Stránka 1 z 1
Napsal: ned 17.06.2007 13:18
od kubik
Mám 320 e36 r.v. 91. Můj problém spočívá v tom že je motor do 4000ot/min tupý jako nějaká 1.6ka, pak už docela jede a taky když vyměním olej, po čase cca 300km se v oleji objeví emulze (ne jenom na víčku, ale i na olejové měrce - asi špatné těsnění, nebo prasklá hlava). Zajímá mě jestli to může mít souvislost s tím jak je ten motor od spodu tupý...
Napsal: ned 17.06.2007 21:32
od Huska
no jasně že ano ... jede ti třeba jen a 4 válce
Napsal: ned 17.06.2007 22:12
od bergos
až se člověk diví, že s tím ještě jezdíš.
Napsal: pon 18.06.2007 05:58
od kubik
No právě že jede na všech šest... Pravidelně kontroluji svíčky a všechny jsou suché a krásně pálí, tak nevim...
Napsal: pon 18.06.2007 06:02
od kubik
...to bych snad poznal i podle zvuku motoru že jede na 4 válce... Prostě jede na všech 6 a je tupý od spodu. Nad 4000ot/min jede jako vyměněný...
Napsal: pon 18.06.2007 07:44
od Pavel H
Vodu v oleji bys mel rozhodne OKAMZITE resit.
Napsal: pon 18.06.2007 07:52
od kubik
Proto píšu sem!!! Nejezdím s tím, chystám se že shodím hlavu a mrknu na to, ale nějak se k tomu nemůžu dostat (málo času). Jde mi jen o to, jestli to může mít souvislost s tím jak to nejede (jede na všech 6 válců ale je tupý)...
Popřípadě za kolik se dá sehnat hlava kterou jen namontím a pojedu...???
Napsal: pon 18.06.2007 08:26
od Pavel H
Nejdrive zjisti jestli je to tesnenim - je na nem videt, kde protekala voda. Muze byt i praskla hlava. Rozhodne nedoporucuji koupit nejakou jetou a namontovat. Je lepsi ji take natlakovat a zkontrolovat jestli je OK. Pak musi jit na srovnani. Proste musis dodrzet nejake technologicke postupy. Neni to fichtl. Pribyva hodne olej tim jak do nej tece ta voda? Pokud ano, muze to mit vliv na chod.
Napsal: pon 18.06.2007 08:51
od kubik
Ani moc nepřibývá olej ani voda se moc neztrácí... Nicméně v motoru ji musí být dost, protože když otevřu víčko na dolévání oleje tak z toho vyletí opar jako by to byl nějaký parní stroj

a to jsem cca 150km měnil olej...
Napsal: pon 18.06.2007 10:01
od castro
mno stalo se mi včera něco podobnýho. Auto po jednom vejletu začalo akorát při vjezdu zpět do garáže vařit (nebo spíš teplota v červenym). Začal jsem to řešit, vyměnil jsem termostat a vodní pumpu. Auto jelo zase ok, teplota v prostředku a jelo stejně, ne-li líp než před tim.
Další den přijdu ráno k autu a nejde nastartovat, jako by se neprotáčel startér ale něco tam slyšet šlo. Zkusil jsem to ještě a auto najednou chytlo ale hned zase zdechlo. Zkoušel jsem to několikrát a auto se akorát na neutrál muselo udržovat plynem, jinak zdechalo. Vyjedu z garáže a zamnou oblak páry... kouknu do oleje a bylo to jasné
dokonce když motor běžel a otevřel jsem haupnu, ta pára jako by unikala někde z míst od svodů.
Nechápu jak se to mohlo stát, den před tím fungovalo ještě normálně. Ale je fakt že už delší dobu mi přišlo že je do cca taky do 4.000ot taková jakoby mezera ve výkonu a volnoběh malilinko houpal, jako by se to přidušovalo. Takže už to bylo načaté možná delší dobu, a včera to ruplo uplně.
Tipuju to teda na těsnění, hlava se snad při šetrném zacházení podělat nemůlže - doufám.
( 1.8i M43 )
Napsal: pon 18.06.2007 12:42
od Pavel H
castro píše:mno stalo se mi včera něco podobnýho. Auto po jednom vejletu začalo akorát při vjezdu zpět do garáže vařit (nebo spíš teplota v červenym). Začal jsem to řešit, vyměnil jsem termostat a vodní pumpu. Auto jelo zase ok, teplota v prostředku a jelo stejně, ne-li líp než před tim.
Další den přijdu ráno k autu a nejde nastartovat, jako by se neprotáčel startér ale něco tam slyšet šlo. Zkusil jsem to ještě a auto najednou chytlo ale hned zase zdechlo. Zkoušel jsem to několikrát a auto se akorát na neutrál muselo udržovat plynem, jinak zdechalo. Vyjedu z garáže a zamnou oblak páry... kouknu do oleje a bylo to jasné
dokonce když motor běžel a otevřel jsem haupnu, ta pára jako by unikala někde z míst od svodů.
Nechápu jak se to mohlo stát, den před tím fungovalo ještě normálně. Ale je fakt že už delší dobu mi přišlo že je do cca taky do 4.000ot taková jakoby mezera ve výkonu a volnoběh malilinko houpal, jako by se to přidušovalo. Takže už to bylo načaté možná delší dobu, a včera to ruplo uplně.
Tipuju to teda na těsnění, hlava se snad při šetrném zacházení podělat nemůlže - doufám.
( 1.8i M43 )
Ach jo. Ty mas furt neco, co?
Napsal: pon 18.06.2007 21:41
od gyrous
kubik píše:Mám 320 e36 r.v. 91. Můj problém spočívá v tom že je motor do 4000ot/min tupý jako nějaká 1.6ka, pak už docela jede a taky když vyměním olej, po čase cca 300km se v oleji objeví emulze (ne jenom na víčku, ale i na olejové měrce - asi špatné těsnění, nebo prasklá hlava). Zajímá mě jestli to může mít souvislost s tím jak je ten motor od spodu tupý...
Jakou to má spotřebu oleje nebo vody?
Napsal: pon 18.06.2007 22:03
od kubik
Sptřebu oleje žádnou, řekl bych že ani nepřibývá. Spíš se z něj stane taková kaše... Voda se ztrácí, ale jen minimálně... Víš o tom něco?
Napsal: pon 18.06.2007 22:36
od gyrous
už ne, tipoval jsem to na mizivý kompres ve válcích, úbytkem kapaliny by to bylo 100%.
Napsal: úte 19.06.2007 08:36
od castro
kubik píše:Sptřebu oleje žádnou, řekl bych že ani nepřibývá. Spíš se z něj stane taková kaše... Voda se ztrácí, ale jen minimálně... Víš o tom něco?
už dávno bys s tím neměl jezdit. Jakmile jsou v oleji nějaké sedimenty, olej ztrácí svoje schopnosti a mužeš taky něco poškodit.
