Napsal: úte 13.03.2007 23:03
nevite kdo ma na e36 316i m43 turbo?zajimalo by me jestli je to jednoduchy namontovat a spocitat pomery 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
A hlavně levnější,pže nákupem a montáží turba to jen začínádsvatos píše:Zas tak jednoduchá sranda to není. Hlavně to celý odladit.. Ale vím naprosto jistě, že mnohem jednodušší je koupit si silnější auto
Protože hned potom je třeba taky koupit dobré lanoSpajky píše:A hlavně levnější,pže nákupem a montáží turba to jen začínádsvatos píše:Zas tak jednoduchá sranda to není. Hlavně to celý odladit.. Ale vím naprosto jistě, že mnohem jednodušší je koupit si silnější auto
jj presne ak...auto neni na turbo spocitane...po case zacne klouzat spojka protoze neni stavena na takovy tocak..a hlavne brzdy..takze radim nedelat,prodat a koupit 325idsvatos píše:Zas tak jednoduchá sranda to není. Hlavně to celý odladit.. Ale vím naprosto jistě, že mnohem jednodušší je koupit si silnější auto
Montáž turba/kompresoru na atmosférický motor nespočívá jen v namontování nějakých 3 hadic a jednoho odlitku někde do prostoru motoru. Už jen to, že zdvih pístů je počítán na optimální kompresní poměr, je potřeba kvůli plnícímu tlaku turba snížit právě tento základní kompresní poměr - dělá se to kratšími ojnicemi. Bez toho ti hrozí, že ti za pár momentů vyletí hlava motoru ven kapotou.... Pak je třeba měnit spoustu dalších věcí, co se nastavení spalování týče. A tím to opravdu jen začíná. První, co začne trpět, je spojka, pak převodovka, může se ti stát, že ukroutíš kardan, rozsype se ti diferenciálTOMKO01 píše:nevite kdo ma na e36 316i m43 turbo?zajimalo by me jestli je to jednoduchy namontovat a spocitat pomery