Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 08.03.2007 00:08
od ScaryMoon
Ahoj potřeboval bych poradit. Mam E36 IS a už netahne tak jako dřív vypadá to že mi odchází spojka. Ale nejsem si jistej. Dočet jsem se že u těhle aut dost odchází diferák. Zajímalo by mě, jak se to dá zjistit. ve vysokých otáčkách to prokluzuje (je to jak automat v autobusu :( ). a už si s tim ani nezadriftim. Ale zase na druhou stranu kámoš mi poradil, že pokud je v pr.. spojka tak prej když zatahnu rukáv a skusim se rozjet tak by měla proklouznout..a to se mi nestalo...normálně to chcípne. Nevíte někdo nějakej způsob jak detekovat závadu. Nechce se mi dávat v servisu 2500 jen za diagnostiku :(. Díky moc za každou radu. :x

Napsal: čtv 08.03.2007 00:32
od kamikaze5100
to ti asi poradil nějakej kamoš z přednim nahonrm ne? Když zatahneš ručku tak se asi těžko ze zadnim nahonem rozjedeš. a difer to nebude spiše ta spojka. 8)

Napsal: čtv 08.03.2007 00:55
od kosa
řařad 5 stůj na brzde a skus se jako rojzed (brzdu stale držíš) a pokud to pude je to jasný ....ale lamela nemusí být úplně ko takaže to nemusíš takhle poznat ale prokluz nemá co dělat s dif.

Napsal: čtv 08.03.2007 01:55
od lupik
sihlovecondra píše:Když zatahneš ručku tak se asi těžko ze zadnim nahonem rozjedeš.


vážně :?: 8)

Napsal: čtv 08.03.2007 09:30
od Ranger_Zx
na diferu neni co by mohlo proklouznout, pokud jsi si jisty ze ti litaji otacky nahoru s plynem se zarazenou rychlosti tak je jasne, ze neco prokluzuje a pochybuju ze to muze byt neco jineho nez spojka, to se bude uz jen zhorsovat mel bys to poresit drive nez nevyjedes kopec jako kamosuv peugot

Napsal: čtv 08.03.2007 10:31
od ToM
ScaryMoon píše:Ahoj potřeboval bych poradit...


Zdar, hoď to ze skály vole... :lol:

Napsal: čtv 08.03.2007 10:51
od Huska
Musíš to zkoušet s ruční brzdou když máš spojku zahřátou nebo dát více plynu..... mě třeba klouzala při třetím a dalším sprintu... první dva to bylo OK a pak prostě klouzala.

Napsal: čtv 08.03.2007 11:23
od ScaryMoon
Takže, diferák to nebude :) ...Takže spojka a je nutnost měnit celou spojku nebo stačí jenom lamela??

Napsal: čtv 08.03.2007 11:24
od ScaryMoon
Huska píše:Musíš to zkoušet s ruční brzdou když máš spojku zahřátou nebo dát více plynu..... mě třeba klouzala při třetím a dalším sprintu... první dva to bylo OK a pak prostě klouzala.


Jooo to je přesně ono, jakmile se zahřeje tak je to jak automat :cry:

Napsal: čtv 08.03.2007 12:47
od Ranger_Zx
Huska píše:Musíš to zkoušet s ruční brzdou když máš spojku zahřátou nebo dát více plynu..... mě třeba klouzala při třetím a dalším sprintu... první dva to bylo OK a pak prostě klouzala.
na kterem aute :Confused2: :bomb: :D :D

Napsal: čtv 08.03.2007 14:59
od George_D
Taky třeba kouknout na hurdy spojku mezi kardanem a převodovkou :wink: Přecijenom je to guma a hodně lidí to opomíjí, já si taky na svý E30 myslel že je spojka v hajzlu než jsem našel rozcupovanou hurdynu :wink:

Napsal: čtv 08.03.2007 20:12
od men
ScaryMoon píše:Takže, diferák to nebude :) ...Takže spojka a je nutnost měnit celou spojku nebo stačí jenom lamela??

skontroluj přítlačák a když bude ok,tak stačí když necháš nanýtovat new lamelu a mužeš jezdit dál.Mě jí nýtovali u feroda a tusim že za 1500CZK

Napsal: pát 09.03.2007 14:43
od Huska
Ranger_Zx píše:
Huska píše:Musíš to zkoušet s ruční brzdou když máš spojku zahřátou nebo dát více plynu..... mě třeba klouzala při třetím a dalším sprintu... první dva to bylo OK a pak prostě klouzala.
na kterem aute :Confused2: :bomb: :D :D


dělal jsem to na 323i e36, ale to je jedno ... stejně se chovala i 318iS e30 ... na autě nezáleží na všech je to stejné

Too ScaryMoon: Jak píše "men" ... pokud je dobrý přítlačák a ložisko tak stačí vyměnit jen lamelu ... repasovaná podle typu obložení 1500,-Kč ... nová 2500,-.... celá sada cca 7tis