Stránka 1 z 1

Napsal: pon 22.01.2007 19:22
od Dave
Na letišti v Dlouhé Lhotě jsem až nakonec při rozjezdech chytl spojku a dost ji připálil :cry: Každopádně se potom pedál zase zpevnil a rozjezdy jsou uplně v pohodě. Zabírá i na stejném místě jak zabírala a při rozjezdech neprokluzuje ale při jízdě např 40 až 80 když to přišlápnu tak jakobych jel ve starém automatu. Otáčky jdou nahoru a auto začne zrychlovat až za chvíli když se otáčky vrátí (jako by bylo na gumě).

Evidentně prokluzuje spojka. Do techniky aut moc nevidím ale tipoval bych to na rozeštelovaný díl co odtláčí spojku (nebo tak něco). Setkal se už někdo s tím?

Jak přijedu domů hned to půjde do dílny. Zatím jezdím opatrně.

Napsal: pon 22.01.2007 20:01
od dasto
231 konikov sa s nou asi nehra... chudera spojka :o

Napsal: pon 22.01.2007 20:07
od dsvatos
No, rozštelovanýho tam asi moc nebude.. Nemá bejt co. Zakukala ti lamela.. Sis holt vydělal :wink:

Napsal: pon 22.01.2007 20:30
od Dave
No ona nebyla OK už před tím. Když jsem to zkoušel někde urvat třeba na parkovišti tak to prostě nešlo a vždycky začala prokluzovat spojka. Jsem nechtěl věřit tomu, že by 231koní nedokázalo urvat zadek.

Počítal jsem že půjde časem vyměnit, takže s tím nemám žádný problém ani výčitky. Samozřejmě jsem tomu "trochu" pomohl, možná by ještě měsíc vydržela. Ale vem ji čert. Hlavně že byl FUN :lol:

Napsal: pon 22.01.2007 21:00
od Marek-is
tak to zavcas rozdelej at jeste neprepalis pritlacak....pokud uz neni pozde a to je pak lata... 8)

Napsal: pon 22.01.2007 21:41
od Huska
Marek-is píše:tak to zavcas rozdelej at jeste neprepalis pritlacak....pokud uz neni pozde a to je pak lata... 8)
nevím jak na 330i ale na 323i .... 7500,-za sadu nebo cca 1tis za lamelu... takže tak... jinak když jsem ted dělal spojku tak jsem neměl lamelu sjetou ale spálenou s povrchovými puklinami ... při druhém-třetím sprintu jsen na to vždy dojel :-( když začala klouzat- Ted po výměně obložení lamely za sportovní je to super , jen při pomalých rozjezdech poškubává :-(

Napsal: pon 22.01.2007 22:18
od JaraX
rovnou bych vyměnil celou sadu, to máš desítku i s prácou a vklidku, máš od spojky docela na dlouho pokoj. ty starý opotřebený díly se musí vyměnit :twisted:

Napsal: pon 22.01.2007 22:26
od dsvatos
Pokud je přítlačák v pořádku, není vypálenej a popraskanej, nejsou v něm rýhy a tak tak ho tam klíďo můžeš nechat. Pak stačí koupit akorát lamelu a ložisko. Ale jestli už s klouzající lamelou jezdíš, bude taky asi i po přítlačáku. Obzvlášť, pokud jsi tomu dával pokouřit.

Napsal: pon 22.01.2007 22:31
od Marek-is
Huska píše:
Marek-is píše:tak to zavcas rozdelej at jeste neprepalis pritlacak....pokud uz neni pozde a to je pak lata... 8)
nevím jak na 330i ale na 323i .... 7500,-za sadu nebo cca 1tis za lamelu... takže tak... jinak když jsem ted dělal spojku tak jsem neměl lamelu sjetou ale spálenou s povrchovými puklinami ... při druhém-třetím sprintu jsen na to vždy dojel :-( když začala klouzat- Ted po výměně obložení lamely za sportovní je to super , jen při pomalých rozjezdech poškubává :-(
co to bylo za lamelu?ci smes? me to same delala Ferodo racing...

Napsal: pon 22.01.2007 22:33
od Marek-is
V Bmw krom cele sady doporucuji vymenit i vypinaci paku...sice nevim proc ale pak uz je to cenove opravdu nekde jinde...

Napsal: pon 22.01.2007 22:35
od JaraX
Marek-is píše:V Bmw krom cele sady doporucuji vymenit i vypinaci paku...sice nevim proc ale pak uz je to cenove opravdu nekde jinde...
v bmw taky doporučuju vyměnit ABS jednotku když bylo špatny jen rele :evil:

Napsal: pon 22.01.2007 22:37
od Marek-is
JaraX píše:
Marek-is píše:V Bmw krom cele sady doporucuji vymenit i vypinaci paku...sice nevim proc ale pak uz je to cenove opravdu nekde jinde...
v bmw taky doporučuju vyměnit ABS jednotku když bylo špatny jen rele :evil:
..tak nejak :P

Napsal: pon 22.01.2007 22:42
od Huska
Marek-is píše:[co to bylo za lamelu?ci smes? me to same delala Ferodo racing...
ano :wink: ... pak už mi nabídl jen s příměsí keramiky ale na obyč přítlačák by to dlouho nevydržel..... nádhera je zase při řazení na trojku, kdy hvízdnou kola jak prudce zabere :twisted: .... už si ale začíná sedat a trochu se to lepší
Když je přítlačák dobrý je nesmysl měnit ... a že spojka klouže nenznamená že je špatný ... viz můj případ

Napsal: úte 23.01.2007 10:11
od kamikaze5100
Huska píše:
Marek-is píše:[co to bylo za lamelu?ci smes? me to same delala Ferodo racing...
ano :wink: ... pak už mi nabídl jen s příměsí keramiky ale na obyč přítlačák by to dlouho nevydržel..... nádhera je zase při řazení na trojku, kdy hvízdnou kola jak prudce zabere :twisted: .... už si ale začíná sedat a trochu se to lepší
Když je přítlačák dobrý je nesmysl měnit ... a že spojka klouže nenznamená že je špatný ... viz můj případ

Ahoj kde si prosimtě tu spojku kupoval a na kolik tě to vyšlo čeka mě to same a chtěl bych tam něco lepšiho ale keramiku ne mam e36 325i a taky nejde urvat, a prokluzuje jak svina.
A mam to same 2 sprinty da vklidu a pak už se to neda, asi jak se zahřeje tak je v prdeli

Napsal: úte 23.01.2007 21:44
od bavo
sihlovecondra píše:
Huska píše:
Marek-is píše:[co to bylo za lamelu?ci smes? me to same delala Ferodo racing...
ano :wink: ... pak už mi nabídl jen s příměsí keramiky ale na obyč přítlačák by to dlouho nevydržel..... nádhera je zase při řazení na trojku, kdy hvízdnou kola jak prudce zabere :twisted: .... už si ale začíná sedat a trochu se to lepší
Když je přítlačák dobrý je nesmysl měnit ... a že spojka klouže nenznamená že je špatný ... viz můj případ

Ahoj kde si prosimtě tu spojku kupoval a na kolik tě to vyšlo čeka mě to same a chtěl bych tam něco lepšiho ale keramiku ne mam e36 325i a taky nejde urvat, a prokluzuje jak svina.
A mam to same 2 sprinty da vklidu a pak už se to neda, asi jak se zahřeje tak je v prdeli
já koupil sadu v mj auto Sachs za 6k a v poho,vůbec neklouže když tomu šlápneš.
do Feroda v Kostelci jsem volal,na 325 nemají správnou tlousťku materiálu v daným průměru lamely,jen tenčí,což je nahovno... myslel jsem že koupím jen ložisko a přítlačák a lamelu nechám osadit něčím kloudným,jenže na sériovej setrvák a přítlačák doporučujou jen jeden lepší matroš,nic race&performance,to by žádalo větší investice.
jinak největší průser u spojky není v prdeli přítlačák,ale setrvák,to je ranec jako kráva.. :wink: