tam BOSCH a bez problemu
Napsal: sob 15.12.2007 17:17
od Kvidas
me to udela tenhle rok dvakrat. A vzdycky kdyz bylo po velkym desti..a auto den stalo. Rek ybch ze muselo bejt neco navlhylo. Nastartoval sem.. auto cukalo.. otacky litaly.. a pak uz nic. stalo se mi to dvakrat do roka jinak nikdy nic.
Jestli to neni kazdodenni problem. tak bych to asi pripisoval fakt naky vlkosti. ja sem s tim byl tenkrat na diagnostice a nic to neukazalo
Napsal: ned 16.12.2007 15:38
od Brody
tohle mi udelalo vcera rano kdyz sem jel z prace.Ale spis to pripisuju mrazivemu pocasi a horsim svickam.Musim je vymenit!

Napsal: ned 16.12.2007 20:37
od TomasX
Jak už to tady někdo psal, nejvetší vliv na to má ta hadice od sání, nebo ta pod ní co vede od hlavy a je do ní napojená, sundat a zkontrolovat těsnost.
Napsal: ned 16.12.2007 21:25
od sanchezer
Napsal: pon 17.12.2007 15:55
od Diablo330Ci
Ted si rikam ze svicky tam mam necelejch 10tis km ale jsou to Brisk Premium za 230kc za jednu coz neni top jako NGK nebo Bosch.Mozna vsechny Ty moje problemy ze mi to obcas jede a pak nejede jsou zavineny low end svickama?
Napsal: pon 17.12.2007 17:26
od droban
Diablo330Ci píše:Ted si rikam ze svicky tam mam necelejch 10tis km ale jsou to Brisk Premium za 230kc za jednu coz neni top jako NGK nebo Bosch.Mozna vsechny Ty moje problemy ze mi to obcas jede a pak nejede jsou zavineny low end svickama?
se divim ze ti ty Brisky tak dlouho vydrzeli

Napsal: úte 18.12.2007 10:56
od Diablo330Ci
Jo?To jsou to takove mr...?Asi tam dam radsi zpet NGK sice uz jety ale dobry.Co?
Napsal: úte 18.12.2007 11:04
od droban
Diablo330Ci píše:Jo?To jsou to takove mr...?Asi tam dam radsi zpet NGK sice uz jety ale dobry.Co?
jj to dej,protoze prumerna zivotnost BRIsk v BMW motorech je okolo 5 tis,nejsou na to staveny
Napsal: úte 18.12.2007 21:16
od Bilstein
Měl sem minuly tyden taky problem ze po nastartovani to zheblo. Vycistil sem volnobeznej ventil a ted vse OK. A s tema svickama....nejlepsi je dat origo NGK. Napr. BOSH sou uplne na hovno.

Napsal: úte 18.12.2007 22:20
od klanuk
no ja mam na svičkach bosch najeto 40tis a vse ok jeste je tam necham tak 50tis. Jsou to bosch platinum