Stránka 1 z 2

Napsal: sob 17.02.2007 23:50
od Kugy
Zdary, nevíte co by se s tím dalo dělat?vrzá to jen při 1.-3.stupni foukání,jo a ještě mi po vypnutí klíčku slabě chrčí v panelu aut.klimy.díky za odpovědi

Napsal: sob 17.02.2007 23:52
od 320i
rozebrat a vycistit.... :roll: co by si s tim chtel jako delat? :idea:

Napsal: ned 18.02.2007 00:06
od bergos
koukám že to netrápí jen mě. :wink: jde vytáhnout ventilátor bez demontáže palubky?

mám na mysli tenhle ventilátor: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=40

Napsal: ned 18.02.2007 00:06
od Kugy
A nevíš jak se na něj dostanu?Určitě bych na to přišel,ale nechce se mi to zkoumat.

Napsal: ned 18.02.2007 02:23
od Gav328ci
Určitě to není žádný problém, všechno z motorového prostoru...

Napsal: čtv 14.02.2008 18:57
od jpavel76
Mám ten samý problém, vrže mi ventilátor, připadá mí to jako kdyby byl zralý na výměnu ložisek. Jde to rozebrat a vyměnit ? Zkoušel jste to někdo ?

Dík Honza.

Napsal: čtv 14.02.2008 19:03
od D-E-J-V
mám ten samý problém...vrže mi to na 3 a 4 stupni..a v klimě mi taky rachodí to vypnutí klíčku...

Napsal: čtv 14.02.2008 19:09
od mach
Volume doprava :!: :wink: :lol:

Napsal: čtv 14.02.2008 19:15
od Radim046
Mám u E46 stejnej problem.A volume doprava nepomáhá protože jak o tom zvuku vim tak to slyšim i když mám metal na plnej ceres :D :D :D Ale už sem koukal že u E46 se sundá v motorovem prostoru plech ve kterym je kabinovej filtr,drží asi na 5ti šroubech a pak by se k tomu mělo dobře dostat.Akorát si taky říkám zda to jde vůbec promazat.Nebo jen výměna za jinej :( Mě to teda začne dělat tak po 40km jizdy.

Napsal: pát 15.02.2008 08:36
od Maslista
Já ho prostříkl WD40 a je po vrzání.. :D

Napsal: pát 15.02.2008 08:42
od Radim046
:D :D :D tak n a to se zejtra vrhnu, to s emusi nějak decentně aby pak nebylo wdčko v celym interieru :D :D :D

Napsal: pát 15.02.2008 10:03
od JaraX
Maslista píše:Já ho prostříkl WD40 a je po vrzání.. :D


ventilator? to seš dobrej king, WDčko je docela agresivni, jednou jsem si tím prostřikl starou airsoftku a vyžralo mi to těsnění, zkusil bych spíš silikonovej olej nebo kontox.

Napsal: pát 15.02.2008 11:10
od Maslista
JaraX píše:
Maslista píše:Já ho prostříkl WD40 a je po vrzání.. :D


ventilator? to seš dobrej king, WDčko je docela agresivni, jednou jsem si tím prostřikl starou airsoftku a vyžralo mi to těsnění, zkusil bych spíš silikonovej olej nebo kontox.


jó asi jsem KING 8) .. normálně jsem to nastříkal přímo do el. motoru a byl klid v e36 ten vent. chodil po celé 4roky co jsem auto měl a podle mně chodí do dnes..! jinak ten kontaktol nebo kontox či jak se to jmenuje může být vhodnější, ale určitě musí obsahovat nějaký lubrikant a nesmí být na bázi lihu.. :idea:

Napsal: pát 15.02.2008 22:41
od Killca
vrneni po vypnuti klicku je dochlazovani panelu klimy integrovanym vetrackem, vetrracek je osoupany a tak si pekne vrci jak trafo

Napsal: pát 15.02.2008 22:53
od sadamcx65
Killca píše:vrneni po vypnuti klicku je dochlazovani panelu klimy integrovanym vetrackem, vetrracek je osoupany a tak si pekne vrci jak trafo
Kde je prosím tě umístěnej... v palubce ? za těma čudlíkama? Už mě to se.e jak to cvaká ..

Napsal: sob 16.02.2008 10:45
od dargon
Killca píše:vrneni po vypnuti klicku je dochlazovani panelu klimy integrovanym vetrackem, vetrracek je osoupany a tak si pekne vrci jak trafo

zadny dochlazovani panelu ale je to vetracek ktery vhani do panelu vzduch z kabiny na teplotni cidlo ktere pak vyhodnocuje jestli ma topit ci chladit , doporucuji vyndat panel dozebrat a procistit vzdycky je tam strasny bordel prachu atd popripade vetracek promazat a je klid, co se tyce velkeho ventylatoru tam je to horsi da se k nemu dostat z motoroveho prostoru musi se oddelat plech a nejlepe promazat nejakym lepsim sajrajtem ktere se nevyparuje a je odolne teplotam.

Napsal: sob 16.02.2008 11:27
od Kugy
No když už jsme u toho vrzání,tak se minechce zakládat nové téma.Někde tady bylo psáno,že při otáčení volantu vrže nějakej kroužek mezi kabinou a mot.prostorem,nevíte kde přesně je a jak se k němu dostat?

Napsal: čtv 19.03.2009 22:58
od Rower
Ahoj, prohledal jsem starší témata a tohle je pro mě asi nejvhodnější. Taktéž mi občas píská ventilátor topení, a tak se chci zeptat, jakým způsobem se k němu dostanu. Dnes jsem sundal torpédo pod stěrači a koukal zhora na topení, ale nejak se mi nechtělo odcvakovat ty sponky. Je tam dost málo místa na zpětnou montáž. Když budete vědět postup jak se co nejlíp k ventilátoru dostat, budu vám vděčný.

Napsal: pát 20.03.2009 10:08
od Maslista
musíš se k tomu dostat z motorového prostoru.. u 46 je to brnkačka.. vyndáš takovej těžkej plast a můžeš se v tom vrtat co hrdlo ráčí.. :wink: u 36 to bude podobný..

Napsal: čtv 15.10.2009 11:42
od Sprite
Podařil se někomu u E36 FL, klima, vyřešit ten vrzající ventilátor? :? Mě začal dnes povrzávat na volnoběh a na nejnižší rychlost ventilátoru. Když přidám plyn nebo zesílím fukar, ventilátor vrzat přestane. Díky moc za rady