Stránka 1 z 1
Napsal: ned 24.06.2007 21:20
od bavo
Něco mi občas mlátí vzadu na nápravě a je to stále horší,nejvíc je to cítit vzadu na tunelu,dělá to hlavně když přejedu nerovnost střední velikosti(např "vlny" na křižovatce),zatížený je to horší a teď je to už nepatrně znát i při prudký akceleraci na nižší kvalt.
Celej podvozek je novej(najeto tak 5tis.),VŠECHNY silentbloky,tlumiče,čepy,uložení... Včera mě to nasralo,tak jsem dnes vyndal zadní nápravu,myslel jsem že se urval držák nápravnice,ale je to tam podle mě v pohodě,ani jinde jsem NIC nenašel..
Otázky:
-může to dělat samosvor?
-jak poznám že je něco s uchycením nápravnice a jaký jsou příznaky
jeho "vytržení" jak píše Hanz v návodu pro nováčky?
-CO TO SAKRA MÚŽE DĚLAT ???
I když mám z diagnostiky maturitu,z tohoto jsem hotovej,poraďte draci,DÍK! Klidně nafotím a pošlu někomu na rozbor foto konkrétního místa,bude-li třeba.
Napsal: ned 24.06.2007 22:28
od jogurt
a nemas jen povolenej domecek na rameni jak je vnem silentblock ?
Napsal: ned 24.06.2007 22:45
od bavo
jogurt píše:a nemas jen povolenej domecek na rameni jak je vnem silentblock ?
To ne,mám tam dokonce i ty"driftovací" vymezovací gumový podložky,dával jsem je tam nedávno i když nedriftuju,abych minimalizoval nežádoucí kroucení silentbloků v zatáčkách a dotažený to je..
Napsal: pon 25.06.2007 17:47
od bavo
Žádný nápady?
Má někdo zkušenost s podložkama z tohoto webu(myslím ty pod držáky nápravnice-M3), popřípadě s vyztužováním nápravnice pomocí toho plechu?
http://home.comcast.net/~matthew.c.smit ... /index.htm
Napsal: pon 25.06.2007 19:53
od bavo
Teď jsem znova kontroloval detailně celou nápravu a taky jsem vyšrouboval ty dva štefty co jsou našroubovaný v kastli a držej nápravnici-nosníky jsou uvnitř jako nový,naprosto bez rzi a náznaků ztráty pevnosti a na nápravě vše ok,silentbloky v ramenech se mi zdají trochu měkčí,ale urvaný nejsou..

Napsal: úte 26.06.2007 09:16
od Hanz
a spodek auta je ok? ta 4 mista kde je uchycena naprava? podle popisu spis lozisko kardanu, ale to ses urcite dival... vyfuk nikde nemlati? difec dela tupe rany pri rozjezdu nebo zarazeni zpatecky, nemlati...
Napsal: úte 26.06.2007 10:32
od polly1
čau,jel sem jednou test jízdu v 325 coupé e36 a při přeřazení a následným sešlápnutí plynu-akceleraci bouchal nevyváženej kardan-to že to byl kardan je 100%,ten týpek to měl zjištěný,ale nevim jak je to u tebe...
Napsal: úte 26.06.2007 18:35
od bavo
Hanz píše:a spodek auta je ok? ta 4 mista kde je uchycena naprava? podle popisu spis lozisko kardanu, ale to ses urcite dival... vyfuk nikde nemlati? difec dela tupe rany pri rozjezdu nebo zarazeni zpatecky, nemlati...
jj,spodek právě ok,jak píšu vejš,viz foto,takhle je to tam 4x,vevnitř jak nový..
výfuck nemlátí,to jsem zjišťoval jako první,ložisko kardanu je nový,ještě ho prověřím pro jistotu,ale má prd najeto a difec samotnej právě
nevykazuje žádný známky poruchy.. musí to bejt uložení diferenciálu,když to není nápravnice..vyměním znova všechny ty 3 silentbloky a uvidím,je to divný..
..dám vědět jak to dopadlo,dík za nápady
A co ty podložky,viz vejš,nikdo nemá zkušenost? když už to mám venku,tak to možná vyztužím,ale zajímalo mě jestli je to znát,nebo to nemá cenu

Napsal: úte 26.06.2007 21:54
od bavo
tak a je to v prdeli,při demontáži silentbloků z diferáku se mi celej dif vysmekl a při pádu z ponku na zem se ulomil kus zadní části obalu-jeden ten hliníkovej držák co je v něm silentblok...

bych si dal nejradši přes hubu..
MÁ TU NĚKDO ZBYTEČNEJ ZADNÍ OBAL SAMOSVORU? 325 e36 rok 4/92
..nebo to dám zavařit,mělo by to jít dobře..

Napsal: úte 26.06.2007 22:19
od Maikl
ou..

tak to je fakt smůla..

Napsal: ned 01.07.2007 18:39
od bavo
Takže opraveno,zavařeno a je to dobrý,nic nemlátí ani neklepe! Vyměnil jsem silentbloky diferáku a vzhledem k tomu že se mi válely doma i kosti stabilizátoru..
Kosti to ale nebyly,byly to ty zadní silentbloky difu,i když vypadaly jako nový a urvaný nebyly,zřejmě moc měkký,nebo nevim,prostě dif klepal do nápravnice,každopádně je to good,podvozek se chová jak u funglovky-stabilní a tichej..
