Stránka 1 z 2
Napsal: pát 22.06.2007 12:16
od Hanz
Skalni mozna vzpomenou, kdyz jsem resil asi pred rokem spatny startovani (jakoze v potrubi vzduch-spadlej benzin do nadrze, problem jsem vyresil, ze jsem privedl extra kabl k cerpadlu a po delsi odstavce proste necham cerpadlo protocit-prozene okruhem benzin a auto chytne super)... pak se mi stalo (take v desti-zvlastni, ze vsechny debilni zavady se stavaji v desti a daleko od domova, ze?

) ze cerpadlo palilo jednu pojistku za druhou po ujeti vzdy 1km... vyndal jsem ho ven, nehralo se, bezelo normalne, dal jsem ho zpatky, bez problemu...
ted jedu v desti po D1 a auto zaclo skubat a pri pridani plynu o vic nez 1cm uplne mrtve (jako kdybych vypnul klicek, jen ten dutej tupej zvuk bluuuuuuu)... nejdriv slo jet 140, pak kilo a nakonec tak 20 na 2ku, na volnobeh na 5 valcu, pomalu se nedalo rozjet... navic od benz pumpy se linuly strasidelny zvuky, skřípění a nářek+při puštění přes spínač jela hrozně "ztuha"

pak jsem chvilku stal, prestalo prset, auto jsem pres kvalt z kopce nastartoval (normalne to neslo) a zcela normalne pokracoval dal (motor predl jako kote, plnej plyn no problem, vse ok)... asi po 40km to stejne, rikal jsem si ze spatnej benzin (mel uz jsem beztak kontrolku), tak jsem natankoval (trvalo celkem dlouho nez jsem se tam dobelhal) a pak to v klidu chytlo (pauza tak 20min) a zcela bezproblemu jezdilo tak 350km...
vcera zaclo prset a po 5km v desti opet stejna sracka... kdyz to necham chvili odstat, jde s tim ujet zas tak 1km a pak zas shit... rano jsem jel uz za sucha a uplne v pohode...
koukal jsem vsude mozne, motorovej prostor totalne suchej, pumpa kvičí jen někdy, zkoušel jsem ji několikrát nechat proběhnout a někdy jde jak má (slabě vrní) a jindy řve jak podsvinče...
napadá mě regulátor tlaku benzínu (ucpává cestu zpět do nádrže a proto ta pumpa tak řve?), ale pak nevím, proč je to závislé na dešti... jindy to nikdy nedělá... nebo je to změnou tlaku? mám ucpanou nějakou hadičku v nádrži? přijde mi, že i blbě ukazuje palivoměr, když to blbne, že ukazuje víc, pak vypnu klíček a zas málo a pod, jak kdyby se tam blbě přečerpával mezi půlkama nádrže...
někdo nějaký nápady? jinak na diagnostice jsem byl prve a samo vše v normě, musel bych ji mít s sebou když to nejede

Napsal: pát 22.06.2007 13:17
od RedBaron
Pumpu budeš mít načatou a možná padá palivo zpátky, zpětnej ventil už bude mít mírnou únavu. To v dešti bude 100% něčím v elektrice, začal bych čidlem na polohu kliky a jel bych dál po věcech, do kterých může voda...
Napsal: pát 22.06.2007 16:21
od Malda
Je to kram a je te ho za kilo zbavim...

Napsal: pát 22.06.2007 16:35
od d.aemon
Sorry za OT, ale podle nadpisu jsem myslel, žes ho někde v dešti rozstřelil...

Takže proti téhle alternativě je nějaký blbý čerpadlo vlastně nic
Ať to brzo najdeš, držím pěsti

Napsal: pát 22.06.2007 20:16
od Baxon
přesně tohle mi dělala bejvalá e34 535i. Za sucha pohoda, za deště a v zimně (lehce nad nulou, když byly na silnici sračky), nikoliv když mrzlo, škubala, cukala, chcípala, k posrání. Od předchozího majitele byla v plynu, začalo se na ten plyn srát a ve finále to už nejezdilo ani na benzín. Následovalo vykuchání LPG, pak servis BMW, kde vymněnili - váhu vzduchu, komplet svíčky vč. kabeláže a fajfky + filtry. Od tý doby vrněl jak kotě za 10,5l/100km a bylo po problému.
Mrknul bych na svíčky a na kabely k nim

Napsal: pát 22.06.2007 22:00
od Hanz
dnesni cesta destem naproti ocekavani uplne v klidu, takze to dela jen za tech privalovych... auto jsem dal na zvedak, vse vypada v cajku i zespod, kdyz posloucham u nadrze, tak slysim jak kape benal zpatky, takze ten zpetnej ventil je opravdu ko... celkem me to stve, protoze za nejakych 37tis co jsem natocil jedina zavada a o to debilnejsi... neni nad to frajersky gesto dat pekne v odstavnym vystrazny a nechat se ohazovat vodou od kamionu co jsem o par km zpatky predjizdel
no nic, zejtra milou pumpu vyndam a dam tam upgrade od Walbro, uvidime co to udela

Napsal: ned 24.06.2007 08:46
od LOPOLO
Me se tohle taky stalo .. bylo to tim, ze vznikal v nadrzi podtlak ( nejakej ventil u aktivniho uhli ) a ted mam odvetrani nadrze naprimo a vsechno je OK.
Napsal: ned 24.06.2007 10:33
od JaraX
mě se todle stalo když jsem si umyl motor a měl jsem jet na rande, následovalo pul dne vysoušení motoru, odsáváání vody injekční stříkačkou, foukání fénem, stříkání isoprophylalkoholem, na rande jsem jel Caddynou

a příští auto bude diesel

Napsal: pon 25.06.2007 10:25
od Speedy
Ja bych zkusil ocekovat ten odvetravaci ventil od aktivniho uhli.
Napsal: pon 25.06.2007 11:57
od Hanz
nemel jsem na to cas, ale zkusim ten ventil... měl jsem za to, že podtlak v nádrži je normál, aby neutíkaly benz výpary ven... víčko bejvá "přicucnutý", ale nic radikálního... pumpu asi příští tejden, ted litám Fíkem

Napsal: pon 25.06.2007 12:10
od LOPOLO
Hanz píše:nemel jsem na to cas, ale zkusim ten ventil... měl jsem za to, že podtlak v nádrži je normál, aby neutíkaly benz výpary ven... víčko bejvá "přicucnutý", ale nic radikálního... pumpu asi příští tejden, ted litám Fíkem

nene, podtlak je špatně i když já to taky považoval svyho času za normál .. kdyz otevřeš nádrž, nemělo by to provázet žádný zasyčení

Napsal: pon 25.06.2007 12:13
od Hanz
dam na tebe... a tobe to delalo taky JEN za deste? jako jinak muzu palit gumy, zdimat Vmax... cokoliv... ale silný dest=Mko sere strachy u krajnice

Napsal: pon 25.06.2007 15:06
od JaraX
Hanz píše:nemel jsem na to cas, ale zkusim ten ventil... měl jsem za to, že podtlak v nádrži je normál, aby neutíkaly benz výpary ven... víčko bejvá "přicucnutý", ale nic radikálního... pumpu asi příští tejden, ted litám Fíkem

Fikem? to je nějaky policejni auto?
Napsal: pon 25.06.2007 16:23
od coupe328
LOPOLO píše:Hanz píše:nemel jsem na to cas, ale zkusim ten ventil... měl jsem za to, že podtlak v nádrži je normál, aby neutíkaly benz výpary ven... víčko bejvá "přicucnutý", ale nic radikálního... pumpu asi příští tejden, ted litám Fíkem

nene, podtlak je špatně i když já to taky považoval svyho času za normál .. kdyz otevřeš nádrž, nemělo by to provázet žádný zasyčení

Sice trochu mimo misu,ale me u forestra 2.5XT syci vicko pri odsroubovani jak parni lokomotiva...pomalu ho nemuzu ani otocit...ale zatim pohoda,bodejt ne kdyz mam 1000km na nem

Napsal: pon 25.06.2007 18:46
od LOPOLO
Hanz píše:dam na tebe... a tobe to delalo taky JEN za deste? jako jinak muzu palit gumy, zdimat Vmax... cokoliv... ale silný dest=Mko sere strachy u krajnice

ehmm ne ... nicmene, ten dest nemusi bejt podminka jak sem mozna blbe pochopil .. ses si s tim destem uplne jistej?
Napsal: pon 25.06.2007 20:54
od Baxon
LOPOLO píše:Hanz píše:dam na tebe... a tobe to delalo taky JEN za deste? jako jinak muzu palit gumy, zdimat Vmax... cokoliv... ale silný dest=Mko sere strachy u krajnice

ehmm ne ... nicmene, ten dest nemusi bejt podminka jak sem mozna blbe pochopil .. ses si s tim destem uplne jistej?
mně to dělalo taky jen za deště, pořád si myslím, že to je v těch kabelech nebo někde v elektrice. RJ?
Napsal: pon 25.06.2007 21:37
od abdul
jestli to je jen za deste tak to musi byt opravdu elektrika, nejaky kontakt co chytne vlhkost...
co se tyce podtlaku v nadrzi, tak je to spatne... ale mel sem focuse a kdyz sem dojel na pumpu a odsrouboval vicko od nadrze tak to udelalo malem pruvan jak si to supem potahlo hektolitr vzduchu

hvizdlo si to u toho jako o zavod

ale jelo to porad normalne...
Napsal: úte 26.06.2007 09:00
od Hanz
dela to 100% jen za deste, jak rikam, jindy to jde ZCELA normalne, zadnej prechod mezi... silny dest=nelze pridat plyn-motor se dusi, postupne je to horsi az se klepe na par valcu a zdechne na volnobeh... staci chvili pockat a zas chytne ok (nebo pres kvalt a pak bezi par km zas ok)... jinak vse je opravdu suche na troud, kdyz otevru kapotu, nikde neni ani znamka, ze by tam sla voda... navic to jeceni pumpy je divne...
Napsal: úte 26.06.2007 09:18
od Pavel H
Nepochopil jsem asi zcela jiste z tveho popisu jestli ti pumpa kvili jen kdyz jsou ty privaly, ale napadlo me jestli se ti nejakym zahadnym zpusobem nedostava voda do filtru sani. Nemusi ji byt moc a teplem se odpari a proto to za chvili jede. Je to jen napad...Ty pojistky ti uz nelitaji?
Napsal: úte 26.06.2007 09:28
od Hanz
pumpa kvili jen kdyz to nechce jet... filtr, vaha, vse je suche, kontrolovano ihned... pojistky od te doby nelitaji (ale tehdy to udelalo taky za deste, kdyz si vzpominam... ale rok byl pokoj, krom toho ze padal ten benzin, coz jsem vyresil tim extra kablem k pumpe)