Stránka 1 z 1

Napsal: ned 24.12.2006 14:32
od jany
Naco dat pri motore 318TDS pozor ? Rok vyroby 1997.
Myslim co a v akom poradi by mohlo zacat odchadzat ?
Vodnu pumpu som uz menil....

http://www.volny.cz/janovie/Motor1.JPG
http://www.volny.cz/janovie/Motor2.JPG
http://www.volny.cz/janovie/Motor3.JPG

Dik.

Napsal: ned 24.12.2006 14:40
od Slid
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=13548

přečti si to.....

Jinak použil tlačítko hledat, o TDS je tady toho dost.
A chybí Ti kryt motoru,vrchní.

Napsal: ned 24.12.2006 19:41
od jany
Hahahaha

Napsal: pon 25.12.2006 14:03
od jany
OK.
Cakam na seriozny prispevok na moju otazku "ako na 8 rocny diesel 318TDS" ...

Napsal: pon 25.12.2006 14:09
od petto
sis koupil 318TDS a seš z toho nějakej moc vyjukanej se mi zdá :lol:

Napsal: pon 25.12.2006 14:13
od Slid
jany píše:OK.
Cakam na seriozny prispevok na moju otazku "ako na 8 rocny diesel 318TDS" ...
Jaký seriozní? TDS a údržba atd. se tu řeší každý týden, čili můžeš si to vyhledat ne.A myslíš že je rozdíl v motoru u 318TDS a 325TDS údržbou atd.

Napsal: pon 25.12.2006 14:19
od Bajzik
Chlape, až budeš mít problém, tak ho začni řešit! Je to taky jen motor...

V první řadě si vyměň náplně + filtry! a nech to plavat

Napsal: pon 25.12.2006 14:42
od jany
Ok
Menil som filter pre klimatizaciu, olejovy filter+olej, palivovy filter.
Pred tyzdnom k tomu vodnu pumpu.
Nafta zatial nepada.... (pri dlshsoim stati).

Napsal: pon 25.12.2006 14:51
od Slid
jany píše:Ok
Menil som filter pre klimatizaciu, olejovy filter+olej, palivovy filter.
Pred tyzdnom k tomu vodnu pumpu.
Nafta zatial nepada.... (pri dlshsoim stati).
Tak buď ok a užívej :lol:

A nahoď fota mazlika :wink:

Napsal: pon 25.12.2006 20:01
od z3bmw
je to diesel, tak ho nech pěkně zahřát, než mu budeš dávat zabrat, až dojedeš tak ho nech tak 10-15 sec. běžet naprázdno, by ti nepraskla hlava ( to v případě, že jsi ho předtím prohnal )
když se k němu budeš chovat slušně tak tě taky moc trápit nebude.
Hodně šťastných kilometrů

Napsal: pon 25.12.2006 23:33
od JaraX
u TDS je základ zahřát,
nezahřívat ale motor klepáním na volnoběh, nastartovat a pomalu jet, na volnobeh to hovno maže, nevytáčet nad 2000studenej motor, řadit max ve 2500ot, výš ne, voda se zahřeje za chvilku, olej se zahříva cca 15k, takže dřív tomu ani nedávat maximum, jen pokud je nutno.
umej si motor pořádně at vidíš jeslti ti někde něco neteče. taky doporučuju vyměnit víčko na motoru, vypadá že ti teče, stojí asi dvě stovky.
Kryt přes motor není potřeba, ale je tam pěknej :)
zkontroluj všecky hadičky kolem motoru jeslti nejsou steřelý, vyplatí se je vyměnit než prdnou. to samý přepady na motoru.
pumpa odchází nejčasteji. dbej na to at máš vždy zavčasu vyměnej olej a filtry.
pokud pojedeš dělší jízdu hranu, tak jed pak nějakej kilometřík "uklidnovačku" do 2000ot. tím ochladíš turbo a zabráníš rychlým změnám teploty.

Napsal: stř 27.12.2006 13:44
od marek26
jani ked si zo slovenska ja mam tds dojdi do nitry a ukazem ti vsetko

cau

Napsal: stř 27.12.2006 14:31
od jany
:)

Napsal: stř 27.12.2006 22:21
od MAJKLJBC
Me taky nafta nepada.. :)