Stránka 1 z 1
Napsal: sob 26.05.2007 13:53
od dsvatos
Zdarec vespolek.. Problémek.. V zimě mě to netížilo, teď už docela jo.. Když jsem přes zimu nechal káru třeba 14 dní stát, potm hůř chytala.. Na první startování se chytal tak jeden, dva válce. Na druhý startování chytala nabrnk.. To mě zas tak nevadilo, 14 dní je holt 14 dní.. Teď v těch hicech stačí dva dny nejet a už to nestartuje.. Pokaždý až napodruhý, a pak v pohodě. Jako by padal, nebo se vypařil benzín a vtřik. soustava byla suchá.. Za jízdy je všechno OK, i na plný plyn a vytočenej motor do dodává benzín v pohodě.. když se s károu normálně jezdí, je všechno v poho.. Jo a po včerejší STK mám emise a lambdu naprosto v poho, benzín nikde neuniká ani ho kára nežere.. Nesetkal se s tím někdo?
Napsal: sob 26.05.2007 14:03
od Maikl
a co svíčky..
Napsal: sob 26.05.2007 14:11
od dsvatos
Svíčky skoro nový. Ale těma to natuty není.. Prostě do motoru nejde benzín.. Jako by to bylo všechno vyschlý... Stertuju a začínají se postupně chytat válce.. Tak to vypnu, startuju podruhý a chytne to absolutně na brnk..
Napsal: sob 26.05.2007 17:08
od voitano
Jen teoreticky: pravděpodobně může palivo ze systému utíkat přez netěsnost v palivovém čerpadle , pokud tam není jiné zajištění (jako zpětný ventil nebo jinak). Pak může chvilku trvat než při startu palivové čerpadlo natlakuje systém. Pokus se před startem nejprve natlakovat systém sepnutím klíčku do polohy zapalování a až po chvilce nastartovat. Pokud ovšem není čerpadlo spouštěno za jiných podmínek, jako je startování motoru nebo jen za chodu motoru, tyhle detajly ovšem neznám, je to jen rada od klávesnice.
Napsal: sob 26.05.2007 17:22
od dsvatos
Já právěže nějakou tu vteřinku vždycky počkám.. Chová se to jako starý diesely, kterým padala nafta.. Možná to zní nelogicky a je to blbost, ale připadá mi, jakoby byl úplně vyschlej palivovej filtr a při tom prvním startování se prostě filtr nacucává a motoru už nestačí beneli.. Pokud je v benzínovým čerpadle nějakej zpětnej kuličkovej ventil a netěsní, bylo by to asi vysvětlení.. Nevíte někdo, jestli tam něco takovýho je?
Napsal: sob 26.05.2007 17:23
od voitano
Tak jsem si na své e46 ověřil, že se čerpadlo spouští pouze při startu a pak jede jen za chodu motoru, tak to nepomůže

. Takže asi hledat závadu v čerpadle, respektive v propouštění benzínu , asi...

Může se tam vyskytovat nějaký tlakový ventil, který reguluje tlak v systému, podobný , třeba jako v olejové části (kulička na pružině). Pokud je zaseklý nebo nefunkční, může přez něj utíkat pomaličku benzin do nádrže. Neznám tak dobře palivovou soustavu, jen tak tipuji možnosti.
Napsal: sob 26.05.2007 17:33
od dsvatos
Já se v těch nových paliv. soustavách stříkaček taky nevyznám.. Zlatý starý karbecový káry.. Bylo tam jen membránový podávací čerpadlo

Ťo moje čerpadlo bude asi v pořádku, protože i na plnou zátěž v pohodě motor ukrmí.. Krpa bude někde v těch blbostech okolo

Napsal: sob 26.05.2007 17:41
od voitano
Za běžného provozu to nemusí být problém, čerpadlo to utáhne, ale dlouhodobé odstavení způsobí odplavení benzínu z trubek.
Napsal: sob 26.05.2007 18:46
od ferlin
No mně se zatím nic takového nestalo, ale myslím si, že pokud má palivový systém po vypnutí čerpadla zůstat pod tlakem (jako že má), tak určitě někde musí být zpětný ventil. No a ten, jak dsvatos tuší, asi netěsní. Já bych to považoval za logické vysvětlení.
Ale čert se v těch moderních vstřikovacích systémech vyznej. Jak kdosi vzpomenul, zlatý karbec. Až na tu spotřebu.

Napsal: sob 26.05.2007 18:49
od ferlin
Kurňa, dnes v noci jsem měl sakra blbý sen, úplně jsem se zpotil. Zdálo se mi, že moje bávo nejede. Šlapu na plyn a hovno, plyn na podlaze a sotva to jelo, cyklisté mě předjížděli. Vzbudil jsem se úplně mokrý a byl rád, že to byl jen sen.

Napsal: sob 26.05.2007 19:24
od Maikl
Napsal: sob 26.05.2007 20:06
od us-tim
ferlin píše:Kurňa, dnes v noci jsem měl sakra blbý sen, úplně jsem se zpotil. Zdálo se mi, že moje bávo nejede. Šlapu na plyn a hovno, plyn na podlaze a sotva to jelo, cyklisté mě předjížděli. Vzbudil jsem se úplně mokrý a byl rád, že to byl jen sen.

heč, a mě se toto stalo

vyřešilo to poopravený turbo a nová váha vzduchu

Napsal: sob 26.05.2007 20:40
od GTpower
spatny zpetny ventil palivoveho systemu,ventil ti uzavre system po vypnuti motoru a ten musi drzet tlak,kdyz je spatny tak tlak benzinu spadne a ten zbytek co ti tam zustane nestaci na dobry start motoru...
Napsal: sob 26.05.2007 20:55
od dsvatos
GTpower píše:spatny zpetny ventil palivoveho systemu,ventil ti uzavre system po vypnuti motoru a ten musi drzet tlak,kdyz je spatny tak tlak benzinu spadne a ten zbytek co ti tam zustane nestaci na dobry start motoru...
A kde tu srandičku najdu, nevíš?
Napsal: sob 26.05.2007 22:46
od GTpower
to ti bohuzel ted nereknu,zkus v etk.stoji to kolem dvojky...
Napsal: sob 26.05.2007 23:10
od dsvatos
GTpower píše:to ti bohuzel ted nereknu,zkus v etk.stoji to kolem dvojky...
jj, zkusím pohledat.. Díkes

No, ale dvojku teda zrovna zbytečnou nemám...

Jako vysloveně závada to není, ono to blafne vždycky v pohodě, akorát když dlouho stojí tak až napodruhý, no

Napsal: ned 27.05.2007 08:07
od kamikaze5100
čus kure Gtpower ty seš chytrej chlapik je to přesně ono ja to budu tet měnit děla to jen u is byl jsem na kompu a nahlasilo to chybu spětneho ventilu stoji 2450,- od bosche a je to takova mala chujovinka na liště střiku a jde stoho takova mala hadička.
Napsal: ned 27.05.2007 08:12
od kamikaze5100
foto toho ventilu je to na obrazku pod čislem 3