Stránka 1 z 1

Napsal: stř 31.01.2007 00:08
od BMW330iKOMPRESSOR
Jak odlehcit setrvak, nebo cim nahradit seriovej setrvak na BMW E46 330i??? DanielSun

Napsal: stř 31.01.2007 00:22
od dsvatos
Odlehčit nejlépe soustruhem a frézou... Pilníkem to jde fakt blbě :wink:

Napsal: stř 31.01.2007 00:27
od BMW330iKOMPRESSOR
dsvatos píše:Odlehčit nejlépe soustruhem a frézou... Pilníkem to jde fakt blbě :wink:
No tak dik, ale asi sem uplne blbej!!! To mi je jasny a ze soustruhem a vyvazis mi ho ty!? :lol:

Napsal: stř 31.01.2007 02:07
od dsvatos
Tak zaprvý ses ptal jak odlehčit a ne jak vyvážit. No a když teda sám víš, že se to dělá na soustruhu, tak snad taky víš jak to na soustruhu nebo na vyvažovačce vyvážit, ne? :wink:

Napsal: stř 31.01.2007 03:04
od BMW330iKOMPRESSOR
dsvatos píše:Tak zaprvý ses ptal jak odlehčit a ne jak vyvážit. No a když teda sám víš, že se to dělá na soustruhu, tak snad taky víš jak to na soustruhu nebo na vyvažovačce vyvážit, ne? :wink:
Kamo ty to asi nechapes, odlehcit neni vsechno to je jasny. A jak to vyvazit tak to fakt nevim ale ty to nespis vis..

Napsal: stř 31.01.2007 10:21
od dsvatos
Na soustruhu upnout mezi hroty, nebo na vyvyžovačce. Vyvážit odvrtáváním nebo ubrušováním materiálu..

Napsal: stř 31.01.2007 15:09
od stanley07
S tím setrvákem to opravdu není prdel, bacha na to! Není to tak dávno, co jsem někde na neetu čet, jak maníkovi vyletěl doma odlehčovanej setrvák z auta i z půlkou motoru a převodovky a to někde v místech, kde měl původně sedět spolujezdec. Ta kinetická energie je tam fakt obrovská!!!!

Napsal: stř 31.01.2007 15:25
od patras
stanley07 píše:S tím setrvákem to opravdu není prdel, bacha na to! Není to tak dávno, co jsem někde na neetu čet, jak maníkovi vyletěl doma odlehčovanej setrvák z auta i z půlkou motoru a převodovky a to někde v místech, kde měl původně sedět spolujezdec. Ta kinetická energie je tam fakt obrovská!!!!
to se muze stat jen u pricne ulozeneho motoru a to u bmw neni :D

Napsal: stř 31.01.2007 16:35
od Speedy
No zatim jste mu moc neporadili a kecu dost.

Zkusil bych se poptat někde tam, kde vyvažujou klikový hřídele (ferona?). Nebo někoho, kdo s tim ma zkusenosti (Kabatnik např. nebo bmwpower atd.) . Nevyhoda je mirne v tom, ze se bude motor trochu vic kleat a budou rychleji padat i otacky.

Napsal: stř 31.01.2007 16:37
od Rubini
To je fakt, urcite jme neprisly o priznivce znacky..... :D

Napsal: stř 31.01.2007 19:05
od Hanz
pokud odlehcis malo (treba 2kg), nic nepoznas... pokud hodne (50% a i víc), budes mít problém s volnoběhem, rachotem kol v prevodovce, kroucením setrváku po ohřátí (třeba na sprintech), padaní otáček bych nebral jako negativum, ...
tady mas link, kam ze se da zajit :-) http://www.tiltonracing.com/content.php ... id=333&m=d

Napsal: čtv 01.02.2007 00:18
od BMW330iKOMPRESSOR
Hanz píše:pokud odlehcis malo (treba 2kg), nic nepoznas... pokud hodne (50% a i víc), budes mít problém s volnoběhem, rachotem kol v prevodovce, kroucením setrváku po ohřátí (třeba na sprintech), padaní otáček bych nebral jako negativum, ...
tady mas link, kam ze se da zajit :-) http://www.tiltonracing.com/content.php ... id=333&m=d
Stim vsim pocitam, ale asi bude nejlepsi skusit tam dostat setrvak treba s 2,Oi kerej by mohl bejt o dost lehci a pritom i dost pevnej vis co myslim ne.