Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E46 325i otacky, zadna naprava
pri zaradeni jednotky alebo spiatocky a pusteni spojky sa ozve take divne dute buchnutie od zadnej napravy , co to moze byt ??? ako to odstranit ???
dalsia vec, neviem ci je to normlane ci to ma viac ludi, ale ked na mieste vytocim motor hoci len trochu a pustim plyn otacky klesnu najprv pod volnobezne a potom opet stupnu na volnobeh , take prezblnknutie + to iste robi ak napriklad idem po ceste mam zaradeny kvalt, vyradim a otacky najprv klesnu pod volnobezne, zhruba 1-2 krat to prezblkne a uz sa to stabilne drzi na volnobeznych otackach , auto ma nabehanee cca 40.000km
dalsia vec, neviem ci je to normlane ci to ma viac ludi, ale ked na mieste vytocim motor hoci len trochu a pustim plyn otacky klesnu najprv pod volnobezne a potom opet stupnu na volnobeh , take prezblnknutie + to iste robi ak napriklad idem po ceste mam zaradeny kvalt, vyradim a otacky najprv klesnu pod volnobezne, zhruba 1-2 krat to prezblkne a uz sa to stabilne drzi na volnobeznych otackach , auto ma nabehanee cca 40.000km
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 197
- Registrován: pon 17.04.2006 00:00
- Bydliště: www.m3power.sk
- Klubové ID: 1123
- Kontaktovat uživatele:
pokial to buchne pri zaradeni 1 ale R tak to je normalny jav - robi to aj mne. Ja som riesil pukanie zadnej napravy - robi mi to homokinecky klb pri diferaku - da sa vymenit jedine cela polos ale to asi nebude tvoj pripad.
Je rozdiel buchnutie a puknutie (resp. rupnutie)
Tie otacky su tiez v poho - normalny jav - v servise povedali ze je to normal, pri pustenej klime to robia viacej - lebo v takom teple sa ten kompresor musi poriadne tocit aby to vychladil.
Pokial ti auto neskapina je to v pohode...
Akurat si davaj pozor aby si nepustil spojku akurat ked tie otacky padnu pod volnobeh - vtedy si to skape.
Pokial si mal predtim ine auto ako E46 - hold musis sa s tym naucit jazdit. Ja som mal tiez problem z pociatku.
Da sa na to zvyknut.
Je rozdiel buchnutie a puknutie (resp. rupnutie)
Tie otacky su tiez v poho - normalny jav - v servise povedali ze je to normal, pri pustenej klime to robia viacej - lebo v takom teple sa ten kompresor musi poriadne tocit aby to vychladil.
Pokial ti auto neskapina je to v pohode...
Akurat si davaj pozor aby si nepustil spojku akurat ked tie otacky padnu pod volnobeh - vtedy si to skape.
Pokial si mal predtim ine auto ako E46 - hold musis sa s tym naucit jazdit. Ja som mal tiez problem z pociatku.
Da sa na to zvyknut.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 475
- Registrován: ned 30.01.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
v servise ti vzdycky reknou ze je to normal, aby se s tim nemuseli srat.... ja sem to teda jeste na svojem aute nezazilPeppo píše:pokial to buchne pri zaradeni 1 ale R tak to je normalny jav - robi to aj mne. Ja som riesil pukanie zadnej napravy - robi mi to homokinecky klb pri diferaku - da sa vymenit jedine cela polos ale to asi nebude tvoj pripad.
Je rozdiel buchnutie a puknutie (resp. rupnutie)
Tie otacky su tiez v poho - normalny jav - v servise povedali ze je to normal, pri pustenej klime to robia viacej - lebo v takom teple sa ten kompresor musi poriadne tocit aby to vychladil.
Pokial ti auto neskapina je to v pohode...
Akurat si davaj pozor aby si nepustil spojku akurat ked tie otacky padnu pod volnobeh - vtedy si to skape.
Pokial si mal predtim ine auto ako E46 - hold musis sa s tym naucit jazdit. Ja som mal tiez problem z pociatku.
Da sa na to zvyknut.
ono to je take tupe buchnutie pri zaradeni 1 alebo R , inac to ide v pohode, len ma to prekvapilo, pretoze v ziadnom inom aute som to nepostrehol , na tie otacky uz som si zvykol , ale zaujimalo ma ci to je normalne alebo nie, pretoze moc sa s tym nestretavam ze by to tak chvilkovo pokleslo a vratilo sa s pet a potom uz to drzalo stale volnobeh , ono je to podobne kelsnutie ako ked na mieste nastartujem a tocim volantom, tak samozrejme servo asi daco zere tak otacky chvilkovo poklesnu a potom sa vyrovnaju, ale rpeco to pri vyradeni kvaltu tiez tak poklesne a vrati sa spet, to mi nebolo jasne
Peppo:
ako si inac spokojny s tvojou 325ci ??? mal si moznost porovnat 325i s 330d a 330i ?????
Peppo:
ako si inac spokojny s tvojou 325ci ??? mal si moznost porovnat 325i s 330d a 330i ?????
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 197
- Registrován: pon 17.04.2006 00:00
- Bydliště: www.m3power.sk
- Klubové ID: 1123
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 197
- Registrován: pon 17.04.2006 00:00
- Bydliště: www.m3power.sk
- Klubové ID: 1123
- Kontaktovat uživatele:
pokial stojis autom na mieste a tocis volantom mas pravdu otacky klesnu a potom sa vratia spat - takisto ked pustis ohrievanie zadneho skla alebo klimu - dokonca pri klime sa niekedy chvilu drzia kusok nad volnobehom.
Alebo v zime pokial vonku mrzne tak sa drzia istu chvilu na cca 800 otackach ale ked sa auto poriadne zohreje tak klesnu na normal.
Sila zvyku.
Alebo v zime pokial vonku mrzne tak sa drzia istu chvilu na cca 800 otackach ale ked sa auto poriadne zohreje tak klesnu na normal.
Sila zvyku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 197
- Registrován: pon 17.04.2006 00:00
- Bydliště: www.m3power.sk
- Klubové ID: 1123
- Kontaktovat uživatele:
vavrekj: mas postu.
Spokojny ako spokojny. Spociatku aj hej, ale teraz uz nie. Je to slabe. Cize po meste to uplne staci ale stale nieje idealny pomer
vykon/spotreba
lebo ked jazdim alá lahka noha tak spotreba cca 10. Ked jazdim tak ze sem tam dupnem a po blaznim sa tak cca 12 a ked sa "blaznim" tak viac.
Ale ked sa blaznim tak mi ten vykon niekedy nestaci.
mal som moznost porovnat.
Som odporca dieslu - dovody pisat nebudem.
Ale na dialnici som sa nahanal s 330cd a ver tomu ze to bol rovnocenny super. do 200km za hod som mu nemal sancu ujst ale ani nevedel predbehnut - bolo to fakt vyrovnane ale od 200 vyssie som sa mu stracal.
akurat jemu to zralo do 10l/100km - mne tak 16-18.
Spokojny ako spokojny. Spociatku aj hej, ale teraz uz nie. Je to slabe. Cize po meste to uplne staci ale stale nieje idealny pomer
vykon/spotreba
lebo ked jazdim alá lahka noha tak spotreba cca 10. Ked jazdim tak ze sem tam dupnem a po blaznim sa tak cca 12 a ked sa "blaznim" tak viac.
Ale ked sa blaznim tak mi ten vykon niekedy nestaci.
mal som moznost porovnat.
Som odporca dieslu - dovody pisat nebudem.
Ale na dialnici som sa nahanal s 330cd a ver tomu ze to bol rovnocenny super. do 200km za hod som mu nemal sancu ujst ale ani nevedel predbehnut - bolo to fakt vyrovnane ale od 200 vyssie som sa mu stracal.
akurat jemu to zralo do 10l/100km - mne tak 16-18.