Stránka 1 z 4
					
				
				Napsal: ned 24.06.2007 15:00
				od onda95
				Ale nevím jestli 320d nebo 330d??chci pružnost a kvalitu. m"žete mi prosím poradit?moc se v tom nevyznám,bo přecházím od MB
			 
			
					
				
				Napsal: ned 24.06.2007 15:53
				od Fantucci
				welcome! děláš dobře, že přecházíš  

    jasan, že 330d - je o "trošku víc" pružnější...
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 24.06.2007 16:13
				od onda95
				co je trosku vic?ja sem v nicem takovym nejel. Kdyz to pojede jak nova ochcavka v dvoulitru,tak budu spokojenej
			 
			
					
				
				Napsal: ned 24.06.2007 16:18
				od mufman
				Myslím, že pro orientaci Ti poslouží hodnoty výkonu a tovární hodnoty zrychlení a max. rychlosti docela dobře. Pak jde taky o to jakou octavku v tdi myslis... Myslis 2,0 TDi 103kw? 125kw? nebo 2,0FSI 110kw? 147kw? To si myslim ze je celkem podstatnej rozdil a je potreba si tohle ujasnit a dat tu vedet, pak se da teprve trochu rozumne poradit. Motat se v pojmech "aby to trochu jelo" "jelo to jako octavka" je dost nestastny...
			 
			
					
				
				Napsal: ned 24.06.2007 16:31
				od Fantucci
				takže zde něco z techn. parametrů: 
320d (rv 01-  ) 110kw/4000 ot;   330Nm/ 2000ot
330d (rv 99-03) 135kw/4000 ot;  390Nm/ 1750ot
330d (rv 03- )  150kw/4000 ot;  410Nm/ 1500 ot
porovnej to s tou  ochcávkou ...
			 
			
					
				
				Napsal: ned 24.06.2007 16:49
				od onda95
				ma 2.0 tdi 103kw+chip=125kw,jede to jak cip
ja bych hlavne chtel,kdyz do toho investuju 400k ,aby mi nepraskala a podobne,mam v merku 2002 rok,kombicek 330d v bmw olomouc,kdyz je to primo od bmw,tak by to nemuselo byt tak spatny
			 
			
					
				
				Napsal: ned 24.06.2007 17:17
				od Fantucci
				tak si k nim zajdi, že máš vážný zájem a zkus  se v tom projet a uvidíš...
a par  lidí  tady je z olomoucka tak by ti mohli říct názor na toho bmw prodejce....  quite easy  

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 24.06.2007 18:15
				od JaraX
				v bmw olomouc je znám a na auto se ti mužu klidně mrknout myslím že jsou to seriozni prodejci ale to neznamena že auto nemuže byt špatny.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 24.06.2007 19:47
				od onda95
				to by bylo super,kdybyste se na to mrkli,nebo se muzem domluvit a zajit tam dohromady
			 
			
					
				
				Napsal: ned 24.06.2007 20:11
				od JaraX
				onda95 píše:to by bylo super,kdybyste se na to mrkli,nebo se muzem domluvit a zajit tam dohromady
není problém, jak to máš daleko? muj tel 721772364
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 24.06.2007 22:08
				od Smaart
				Když BMW tak benzin.)))
			 
			
					
				
				Napsal: ned 24.06.2007 22:27
				od JaraX
				Smaart píše:Když BMW tak benzin.)))
jj třeba radši 325i než 335d že? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 24.06.2007 23:59
				od mufman
				onda95 píše:ma 2.0 tdi 103kw+chip=125kw,jede to jak cip
ja bych hlavne chtel,kdyz do toho investuju 400k ,aby mi nepraskala a podobne,mam v merku 2002 rok,kombicek 330d v bmw olomouc,kdyz je to primo od bmw,tak by to nemuselo byt tak spatny
NO ted zrovna ve stredu jsem jel v octavii RS TDi 125kw i v bmw E46 330d 132kW a my poznatky jsou asi takovy. Obe auta jedou jako z praku a jedou docela podobne ve fazi maximalniho zatahu. Ale preci jen bmw ma prijemnejsi klidnejsi beh(6ti valec), tah je kontinualnejsi a v sirsim spektru otacek, TDi proste kopne a za chvili vadne. V 320d jsem bohuzel nejel takze to nemuzu porovnat. Ale jestli chces aby to jelo podobne jako 125kW v octavii tak si myslim ze bliz tomu je asi ta 330d a ji bych asi volil a pojede to jeste o neco lip nez TDi
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 25.06.2007 08:01
				od onda95
				ja sem ted kdesi cetl,ze modernizovali ten dvoulitr az v roce 2001,kde mu dali commonrail,a ten trilitr to mel od zacatku,tak sem si rikal,ze to treba uz bude vychytanejsi,ale zase mam strach,kdyz je to takovy letadlo,ze to bude uhoneny,ale tomu se asi neubranim u zadnyho dieslu
			 
			
					
				
				Napsal: pon 25.06.2007 10:03
				od JaraX
				onda95 píše:ja sem ted kdesi cetl,ze modernizovali ten dvoulitr az v roce 2001,kde mu dali commonrail,a ten trilitr to mel od zacatku,tak sem si rikal,ze to treba uz bude vychytanejsi,ale zase mam strach,kdyz je to takovy letadlo,ze to bude uhoneny,ale tomu se asi neubranim u zadnyho dieslu
330d určitě uhoneny nebude, je to motor dělanej na výdrž. už objemem třilitr není zrovna nejmenší a pokud tomu nebudeš dávat studenýmu tak si myslím že to vydrží stovky tisíc.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 25.06.2007 15:17
				od onda95
				ja nejsem z tech,co by zavodili jak kkti, rad se svezu,rad si obcas nekoho predjedu,rad si slapnu a rad se necham pritlacovat do sedacek,ale ne porad,a uz vubec ne pri studenym motoru
			 
			
					
				
				Napsal: pon 25.06.2007 18:09
				od onda95
				tak to bych byl rad,treba ho budou jeste mit,az prijedu,toho v tom olmiku
			 
			
					
				
				Napsal: pon 25.06.2007 18:32
				od Fantucci
				JaraX píše:Smaart píše:Když BMW tak benzin.)))
jj třeba radši 325i než 335d že? 

 
já teda taky chystám e46, ale 325i. jen se bojím, že to bude moc malej výkonovej nárůst od tý 316(e36) co mám teď   
  
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 25.06.2007 20:19
				od onda95
				ja sem měl mercedesa 2.0E,jel celkem dobře,ale když sem trošku přišlápl,tak 15 na sto,na to uz hulim,navic u nas je nafta lacinejsi od 2 kacky za litr
			 
			
					
				
				Napsal: pon 25.06.2007 20:26
				od hopiondra
				rozhodne 330D,vzdyt ten motor se montoval i do x5 a uz i stimhle kolosem se dokazal pomerne slusne rozjet a v trojce je fakt hodne dobrej