Stránka 1 z 1
Napsal: stř 04.07.2007 16:30
od BOHHy
AHoj .. měním volant. Takže odpojit baterii ... nechat vybít kandenzátory (nevím jak dlouho ??) a normál odpojit bag sundat, nandat a napojit bag. Je to tak ? děkuji moc.
Napsal: stř 04.07.2007 16:47
od Huska
stačí odpojit baterii ...
... když by jsi ji neodpojil tak nesmíš zapnout klíč do polohy rozsvícených kontrolek.
Napsal: stř 04.07.2007 16:52
od BOHHy
Huska píše:stačí odpojit baterii ...
... když by jsi ji neodpojil tak nesmíš zapnout klíč do polohy rozsvícených kontrolek.
Dík .. to bych asi mohl mohl přijít o hlavu , že ?

))
Napsal: stř 04.07.2007 17:16
od Huska
BOHHy píše:Huska píše:stačí odpojit baterii ...
... když by jsi ji neodpojil tak nesmíš zapnout klíč do polohy rozsvícených kontrolek.
Dík .. to bych asi mohl mohl přijít o hlavu , že ?

))
nz ... o hlavu ne jen by jsi musel na diagnostiku nechat odblokovat 
Napsal: stř 04.07.2007 17:23
od Pyron
Huska píše:BOHHy píše:Huska píše:stačí odpojit baterii ...
... když by jsi ji neodpojil tak nesmíš zapnout klíč do polohy rozsvícených kontrolek.
Dík .. to bych asi mohl mohl přijít o hlavu , že ?

))
nz ... o hlavu ne jen by jsi musel na diagnostiku nechat odblokovat 
Aha, tak to jsem asi otočil klíčkem, páč mi svítí kontrolka. Volant už jsem párkrát měnil, ale baterku jsem nevyndaval. Teď mi to svítí prvně, patrně jsem pootočil při odpojeným bagu. Tak jsem zase o něco chytřejší..

Napsal: úte 21.08.2007 20:40
od _peper
CHtel bych se zeptat, dal jsem volant bez bagu a předtím jsem ho tam měl. Kontakty mám mezi sebou spojit aby se mi nerozsvítila kontrolka poruchy airbagu?
Napsal: stř 22.08.2007 07:56
od Maikl
má doměnka zní, že když je spojíš na tvrdo, tak si auto bude myslet že je po.. Dává se tam nějakej odpor, ale jakej, to nevím..
Napsal: stř 22.08.2007 15:46
od _peper
Maikl píše:má doměnka zní, že když je spojíš na tvrdo, tak si auto bude myslet že je po.. Dává se tam nějakej odpor, ale jakej, to nevím..
Díky za odpověď psal jsem klukovi co mi volant prodal a ten mi rekl, že je potřeba tam dát odpor čtyři ohmy.
Napsal: pát 11.06.2010 13:04
od bobosnow
Mám taky dotaz:
Mam v E36 318iS vystřelenej airbag ve volantu a svítí kontolka. Chci tam dát volant tříramínko M-technik kterej airbag nemá. Když to vyměním stačí pak zajet na diagnostiku a chybu smáznout a kontrolka zhasne a bude to OK?
Napsal: pát 11.06.2010 13:26
od pepino5xx
Ne, auto bude hledat bagy, takže kontrolka bude opět svítit, jedině odpájet žárovičku.
Napsal: pát 11.06.2010 14:35
od jarda
Ne, buď si tam dáš ten odpor nebo (tipuju) origo diagnostikou půjde nakódovat že tam ten bag neni. Ale jestli to půjde udělat tak aby ostatní bagy fungovaly, to už se neodvážím ani hádat.
Napsal: pát 11.06.2010 15:10
od bobosnow
Mam pouze jeden bag a to v tom volantu. No když tam dam ten odpor tak stejnak musim na diagnostiku ne?
Napsal: pát 11.06.2010 15:12
od jarda
Jo, ale smazat chybu bagu umí každá diagnostika za pár stovek, kódovat umí jen pár diagnostik a ještě to s nimi musí člověk umět.
Napsal: pát 11.06.2010 15:29
od bobosnow
jo byl sem na dvou diag. a ani jedna mi ten bag ani nenačetla tak nevim co s tim

Napsal: pát 11.06.2010 15:33
od jarda
Chybu bagu jsem si smazal sám Carsoftem na notebooku přes COM/USB převodník na autě z roku 1993 - horší kombinace diagnostiky a auta už snad neexistuje, ale konkrétně smazání chyby bagu funguje snad fakt na všem.
Napsal: pát 11.06.2010 15:45
od bobosnow
no tak já nevim mě to ani nenačetlo. Takže tam dát odpor 4 ohmy a pak zajet k někomu kdo s tim umí pracovat aby tu chybu smáznul. A když bych tam dal volant s bagem můžu ho zapojit když je předešlej bag vystřelenej? a pak bych zajel na diagnostiku? Můžu sehnat říramínko bez bagu ten M-technik, nebo tříramínko s bagem, tak se právě rozmejšlim co zvolit.