Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ukazatel paliva
Ahoj lidi,
mám E36 r.v.94 a následující problém: Natankoval jsem úplně plnou (cca 58 litrů - něco tam ještě bylo), když jsem otočil klíčkem ručička ukazatele paliva v nádři se ani nehla (zůstala cca na 5-10 litrech a svítila rezerva (prostě stejnej stav jako před tankováním) při jízdě normálně dál klesala a ž na úplnou nulu... jezdím teď jen podle přibližné spotřeby a ujetých km... poradíte mi co by to mohlo být? Plovák? Jsem takovej polozdatnej technik.... popř. mi poraďte, kdo by mi to mohl levně dát do kupy... jsem z okr. Nymburk...Praha a okolí není problém.. Díky moc..jste zlatý
mám E36 r.v.94 a následující problém: Natankoval jsem úplně plnou (cca 58 litrů - něco tam ještě bylo), když jsem otočil klíčkem ručička ukazatele paliva v nádři se ani nehla (zůstala cca na 5-10 litrech a svítila rezerva (prostě stejnej stav jako před tankováním) při jízdě normálně dál klesala a ž na úplnou nulu... jezdím teď jen podle přibližné spotřeby a ujetých km... poradíte mi co by to mohlo být? Plovák? Jsem takovej polozdatnej technik.... popř. mi poraďte, kdo by mi to mohl levně dát do kupy... jsem z okr. Nymburk...Praha a okolí není problém.. Díky moc..jste zlatý
Poraďte mi, zatím jsem všechno včetně brutálního přejzdu vyzkoušel, ale furt nic... Kde je třeba u E36 uloženej plovák? dá se k němu ňák yntelygentně dostat? budík vypadá, že je v pořádku...přijde mi to jakokdyby to ta narvaná nádrž benzínem nějak nadzvihla a vyhodila ho z vodícího drátu... dík za pomoc... poptejte se mi...
JaraX píše:vyhod vzadu sedačku, jen ten spodek co na něm máš prdel, sundej z nádrže takový dvě krytky, každá 4 šrouby, za řidičem je plovák, za spolujezdcem je druhej plovák s čerpadlem. tak bych je vyndal a checknul, a taky bacha at ti nenapadá do nádrže bordel.