Stránka 1 z 1
Napsal: stř 31.01.2007 00:08
od BMW330iKOMPRESSOR
Jak odlehcit setrvak, nebo cim nahradit seriovej setrvak na BMW E46 330i??? DanielSun
Napsal: stř 31.01.2007 00:22
od dsvatos
Odlehčit nejlépe soustruhem a frézou... Pilníkem to jde fakt blbě

Napsal: stř 31.01.2007 00:27
od BMW330iKOMPRESSOR
dsvatos píše:Odlehčit nejlépe soustruhem a frézou... Pilníkem to jde fakt blbě

No tak dik, ale asi sem uplne blbej!!! To mi je jasny a ze soustruhem a vyvazis mi ho ty!?

Napsal: stř 31.01.2007 02:07
od dsvatos
Tak zaprvý ses ptal jak odlehčit a ne jak vyvážit. No a když teda sám víš, že se to dělá na soustruhu, tak snad taky víš jak to na soustruhu nebo na vyvažovačce vyvážit, ne?

Napsal: stř 31.01.2007 03:04
od BMW330iKOMPRESSOR
dsvatos píše:Tak zaprvý ses ptal jak odlehčit a ne jak vyvážit. No a když teda sám víš, že se to dělá na soustruhu, tak snad taky víš jak to na soustruhu nebo na vyvažovačce vyvážit, ne?

Kamo ty to asi nechapes, odlehcit neni vsechno to je jasny. A jak to vyvazit tak to fakt nevim ale ty to nespis vis..
Napsal: stř 31.01.2007 10:21
od dsvatos
Na soustruhu upnout mezi hroty, nebo na vyvyžovačce. Vyvážit odvrtáváním nebo ubrušováním materiálu..
Napsal: stř 31.01.2007 15:09
od stanley07
S tím setrvákem to opravdu není prdel, bacha na to! Není to tak dávno, co jsem někde na neetu čet, jak maníkovi vyletěl doma odlehčovanej setrvák z auta i z půlkou motoru a převodovky a to někde v místech, kde měl původně sedět spolujezdec. Ta kinetická energie je tam fakt obrovská!!!!
Napsal: stř 31.01.2007 15:25
od patras
stanley07 píše:S tím setrvákem to opravdu není prdel, bacha na to! Není to tak dávno, co jsem někde na neetu čet, jak maníkovi vyletěl doma odlehčovanej setrvák z auta i z půlkou motoru a převodovky a to někde v místech, kde měl původně sedět spolujezdec. Ta kinetická energie je tam fakt obrovská!!!!
to se muze stat jen u pricne ulozeneho motoru a to u bmw neni

Napsal: stř 31.01.2007 16:35
od Speedy
No zatim jste mu moc neporadili a kecu dost.
Zkusil bych se poptat někde tam, kde vyvažujou klikový hřídele (ferona?). Nebo někoho, kdo s tim ma zkusenosti (Kabatnik např. nebo bmwpower atd.) . Nevyhoda je mirne v tom, ze se bude motor trochu vic kleat a budou rychleji padat i otacky.
Napsal: stř 31.01.2007 16:37
od Rubini
To je fakt, urcite jme neprisly o priznivce znacky.....

Napsal: stř 31.01.2007 19:05
od Hanz
pokud odlehcis malo (treba 2kg), nic nepoznas... pokud hodne (50% a i víc), budes mít problém s volnoběhem, rachotem kol v prevodovce, kroucením setrváku po ohřátí (třeba na sprintech), padaní otáček bych nebral jako negativum, ...
tady mas link, kam ze se da zajit
http://www.tiltonracing.com/content.php ... id=333&m=d
Napsal: čtv 01.02.2007 00:18
od BMW330iKOMPRESSOR
Hanz píše:pokud odlehcis malo (treba 2kg), nic nepoznas... pokud hodne (50% a i víc), budes mít problém s volnoběhem, rachotem kol v prevodovce, kroucením setrváku po ohřátí (třeba na sprintech), padaní otáček bych nebral jako negativum, ...
tady mas link, kam ze se da zajit
http://www.tiltonracing.com/content.php ... id=333&m=d
Stim vsim pocitam, ale asi bude nejlepsi skusit tam dostat setrvak treba s 2,Oi kerej by mohl bejt o dost lehci a pritom i dost pevnej vis co myslim ne.