Napsal: úte 26.06.2007 09:31
Zdarec, potreboval bych helpnout...
mam e36 320i, M52, a v posledni dobe, cca 2-3 týdny mi blbne motor.. Za studena jede v pohode, resp. jeste mi to nikdy neudelalo, za tepla to driv udelalo jen nekdy po dlouhy ceste (cca 150-200km) a ted mi to blbne uz vcelku dost. Ještě jsem nevyslednoval nejakou spojitost mezi temahle problemama a jizdnim stylem... Je mu jedno jestli je to solichani v kolone nebo v zatahu..
Samotnej problem: auto sebou skubne ( motor si jako skytne), pokud je tam neutral tak chcipne, a pak se mu nechce do otacek a tahnout...kdyz zastavim tak ma zvuk jak kdyby sel na 5 valcu ale kdyz sem ho vcera poslouchal u zvedly kapoty, tak se mi zda ze jede na vsech 6..ale kdyz pridam plyn, do otacek se mu nechce, nema silu a auto hrozne vibruje..pokud ho chcipnu, znova nastartuju tak je vsechno v pohode, do ty doby nez to zase skubne..
Pokud to chcipne na neutral, chvilku se mu nechce startovat..jak nabehne, vsechno v pohode..
Zkusil sem tam nalit ten 100oktanovej shell a jedinej efekt je ten, ze po skubnuti tolik nevadne vykon...Zkusil jsem odpojit vahu vzduchu- jeste horsi... Menil jsem palivovej filtr- jestli neni ucpanej-zadna zmena..
Na svicky jsem jeste nekoukal, v kufru uz leta pane vozim od puvodniho majitele Brisk extra DR15TC, jsou pouzity, nevim jestli nevyhovovali..
Netusite kde by mohl bejt zakopanej pes? myslel jsem na palivovy cerpadlo, svicky a max kabely ke svickam ale v ETK sem koukal ze je civka skoro na svicce, bez kabelu... fakt nevim....
mam e36 320i, M52, a v posledni dobe, cca 2-3 týdny mi blbne motor.. Za studena jede v pohode, resp. jeste mi to nikdy neudelalo, za tepla to driv udelalo jen nekdy po dlouhy ceste (cca 150-200km) a ted mi to blbne uz vcelku dost. Ještě jsem nevyslednoval nejakou spojitost mezi temahle problemama a jizdnim stylem... Je mu jedno jestli je to solichani v kolone nebo v zatahu..
Samotnej problem: auto sebou skubne ( motor si jako skytne), pokud je tam neutral tak chcipne, a pak se mu nechce do otacek a tahnout...kdyz zastavim tak ma zvuk jak kdyby sel na 5 valcu ale kdyz sem ho vcera poslouchal u zvedly kapoty, tak se mi zda ze jede na vsech 6..ale kdyz pridam plyn, do otacek se mu nechce, nema silu a auto hrozne vibruje..pokud ho chcipnu, znova nastartuju tak je vsechno v pohode, do ty doby nez to zase skubne..
Pokud to chcipne na neutral, chvilku se mu nechce startovat..jak nabehne, vsechno v pohode..
Zkusil sem tam nalit ten 100oktanovej shell a jedinej efekt je ten, ze po skubnuti tolik nevadne vykon...Zkusil jsem odpojit vahu vzduchu- jeste horsi... Menil jsem palivovej filtr- jestli neni ucpanej-zadna zmena..
Na svicky jsem jeste nekoukal, v kufru uz leta pane vozim od puvodniho majitele Brisk extra DR15TC, jsou pouzity, nevim jestli nevyhovovali..
Netusite kde by mohl bejt zakopanej pes? myslel jsem na palivovy cerpadlo, svicky a max kabely ke svickam ale v ETK sem koukal ze je civka skoro na svicce, bez kabelu... fakt nevim....