Stránka 1 z 1

Napsal: stř 17.01.2007 20:40
od bavo
ví někdo,proč mají některý auta vyhřejvaný sání nebo aspoň škrtící klapku(jako moje 325) vodou??? To musí přece snižovat výkon,ne?
Mám sto chutí to zaslepit.. :roll:

Napsal: stř 17.01.2007 20:48
od Hanz
vyhrivani je v miste kde rychle proudici vzduch expanduje do sani a tim se ochlazuje, muze dochazet ke kondenzaci a namrzani vzdusne vlhkosti... je tam jeste ventil, ktery redukuje mnozstvi vody protekajici tou smyckou v zavislosti na teplote vzduchu (ta vec pichnuta do airboxu)... je mozne ji zaslepit, necekej vsak zadnej zazrak...

Napsal: stř 17.01.2007 21:59
od askul11
Vyhřívané sání má hodně aut!myslím že zaslepení ničemu nepomůže,spíš naopak.

Napsal: stř 17.01.2007 22:21
od dsvatos
Když to zaslepíš, pojede ti to studený naprd..

Napsal: stř 17.01.2007 22:53
od bavo
dsvatos píše:Když to zaslepíš, pojede ti to studený naprd..
a co teplý? myslím že to nemůže bejt znát,než se voda ohřeje aby to vyhřála,je po studeným motoru..
ale zaslepovat to nebudu,je to jen malej kroužek,bejt to do celýho sání tak to zruším.

Napsal: čtv 18.01.2007 08:12
od all
No hele, já jsem to řešil s jednym technikem, bohužel mnevym nic o vzdušné vlhkosti, ale je to tam na předehřev vzduchu, motor se jakoby dřív ohřeje a lépe spaluje při nasávání teplýho vzduchu, ale teplej vzduch má menší hustotu než studenej, tak ho motor na spalování potřebuje víc, nejlepší co se sánim můžeš udělat, je nasávání už do filtru studenýho vzduchu, pak se motoru lépe dejchá,protože ho má dost. tak si udělej závěr jestli je to tam potřeba, ale kvuli něčemu to tam ty kluci z BMW dávali, tak nevim, nejlepší je to vyskoušet! :wink: