Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 24.05.2007 07:13
od vavrekj
pri zaradeni jednotky alebo spiatocky a pusteni spojky sa ozve take divne dute buchnutie od zadnej napravy , co to moze byt ??? ako to odstranit ???
dalsia vec, neviem ci je to normlane ci to ma viac ludi, ale ked na mieste vytocim motor hoci len trochu a pustim plyn otacky klesnu najprv pod volnobezne a potom opet stupnu na volnobeh , take prezblnknutie + to iste robi ak napriklad idem po ceste mam zaradeny kvalt, vyradim a otacky najprv klesnu pod volnobezne, zhruba 1-2 krat to prezblkne a uz sa to stabilne drzi na volnobeznych otackach , auto ma nabehanee cca 40.000km
Napsal: čtv 24.05.2007 07:17
od crusader
To bouchnutí od zadní nápravy tu už někdo řešil a údajně je to celkem normální jev, který nemá cenu řešit (dělá to při zařazení 1 nebo R). Ten samý problém s otáčkama na volnoběh mám taky (dělá to hlavně při spuštěné klima), ale po tomto problému jsem zatím nijak nepátral, protože mi to nepřekáží

.
Napsal: čtv 24.05.2007 08:21
od Tomassino
Tohle dělalo kámošoj (sice na Astře), ale jemu to dokonce začalo občas i chcípat a to i jenom při přeřazování rychlostí.
Byla to zasviněná škrtící klapka. Nebo špatnej EGR ventil. Ale tak báwko je báwko, není to žádná tuctová astra

Napsal: čtv 24.05.2007 09:54
od Peppo
pokial to buchne pri zaradeni 1 ale R tak to je normalny jav - robi to aj mne. Ja som riesil pukanie zadnej napravy - robi mi to homokinecky klb pri diferaku - da sa vymenit jedine cela polos ale to asi nebude tvoj pripad.
Je rozdiel buchnutie a puknutie (resp. rupnutie)
Tie otacky su tiez v poho - normalny jav - v servise povedali ze je to normal, pri pustenej klime to robia viacej - lebo v takom teple sa ten kompresor musi poriadne tocit aby to vychladil.
Pokial ti auto neskapina je to v pohode...
Akurat si davaj pozor aby si nepustil spojku akurat ked tie otacky padnu pod volnobeh - vtedy si to skape.
Pokial si mal predtim ine auto ako E46 - hold musis sa s tym naucit jazdit. Ja som mal tiez problem z pociatku.
Da sa na to zvyknut.
Napsal: čtv 24.05.2007 10:05
od 3nge
Peppo píše:pokial to buchne pri zaradeni 1 ale R tak to je normalny jav - robi to aj mne. Ja som riesil pukanie zadnej napravy - robi mi to homokinecky klb pri diferaku - da sa vymenit jedine cela polos ale to asi nebude tvoj pripad.
Je rozdiel buchnutie a puknutie (resp. rupnutie)
Tie otacky su tiez v poho - normalny jav - v servise povedali ze je to normal, pri pustenej klime to robia viacej - lebo v takom teple sa ten kompresor musi poriadne tocit aby to vychladil.
Pokial ti auto neskapina je to v pohode...
Akurat si davaj pozor aby si nepustil spojku akurat ked tie otacky padnu pod volnobeh - vtedy si to skape.
Pokial si mal predtim ine auto ako E46 - hold musis sa s tym naucit jazdit. Ja som mal tiez problem z pociatku.
Da sa na to zvyknut.
v servise ti vzdycky reknou ze je to normal, aby se s tim nemuseli srat.... ja sem to teda jeste na svojem aute nezazil
Napsal: čtv 24.05.2007 10:08
od vavrekj
ono to je take tupe buchnutie pri zaradeni 1 alebo R , inac to ide v pohode, len ma to prekvapilo, pretoze v ziadnom inom aute som to nepostrehol , na tie otacky uz som si zvykol , ale zaujimalo ma ci to je normalne alebo nie, pretoze moc sa s tym nestretavam ze by to tak chvilkovo pokleslo a vratilo sa s pet a potom uz to drzalo stale volnobeh , ono je to podobne kelsnutie ako ked na mieste nastartujem a tocim volantom, tak samozrejme servo asi daco zere tak otacky chvilkovo poklesnu a potom sa vyrovnaju, ale rpeco to pri vyradeni kvaltu tiez tak poklesne a vrati sa spet, to mi nebolo jasne
Peppo:
ako si inac spokojny s tvojou 325ci ??? mal si moznost porovnat 325i s 330d a 330i ?????
Napsal: čtv 24.05.2007 10:09
od Peppo
ja som ten problem riesil niekolkokrat.
nakoniec som sa s tym zmieril.
Co ine mi ostavalo?
Bud bude problem s klapkou,
alebo sanie taha falosny vzduch.
Ventil odvertrania klukovky
staci si len vybrat....
pokial to neskapina a ide to - neriesim.
Napsal: čtv 24.05.2007 10:11
od vavrekj
Peppo:
ako si inac spokojny s tvojou 325ci ??? mal si moznost porovnat 325i s 330d a 330i ?????
Napsal: čtv 24.05.2007 10:12
od Peppo
pokial stojis autom na mieste a tocis volantom mas pravdu otacky klesnu a potom sa vratia spat - takisto ked pustis ohrievanie zadneho skla alebo klimu - dokonca pri klime sa niekedy chvilu drzia kusok nad volnobehom.
Alebo v zime pokial vonku mrzne tak sa drzia istu chvilu na cca 800 otackach ale ked sa auto poriadne zohreje tak klesnu na normal.
Sila zvyku.
Napsal: čtv 24.05.2007 10:18
od Peppo
vavrekj: mas postu.
Spokojny ako spokojny. Spociatku aj hej, ale teraz uz nie. Je to slabe. Cize po meste to uplne staci ale stale nieje idealny pomer
vykon/spotreba
lebo ked jazdim alá lahka noha tak spotreba cca 10. Ked jazdim tak ze sem tam dupnem a po blaznim sa tak cca 12 a ked sa "blaznim" tak viac.
Ale ked sa blaznim tak mi ten vykon niekedy nestaci.
mal som moznost porovnat.
Som odporca dieslu - dovody pisat nebudem.
Ale na dialnici som sa nahanal s 330cd a ver tomu ze to bol rovnocenny super. do 200km za hod som mu nemal sancu ujst ale ani nevedel predbehnut - bolo to fakt vyrovnane ale od 200 vyssie som sa mu stracal.
akurat jemu to zralo do 10l/100km - mne tak 16-18.