Stránka 1 z 2
Napsal: ned 01.04.2007 12:08
od Olajz
Ahoj všem,chci se pustit do přestavby mojí e36 320i na 328i.motor s elektrikou a říď.jednotkou mám nachystaný.jen se chci zeptat co tam mám ještě vše předělat aby to bylo v pohodě a fungovalo vše tak jak má.poraďte kdyžtak někdo,budu moc rád...
Napsal: ned 01.04.2007 12:43
od _peper
Asi ti tady vsichni poradi at se na to vykasles a koupis si 328

Treba zrovna tu co ji prodavaji na strankach klubu.
Napsal: ned 01.04.2007 15:29
od JanK
no,myslim ze to bude v poho ...až na spojku,ta je pokud vim jina..
Napsal: ned 01.04.2007 15:30
od Spajky
A co převodovka,diferák,brzdy...
Napsal: ned 01.04.2007 16:36
od JanK
prevodovku a diferak muze nechat,ne??
Napsal: ned 01.04.2007 18:38
od patras
JanK píše:prevodovku a diferak muze nechat,ne??
ne nemuzes ..320 ma malej diferak, kterej by to neustal .. musis ho vymenit a myslim ze budes muset vymenit i poloosy. brzdy jsou samozdrejmost ..
Napsal: ned 01.04.2007 20:38
od Huska
rozdíl je v převodovce kardanu i diferáku, zadních brzdách, airboxu, váze, ŘJ, ... no a zbytek motor s příslušenstvím
Napsal: ned 01.04.2007 20:50
od GeorgosAc
Huska píše:rozdíl je v převodovce kardanu i diferáku, zadních brzdách, airboxu, váze, ŘJ, ... no a zbytek motor s příslušenstvím
sečteno a podtrženo... vykašlat se na to.....
Napsal: ned 01.04.2007 23:02
od Jawak
Květen 2004 - překopávka z 320i na 325i, zajímavé, naučné, ale dnes bych se na to už vykašlal...
Počítej s tím, že 328i/528i má sériově imobilizér (EWS), takže spínací skříňka, kabeláž a řídící jednotka musí být zároveň s tím motorem vyměněna...
Převodovku, difer taky vyměnit, jinak to pojede skoro stejně jako 2.0i
Napsal: ned 01.04.2007 23:32
od Huska
Jawak píše:Květen 2004 - překopávka z 320i na 325i, zajímavé, naučné, ale dnes bych se na to už vykašlal...
Počítej s tím, že 328i/528i má sériově imobilizér (EWS), takže spínací skříňka, kabeláž a řídící jednotka musí být zároveň s tím motorem vyměněna...
Převodovku, difer taky vyměnit, jinak to pojede skoro stejně jako 2.0i
Jardo .. srovnáváš výměnu dvou M50 ... tam tak velké rozdíly nejsou, ale máš pravdu s Imobilizérem ... musí se měnit i spínací skřínka (kabeláž je shodná)... tudíš i zámky ve dveřích. Vůbec mě nenapadlo že možná chce měnit M50 2,0 za M52 2,8
... v tom případě se jedná i o hlavní svazek a přístrojovku
Napsal: pon 02.04.2007 10:51
od Speedy
Krom EWSka by to mělo být stejný ta kabelaz. U M52 to uz neni tebq vubec resit ,akorat to chce preodit EWS moduly a cipy v klickach. Bude to urcite jednodusi, nez prestavba M3 vs.328

Napsal: pon 02.04.2007 19:34
od Olajz
Huska píše:rozdíl je v převodovce kardanu i diferáku, zadních brzdách, airboxu, váze, ŘJ, ... no a zbytek motor s příslušenstvím
a jaké jsou tam rozdíly?když nechám diferák tak nepůjde vůbec použít nebo nevydrží nápor?kardan to samé.převodovku z 2.8 jsem zatím nesehnal,jen z 2.5.ta bude pasovat a stačit?
Napsal: pon 02.04.2007 19:43
od Olajz
Jawak píše:Květen 2004 - překopávka z 320i na 325i, zajímavé, naučné, ale dnes bych se na to už vykašlal...
Počítej s tím, že 328i/528i má sériově imobilizér (EWS), takže spínací skříňka, kabeláž a řídící jednotka musí být zároveň s tím motorem vyměněna...
Převodovku, difer taky vyměnit, jinak to pojede skoro stejně jako 2.0i
převodovka musí být přímo z 328 nebo 528?325 nebo 525 ne?a co difer?jak to myslíš že to jinak pojede skoro stejně,proč?
Napsal: pon 02.04.2007 20:34
od Huska
Olajz píše:Huska píše:rozdíl je v převodovce kardanu i diferáku, zadních brzdách, airboxu, váze, ŘJ, ... no a zbytek motor s příslušenstvím
a jaké jsou tam rozdíly?když nechám diferák tak nepůjde vůbec použít nebo nevydrží nápor?kardan to samé.převodovku z 2.8 jsem zatím nesehnal,jen z 2.5.ta bude pasovat a stačit?
potřebuješ velkej diff. kvůli síle motoru, velkou hurdyspojku ... tudíš i kardan s větší osazením. Převodovka pasuje i z 323i která má téměř vše stejné.... pasovat budou všechny, ale prostě to neustojí kola Brzdy jsou chlazené ..tudíš i jiný válec .... taky nezapomen na spojku
Napsal: pon 02.04.2007 21:31
od Jawak
Zdravím z Bernu (Švýcary) je tady pěkně a budu tady muset zítra omrknout autobazary (jestli nějaké jsou) a když najdu, tak nějaké vrakoviště... Jsem tady na týden, možná 10dnů.
K věci - e36 320i a 325i mají stejné převodovky, liší se pouze diferák, jiný poměr. Měl jsem původně 320i, vyměnil jsem motor, stala se z toho 325i, ale... musel jsem častěji řadit, žádné zlepšení akcelerace jsem nepozoroval a maximálka byla kvůli diferáku 215km/h (jako 320i, 325i má 230km/h)
Napsal: čtv 05.04.2007 10:27
od Olajz
spojku tam mám dám z čeho?z jakých motorů a obsahů bude pasovat?
Napsal: čtv 05.04.2007 12:32
od Speedy
spojku a setrvacnik musis dat o prumeru 240mm, motory M52B28
Napsal: úte 22.05.2007 23:30
od DjBulva
Když budu dělat přestavbu z e36 320i a dám tam 325i co proto udělat aby
to byla kompletní 2.5i.....Sjizdními vlastnostmi 2.5i které mají být..
Které Díly vyměnit

Děkuji za radu
Napsal: úte 22.05.2007 23:48
od Jawak
DjBulva píše:Když budu dělat přestavbu z e36 320i a dám tam 325i co proto udělat aby
to byla kompletní 2.5i...
Které Díly vyměnit

To jsem podnikal v květnu 2004
Nejlépe koupit bouranou 325i, aby nebyla poškozená technika.
Motor včetně řídící jednotky, kabeláže, (převodovky-u 320i je stejná, liší se to v diferenciálu) a všech agregátů (i kastlík vzduchového filtru a váha vzduchu, u 325i je větší!)
-diferenciál

(u 325i je delší)
http://www.pixum.de/members/baworak/?ac ... page=2&ktw
Napsal: stř 23.05.2007 00:00
od DjBulva
Muže to být i s coupé