Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
zkusenosti s vyndáním katalyzátoru??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2408
- Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
- Bydliště: CL
- Klubové ID: 644
- Kontaktovat uživatele:
ale pořád tam něco je.. Myslím že HANZ tady někde psal že tam musí něco "směrovat" proudění aby nevznikaly nežádoucí turbulence..whicar píše:Význam to určite má, až na emise si dost pomůžeš. Nevím teda proč by to mělo mít význam en u turbo motoru. Výfukové plyny jdou z každého motoru ať už s turbem nebo bez a když jim něco stojí v cestě tak to určitě není dobré. Proč by asi prodávali sportovní katy s 4x větší propustností?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Další věc je, že při výrobě už se s protitlakem ve výfuku a v katu počítá. Takže jeho oddělánm si nijak moc nepomůžeš. Podle mě by to mělo reálný význam pouze s přeprogramováním ŘJ. Kvůli katu musí být směs paliva trochu bohatší (asi o 5 procent) než u stejnýho motoru bez katu. Moje bejvalá katová dvoulitrová Sierra měla 120 koní. Její bezkatová verze (u nás ale není) měla koní 125 a o 0,5-0,8 litru menší spotřebu. Kdybych jenom kat oddělal, vůbec bych si nepomohl a na výkon a spotřebu bezkatové verze bych se stejně nedostal. Byla potřeba i výměna ŘJ..
nejen ŘJ těch věcí bude víc... například u 318i s katem a bez je rozdíl i v kompresním poměru tudíž i jiné písty a bůh ví co ještě... není to jen o výfuku...dsvatos píše:Další věc je, že při výrobě už se s protitlakem ve výfuku a v katu počítá. Takže jeho oddělánm si nijak moc nepomůžeš. Podle mě by to mělo reálný význam pouze s přeprogramováním ŘJ. Kvůli katu musí být směs paliva trochu bohatší (asi o 5 procent) než u stejnýho motoru bez katu. Moje bejvalá katová dvoulitrová Sierra měla 120 koní. Její bezkatová verze (u nás ale není) měla koní 125 a o 0,5-0,8 litru menší spotřebu. Kdybych jenom kat oddělal, vůbec bych si nepomohl a na výkon a spotřebu bezkatové verze bych se stejně nedostal. Byla potřeba i výměna ŘJ..
Tyhle příběhy máte nějak ověřené nebo ste je někde četly. Od kdy kat směruje proudění. Že se s protitlakem počítá je sice hezké, ale hlavně nesmíš změnit délku potrubí. když změníš délku nebo zhoršíš propustnost tak se ti plyny víc vrací do motoru. Já nevím jak je to s lambda sondou u 330ci, jesli je před i za katem. Jen v tom je problém. Když ji nebudeš mít za tak si mužeš dovolit jej vyndat. Kde si přišel na to že MUSÍ být směs bohatší. Když bohatost se řídí podle Lmbda regulace a vní opravdu nejde o písty,kompresní poměr a taky to není jen o výfuku.
Měl jsem vysypanej kat, tak jsem ho vyndal, a nahradil rezonátorem...A spotřeba šla (oproti ucpanymu katu) o 2l dolů a auto je živější...Ale to teda srovnávám se špatným katem...Kdyby byl dobrej, asi bych to vůbec neřešil...Hlavně nedělej stejnou blbost jako já, a nedavej rezonator a k tomu ještě laděný Remus...
Už nikdy víc 



Za začátku ani ne...jen to tak příjemně bublalo...Ale (asi) tim, ze tam ted neni nic co by ty plyny brzdilo (jako kat), tak se vypalila i ta tlumici vata v Remusu...takze ted, cca po 2 letech je to hnus...Zvenku to mozna jde a zni to dobre...ale v urcitych otackach uz to ted dost řve i v kabine...a to mi vadiJanK píše:proč?? řvalo to moc??


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2979
- Registrován: ned 11.03.2007 01:00
- Bydliště: Královéhradecko
- Klubové ID: 1351
Souhlasím s Whicarem, já mám sice 330d ale neváhal jsem a hned jak jsemwhicar píše:Tyhle příběhy máte nějak ověřené nebo ste je někde četly. Od kdy kat směruje proudění. Že se s protitlakem počítá je sice hezké, ale hlavně nesmíš změnit délku potrubí. když změníš délku nebo zhoršíš propustnost tak se ti plyny víc vrací do motoru. Já nevím jak je to s lambda sondou u 330ci, jesli je před i za katem. Jen v tom je problém. Když ji nebudeš mít za tak si mužeš dovolit jej vyndat. Kde si přišel na to že MUSÍ být směs bohatší. Když bohatost se řídí podle Lmbda regulace a vní opravdu nejde o písty,kompresní poměr a taky to není jen o výfuku.
to koupil tak jsem odpojil EGR ventil a vyndal oba KATY, spotřeba šla dolu,
a je znát že je to živější a motor má rychlejší reakce.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Porovnáváš neporovnatelný.. Benzín a diesel je v tomhle směru něco jinýhoTPBMW píše:Souhlasím s Whicarem, já mám sice 330d ale neváhal jsem a hned jak jsemwhicar píše:Tyhle příběhy máte nějak ověřené nebo ste je někde četly. Od kdy kat směruje proudění. Že se s protitlakem počítá je sice hezké, ale hlavně nesmíš změnit délku potrubí. když změníš délku nebo zhoršíš propustnost tak se ti plyny víc vrací do motoru. Já nevím jak je to s lambda sondou u 330ci, jesli je před i za katem. Jen v tom je problém. Když ji nebudeš mít za tak si mužeš dovolit jej vyndat. Kde si přišel na to že MUSÍ být směs bohatší. Když bohatost se řídí podle Lmbda regulace a vní opravdu nejde o písty,kompresní poměr a taky to není jen o výfuku.
to koupil tak jsem odpojil EGR ventil a vyndal oba KATY, spotřeba šla dolu,
a je znát že je to živější a motor má rychlejší reakce.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2979
- Registrován: ned 11.03.2007 01:00
- Bydliště: Královéhradecko
- Klubové ID: 1351
Jo samozřejmě, ja ale citoval Whicara a ten snad nemluvil o dieslech,dsvatos píše:Porovnáváš neporovnatelný.. Benzín a diesel je v tomhle směru něco jinýhoTPBMW píše:Souhlasím s Whicarem, já mám sice 330d ale neváhal jsem a hned jak jsemwhicar píše:Tyhle příběhy máte nějak ověřené nebo ste je někde četly. Od kdy kat směruje proudění. Že se s protitlakem počítá je sice hezké, ale hlavně nesmíš změnit délku potrubí. když změníš délku nebo zhoršíš propustnost tak se ti plyny víc vrací do motoru. Já nevím jak je to s lambda sondou u 330ci, jesli je před i za katem. Jen v tom je problém. Když ji nebudeš mít za tak si mužeš dovolit jej vyndat. Kde si přišel na to že MUSÍ být směs bohatší. Když bohatost se řídí podle Lmbda regulace a vní opravdu nejde o písty,kompresní poměr a taky to není jen o výfuku.
to koupil tak jsem odpojil EGR ventil a vyndal oba KATY, spotřeba šla dolu,
a je znát že je to živější a motor má rychlejší reakce.
jasně že s turbokamnama je to jiný, to co jsem napsal je jen má skušenost.

Každý motor potřebuje dýchat.dsvatos píše:Porovnáváš neporovnatelný.. Benzín a diesel je v tomhle směru něco jinýhoTPBMW píše:Souhlasím s Whicarem, já mám sice 330d ale neváhal jsem a hned jak jsemwhicar píše:Tyhle příběhy máte nějak ověřené nebo ste je někde četly. Od kdy kat směruje proudění. Že se s protitlakem počítá je sice hezké, ale hlavně nesmíš změnit délku potrubí. když změníš délku nebo zhoršíš propustnost tak se ti plyny víc vrací do motoru. Já nevím jak je to s lambda sondou u 330ci, jesli je před i za katem. Jen v tom je problém. Když ji nebudeš mít za tak si mužeš dovolit jej vyndat. Kde si přišel na to že MUSÍ být směs bohatší. Když bohatost se řídí podle Lmbda regulace a vní opravdu nejde o písty,kompresní poměr a taky to není jen o výfuku.
to koupil tak jsem odpojil EGR ventil a vyndal oba KATY, spotřeba šla dolu,
a je znát že je to živější a motor má rychlejší reakce.
prodavam uplne to same za 699,- kus, je to ze stejneho zdrojeJanK píše:chlapi nedavaj se misto kataku nahodou dynamizery???ja myslim ze jo...odvadeji rychleji plyny nez kataky...cena v spey servisu nebo jak se to píše 5000 za 2ks i s prací..

http://www.streetpro.cz/aktuality/detai ... _zprava=96
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2979
- Registrován: ned 11.03.2007 01:00
- Bydliště: Královéhradecko
- Klubové ID: 1351
Hanz píše:prodavam uplne to same za 699,- kus, je to ze stejneho zdrojeJanK píše:chlapi nedavaj se misto kataku nahodou dynamizery???ja myslim ze jo...odvadeji rychleji plyny nez kataky...cena v spey servisu nebo jak se to píše 5000 za 2ks i s prací..
http://www.streetpro.cz/aktuality/detai ... _zprava=96
A v čem je to lepší než dvě průchozí trubky? Který mě teda taky ve finále
stály 300kč kus takže o peníze v tomhle tady nejde, spíš mě zajímá jakou má
ten dynamizér funkci.
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
vyznam to ma ? ... tohle auto ma 4 lamda sondy vzdy pred a za katem .!!! jak chces oblbnout RJ ? ... ma to smystl ane vymen RJ za programovatelnouwhicar píše:Význam to určite má, až na emise si dost pomůžeš. Nevím teda proč by to mělo mít význam en u turbo motoru. Výfukové plyny jdou z každého motoru ať už s turbem nebo bez a když jim něco stojí v cestě tak to určitě není dobré. Proč by asi prodávali sportovní katy s 4x větší propustností?

BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1528
- Registrován: úte 06.06.2006 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 665
- Kontaktovat uživatele:
prave to chrchlani do vejfuku se mi hrozne libi...ale je mi jasny ze kdyz ho vyndam, tak v aute neuslysim vlastniho slova....rezonator je mi na STK stejne k hovnu jelikoz to poznaj na emisich...takze jestli jim dam petibabu do kapsy rovnou nebo az po stk je mi jedno...btw jedno je mi jestli tam ten rezonator je nebo ne...Hanz píše:ale u benzinu ti po ubrani "praska" vyfuk... o tom, jestli se realne zvysi vykon radsi polemizovat nebudem, proste to ber jako levnou nahradu katu pro STK (rezonator ve tvaru katu)... jako bonus to ma malinko tlumici efekt...