Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Ukazatel paliva

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Rydlas

#1 Příspěvek od Rydlas »

Ahoj lidi,
mám E36 r.v.94 a následující problém: Natankoval jsem úplně plnou (cca 58 litrů - něco tam ještě bylo), když jsem otočil klíčkem ručička ukazatele paliva v nádři se ani nehla (zůstala cca na 5-10 litrech a svítila rezerva (prostě stejnej stav jako před tankováním) při jízdě normálně dál klesala a ž na úplnou nulu... jezdím teď jen podle přibližné spotřeby a ujetých km... poradíte mi co by to mohlo být? Plovák? Jsem takovej polozdatnej technik.... popř. mi poraďte, kdo by mi to mohl levně dát do kupy... jsem z okr. Nymburk...Praha a okolí není problém.. Díky moc..jste zlatý
Amos

#2 Příspěvek od Amos »

Já jsem měl jednou podobný problém v golfu. Pomohl brutální přejezd přes koleje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Rydlas

#3 Příspěvek od Rydlas »

Amos píše:Já jsem měl jednou podobný problém v golfu. Pomohl brutální přejezd přes koleje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

To jsem už zkoušel...dokonce i "technologický poklep" na palubku...ale nic... ach jo...
sumak

#4 Příspěvek od sumak »

mne se to stalo u 318 a casem to zaclo fungovat.
matal Moderátor
Moderátor
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od matal Moderátor »

Amos píše:Já jsem měl jednou podobný problém v golfu. Pomohl brutální přejezd přes koleje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dobrá rada nad zlato.. :smich:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Rydlas

#6 Příspěvek od Rydlas »

Poraďte mi, zatím jsem všechno včetně brutálního přejzdu vyzkoušel, ale furt nic... Kde je třeba u E36 uloženej plovák? dá se k němu ňák yntelygentně dostat? budík vypadá, že je v pořádku...přijde mi to jakokdyby to ta narvaná nádrž benzínem nějak nadzvihla a vyhodila ho z vodícího drátu... dík za pomoc... poptejte se mi...
sumak

#7 Příspěvek od sumak »