Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Tupý motor, voda v oleji...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: ned 18.03.2007 01:00
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Mám 320 e36 r.v. 91. Můj problém spočívá v tom že je motor do 4000ot/min tupý jako nějaká 1.6ka, pak už docela jede a taky když vyměním olej, po čase cca 300km se v oleji objeví emulze (ne jenom na víčku, ale i na olejové měrce - asi špatné těsnění, nebo prasklá hlava). Zajímá mě jestli to může mít souvislost s tím jak je ten motor od spodu tupý...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: ned 18.03.2007 01:00
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Proto píšu sem!!! Nejezdím s tím, chystám se že shodím hlavu a mrknu na to, ale nějak se k tomu nemůžu dostat (málo času). Jde mi jen o to, jestli to může mít souvislost s tím jak to nejede (jede na všech 6 válců ale je tupý)...
Popřípadě za kolik se dá sehnat hlava kterou jen namontím a pojedu...???
Popřípadě za kolik se dá sehnat hlava kterou jen namontím a pojedu...???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3694
- Registrován: ned 18.01.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 98
Nejdrive zjisti jestli je to tesnenim - je na nem videt, kde protekala voda. Muze byt i praskla hlava. Rozhodne nedoporucuji koupit nejakou jetou a namontovat. Je lepsi ji take natlakovat a zkontrolovat jestli je OK. Pak musi jit na srovnani. Proste musis dodrzet nejake technologicke postupy. Neni to fichtl. Pribyva hodne olej tim jak do nej tece ta voda? Pokud ano, muze to mit vliv na chod.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
mno stalo se mi včera něco podobnýho. Auto po jednom vejletu začalo akorát při vjezdu zpět do garáže vařit (nebo spíš teplota v červenym). Začal jsem to řešit, vyměnil jsem termostat a vodní pumpu. Auto jelo zase ok, teplota v prostředku a jelo stejně, ne-li líp než před tim.
Další den přijdu ráno k autu a nejde nastartovat, jako by se neprotáčel startér ale něco tam slyšet šlo. Zkusil jsem to ještě a auto najednou chytlo ale hned zase zdechlo. Zkoušel jsem to několikrát a auto se akorát na neutrál muselo udržovat plynem, jinak zdechalo. Vyjedu z garáže a zamnou oblak páry... kouknu do oleje a bylo to jasné
dokonce když motor běžel a otevřel jsem haupnu, ta pára jako by unikala někde z míst od svodů.
Nechápu jak se to mohlo stát, den před tím fungovalo ještě normálně. Ale je fakt že už delší dobu mi přišlo že je do cca taky do 4.000ot taková jakoby mezera ve výkonu a volnoběh malilinko houpal, jako by se to přidušovalo. Takže už to bylo načaté možná delší dobu, a včera to ruplo uplně.
Tipuju to teda na těsnění, hlava se snad při šetrném zacházení podělat nemůlže - doufám.
( 1.8i M43 )
Další den přijdu ráno k autu a nejde nastartovat, jako by se neprotáčel startér ale něco tam slyšet šlo. Zkusil jsem to ještě a auto najednou chytlo ale hned zase zdechlo. Zkoušel jsem to několikrát a auto se akorát na neutrál muselo udržovat plynem, jinak zdechalo. Vyjedu z garáže a zamnou oblak páry... kouknu do oleje a bylo to jasné

dokonce když motor běžel a otevřel jsem haupnu, ta pára jako by unikala někde z míst od svodů.
Nechápu jak se to mohlo stát, den před tím fungovalo ještě normálně. Ale je fakt že už delší dobu mi přišlo že je do cca taky do 4.000ot taková jakoby mezera ve výkonu a volnoběh malilinko houpal, jako by se to přidušovalo. Takže už to bylo načaté možná delší dobu, a včera to ruplo uplně.
Tipuju to teda na těsnění, hlava se snad při šetrném zacházení podělat nemůlže - doufám.

( 1.8i M43 )
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3694
- Registrován: ned 18.01.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 98
Ach jo. Ty mas furt neco, co?castro píše:mno stalo se mi včera něco podobnýho. Auto po jednom vejletu začalo akorát při vjezdu zpět do garáže vařit (nebo spíš teplota v červenym). Začal jsem to řešit, vyměnil jsem termostat a vodní pumpu. Auto jelo zase ok, teplota v prostředku a jelo stejně, ne-li líp než před tim.
Další den přijdu ráno k autu a nejde nastartovat, jako by se neprotáčel startér ale něco tam slyšet šlo. Zkusil jsem to ještě a auto najednou chytlo ale hned zase zdechlo. Zkoušel jsem to několikrát a auto se akorát na neutrál muselo udržovat plynem, jinak zdechalo. Vyjedu z garáže a zamnou oblak páry... kouknu do oleje a bylo to jasné![]()
dokonce když motor běžel a otevřel jsem haupnu, ta pára jako by unikala někde z míst od svodů.
Nechápu jak se to mohlo stát, den před tím fungovalo ještě normálně. Ale je fakt že už delší dobu mi přišlo že je do cca taky do 4.000ot taková jakoby mezera ve výkonu a volnoběh malilinko houpal, jako by se to přidušovalo. Takže už to bylo načaté možná delší dobu, a včera to ruplo uplně.
Tipuju to teda na těsnění, hlava se snad při šetrném zacházení podělat nemůlže - doufám.
( 1.8i M43 )
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Jakou to má spotřebu oleje nebo vody?kubik píše:Mám 320 e36 r.v. 91. Můj problém spočívá v tom že je motor do 4000ot/min tupý jako nějaká 1.6ka, pak už docela jede a taky když vyměním olej, po čase cca 300km se v oleji objeví emulze (ne jenom na víčku, ale i na olejové měrce - asi špatné těsnění, nebo prasklá hlava). Zajímá mě jestli to může mít souvislost s tím jak je ten motor od spodu tupý...