Stránka 1 z 1
Napsal: úte 19.12.2006 22:59
od pavka
zdravím všechny rozdělal jsem motor upravila se hlava kanalky o 5mm+leštění a další... jen je problém že 2,5 má zdvih x vrtání cca 75x84,
M3 3,2 ma 91.0 x 86.4, tu 2,5 neni problém převrtat na 86,4 ale co s tím zdvihem je mě jasný že je to na klice, ale jestli není třeba v jinym BMW 6V klika s delším zdvihem. Jinak to složim a uvidim co přidá jen hlava.Předem moc dík
Napsal: úte 19.12.2006 23:04
od Vlasta
pavka píše:zdravím všechny rozdělal jsem motor upravila se hlava kanalky o 5mm+leštění a další... jen je problém že 2,5 má zdvih x vrtání cca 75x84,
M3 3,2 ma 91.0 x 86.4, tu 2,5 neni problém převrtat na 86,4 ale co s tím zdvihem je mě jasný že je to na klice, ale jestli není třeba v jinym BMW 6V klika s delším zdvihem. Jinak to složim a uvidim co přidá jen hlava.Předem moc dík
Klika s větším zdvihem = zřejmě jinej blok motoru.
Napsal: úte 19.12.2006 23:09
od pavka
Blok asi bude stejnej -- 2,5 a 2,8 je uplne stejnej blok i vrtani jen 2,8 ma oproti 2,5 zdvih 84, ale kdyz pouziju 2,8 kliku a jeste toprevrcu na ten max co ma M3 3,2 /vrtani 86,4/ tak se dostanu na obsah 2,97
Napsal: pát 22.12.2006 22:07
od z3bmw
když už to chceš překopat, tak to kopni na tu 2,8 změnou kliky, ojnic a pístů. Osvědčený motor s dostatkem Hp a vyleštěním a snížením palice tomu ještě nějakej ten koník naroste. Bacha na těsnění pod palicí, bude to mít jiný tlaky tak jako tak
Napsal: pát 22.12.2006 22:12
od Hanz
pavka píše:Blok asi bude stejnej -- 2,5 a 2,8 je uplne stejnej blok i vrtani jen 2,8 ma oproti 2,5 zdvih 84, ale kdyz pouziju 2,8 kliku a jeste toprevrcu na ten max co ma M3 3,2 /vrtani 86,4/ tak se dostanu na obsah 2,97
no to co planujes se "bezne" dela, ale ruku na srdce, kdyz to vse udelas opravdu dobre, budes nekde na urovni US M3, tzn. max 240PS a to jeste beru v uvahu vymenu vacek

Napsal: sob 23.12.2006 14:27
od Speedy
Hanz píše:pavka píše:Blok asi bude stejnej -- 2,5 a 2,8 je uplne stejnej blok i vrtani jen 2,8 ma oproti 2,5 zdvih 84, ale kdyz pouziju 2,8 kliku a jeste toprevrcu na ten max co ma M3 3,2 /vrtani 86,4/ tak se dostanu na obsah 2,97
no to co planujes se "bezne" dela, ale ruku na srdce, kdyz to vse udelas opravdu dobre, budes nekde na urovni US M3, tzn. max 240PS a to jeste beru v uvahu vymenu vacek

+ kvalitni uprava hlavy prinese dalsi kone. Pokud použiješ vačky třeba od dr.schricka, tak se muže dostat klidne i k 260konim. Nicméně rozšíření kanálů o 5mm (průžez?) je celkem dost na to, aby to zvládlo sací potrubí. Takže pak klapky z M3.... Jako samotná úprava hlavy bez dalších věcí je jen půlka toho, co by se dalo dělat. BTW ventili použiješ jaký? + hydroštely + ventilový pružiny atd atd....