Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E46 325i otacky, zadna naprava

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#1 Příspěvek od vavrekj »

pri zaradeni jednotky alebo spiatocky a pusteni spojky sa ozve take divne dute buchnutie od zadnej napravy , co to moze byt ??? ako to odstranit ???

dalsia vec, neviem ci je to normlane ci to ma viac ludi, ale ked na mieste vytocim motor hoci len trochu a pustim plyn otacky klesnu najprv pod volnobezne a potom opet stupnu na volnobeh , take prezblnknutie + to iste robi ak napriklad idem po ceste mam zaradeny kvalt, vyradim a otacky najprv klesnu pod volnobezne, zhruba 1-2 krat to prezblkne a uz sa to stabilne drzi na volnobeznych otackach , auto ma nabehanee cca 40.000km
crusader
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: stř 08.02.2006 01:00
Bydliště: Rudná u Prahy
Klubové ID: 1105
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od crusader »

To bouchnutí od zadní nápravy tu už někdo řešil a údajně je to celkem normální jev, který nemá cenu řešit (dělá to při zařazení 1 nebo R). Ten samý problém s otáčkama na volnoběh mám taky (dělá to hlavně při spuštěné klima), ale po tomto problému jsem zatím nijak nepátral, protože mi to nepřekáží :D .
Tomassino
Registrovaný
Příspěvky: 428
Registrován: čtv 27.07.2006 00:00
Bydliště: Pardubice

#3 Příspěvek od Tomassino »

Tohle dělalo kámošoj (sice na Astře), ale jemu to dokonce začalo občas i chcípat a to i jenom při přeřazování rychlostí.
Byla to zasviněná škrtící klapka. Nebo špatnej EGR ventil. Ale tak báwko je báwko, není to žádná tuctová astra :wink:
Peppo
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: pon 17.04.2006 00:00
Bydliště: www.m3power.sk
Klubové ID: 1123
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Peppo »

pokial to buchne pri zaradeni 1 ale R tak to je normalny jav - robi to aj mne. Ja som riesil pukanie zadnej napravy - robi mi to homokinecky klb pri diferaku - da sa vymenit jedine cela polos ale to asi nebude tvoj pripad.
Je rozdiel buchnutie a puknutie (resp. rupnutie)

Tie otacky su tiez v poho - normalny jav - v servise povedali ze je to normal, pri pustenej klime to robia viacej - lebo v takom teple sa ten kompresor musi poriadne tocit aby to vychladil.
Pokial ti auto neskapina je to v pohode...
Akurat si davaj pozor aby si nepustil spojku akurat ked tie otacky padnu pod volnobeh - vtedy si to skape.
Pokial si mal predtim ine auto ako E46 - hold musis sa s tym naucit jazdit. Ja som mal tiez problem z pociatku.
Da sa na to zvyknut.
3nge
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: ned 30.01.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od 3nge »

Peppo píše:pokial to buchne pri zaradeni 1 ale R tak to je normalny jav - robi to aj mne. Ja som riesil pukanie zadnej napravy - robi mi to homokinecky klb pri diferaku - da sa vymenit jedine cela polos ale to asi nebude tvoj pripad.
Je rozdiel buchnutie a puknutie (resp. rupnutie)

Tie otacky su tiez v poho - normalny jav - v servise povedali ze je to normal, pri pustenej klime to robia viacej - lebo v takom teple sa ten kompresor musi poriadne tocit aby to vychladil.
Pokial ti auto neskapina je to v pohode...
Akurat si davaj pozor aby si nepustil spojku akurat ked tie otacky padnu pod volnobeh - vtedy si to skape.
Pokial si mal predtim ine auto ako E46 - hold musis sa s tym naucit jazdit. Ja som mal tiez problem z pociatku.
Da sa na to zvyknut.
v servise ti vzdycky reknou ze je to normal, aby se s tim nemuseli srat.... ja sem to teda jeste na svojem aute nezazil
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#6 Příspěvek od vavrekj »

ono to je take tupe buchnutie pri zaradeni 1 alebo R , inac to ide v pohode, len ma to prekvapilo, pretoze v ziadnom inom aute som to nepostrehol , na tie otacky uz som si zvykol , ale zaujimalo ma ci to je normalne alebo nie, pretoze moc sa s tym nestretavam ze by to tak chvilkovo pokleslo a vratilo sa s pet a potom uz to drzalo stale volnobeh , ono je to podobne kelsnutie ako ked na mieste nastartujem a tocim volantom, tak samozrejme servo asi daco zere tak otacky chvilkovo poklesnu a potom sa vyrovnaju, ale rpeco to pri vyradeni kvaltu tiez tak poklesne a vrati sa spet, to mi nebolo jasne

Peppo:

ako si inac spokojny s tvojou 325ci ??? mal si moznost porovnat 325i s 330d a 330i ?????
Peppo
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: pon 17.04.2006 00:00
Bydliště: www.m3power.sk
Klubové ID: 1123
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Peppo »

ja som ten problem riesil niekolkokrat.
nakoniec som sa s tym zmieril.
Co ine mi ostavalo?
Bud bude problem s klapkou,
alebo sanie taha falosny vzduch.
Ventil odvertrania klukovky
staci si len vybrat....
pokial to neskapina a ide to - neriesim.
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#8 Příspěvek od vavrekj »

Peppo:

ako si inac spokojny s tvojou 325ci ??? mal si moznost porovnat 325i s 330d a 330i ?????
Peppo
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: pon 17.04.2006 00:00
Bydliště: www.m3power.sk
Klubové ID: 1123
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Peppo »

pokial stojis autom na mieste a tocis volantom mas pravdu otacky klesnu a potom sa vratia spat - takisto ked pustis ohrievanie zadneho skla alebo klimu - dokonca pri klime sa niekedy chvilu drzia kusok nad volnobehom.
Alebo v zime pokial vonku mrzne tak sa drzia istu chvilu na cca 800 otackach ale ked sa auto poriadne zohreje tak klesnu na normal.
Sila zvyku.
Peppo
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: pon 17.04.2006 00:00
Bydliště: www.m3power.sk
Klubové ID: 1123
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Peppo »

vavrekj: mas postu.

Spokojny ako spokojny. Spociatku aj hej, ale teraz uz nie. Je to slabe. Cize po meste to uplne staci ale stale nieje idealny pomer
vykon/spotreba
lebo ked jazdim alá lahka noha tak spotreba cca 10. Ked jazdim tak ze sem tam dupnem a po blaznim sa tak cca 12 a ked sa "blaznim" tak viac.
Ale ked sa blaznim tak mi ten vykon niekedy nestaci.
mal som moznost porovnat.
Som odporca dieslu - dovody pisat nebudem.
Ale na dialnici som sa nahanal s 330cd a ver tomu ze to bol rovnocenny super. do 200km za hod som mu nemal sancu ujst ale ani nevedel predbehnut - bolo to fakt vyrovnane ale od 200 vyssie som sa mu stracal.
akurat jemu to zralo do 10l/100km - mne tak 16-18.
Odpovědět