Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

kluč

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
dixo
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: čtv 21.09.2006 00:00

#1 Příspěvek od dixo »

chlapi je mi trapne sa nato opytat ale za boha neviem ako vymenit baterku v kluci.Uz som zo srubovakom dokatoval cely ten plastovy kryt.Za radu velmo dakujem.320d
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Na druhé straně, než jsou tlačítka, je 5mm široký a asi 2cm dlouhý pásek-clip, který je zajišten háčky na bocích těla. Po jeho odpáčení najdeš dva šroubky na křížový hodinářský šroubovák. Stačí ?
dixo
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: čtv 21.09.2006 00:00

#3 Příspěvek od dixo »

starML píše:Na druhé straně, než jsou tlačítka, je 5mm široký a asi 2cm dlouhý pásek-clip, který je zajišten háčky na bocích těla. Po jeho odpáčení najdeš dva šroubky na křížový hodinářský šroubovák. Stačí ?
Zdravim neviem ci som ta pochopil dobre,ale na kluci mam tie klasicke tlacidka v strede tlacidko okruhle z logom bmw,a na druhej strane nieje nic,jeto cele zaliate,z vyritym info o frekvencii kluca atd ziadny pasek tam nemam r.v 2000
Jarek
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 26.07.2006 00:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od Jarek »

Hm, tak to máš tu novější verzi klíče. V něm se baterka nemění, protože je tam integrovanej akumulátor.
Ten se dobíjí když je vložen klíč v zapalování...
Pokud ti to nechodí dlouhodobě tak si to zkus znovu nakódovat k ŘJ - návodu je tady dost.
(tohle sem tu někde okopíroval) :D

1.Sednout do auta,zavřít dveře.
2.Na ani ne sekundu zapnout klíček do polohy R(1.polohy)a zpět.
3.Klíč namířit na zrcátko.
4.Stisknout a držet tlačítko na odemykání a přitom 3krát
za sebou stisknout tlačítko na zamykání.
5.Po té tlačítko na odemykání pustit.
6.Zamče a odemče se auto(samo)

Body 3,4,5 opakovat na všech klíčích...

Pokud to nepomůže tak je asi po něm...
dixo
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: čtv 21.09.2006 00:00

#5 Příspěvek od dixo »

Jarek píše:Hm, tak to máš tu novější verzi klíče. V něm se baterka nemění, protože je tam integrovanej akumulátor.
Ten se dobíjí když je vložen klíč v zapalování...
Pokud ti to nechodí dlouhodobě tak si to zkus znovu nakódovat k ŘJ - návodu je tady dost.
(tohle sem tu někde okopíroval) :D

1.Sednout do auta,zavřít dveře.
2.Na ani ne sekundu zapnout klíček do polohy R(1.polohy)a zpět.
3.Klíč namířit na zrcátko.
4.Stisknout a držet tlačítko na odemykání a přitom 3krát
za sebou stisknout tlačítko na zamykání.
5.Po té tlačítko na odemykání pustit.
6.Zamče a odemče se auto(samo)

Body 3,4,5 opakovat na všech klíčích...

Pokud to nepomůže tak je asi po něm...
Dik moc uz to funguje presne podla postupu jak si mi napisal este raz dik
voitano
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: stř 15.11.2006 01:00
Bydliště: Dětmarovice (skoro Orlová)

#6 Příspěvek od voitano »

Tak jsem jen na zkoušku zkoušel vstup do nulování servisních ukazatelů přez palubovku. Nic jsem nenuloval (doufám), vylezu z auta, že zamknu a - velké prd - dálkač nejede. Tak jsem zkusil druhý klíč, ten normálně jede. Tak zkouším synchronizaci, ale na tento postup to nereaguje. Že by se klíč pokazil jen tak? Nebo na to mělo vliv to nulování když byl klíč v zapalování? Klíč je ten nový typ ( kosočtverec bez baterky). Řešili jste to někdy, nějak?
Odpovědět