Napsal: čtv 14.12.2006 23:21
ma dotaz mam 325TD a docetl jsem se ze kdyz vymenim ridici jednotku za jednotku z tds tak z toho budu mit TDSso je to pravda?jestli jo tak co vsechno se musi k tomu predelat atd
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.men píše:a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet
Ale to čerpadlo musí bejt aspoň jinak seštelovaný, ne? Na větší dodávku nafty, ne?Olda H píše:To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.men píše:a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS.
kámoš má TDSo čiplý asi na 174 koní co mi říkal...prej se to tak obvykle čipuje...maniakbmw píše:takze kdyz tam pridam mezichladic a vymenim jednotky tak by to melo bejt v poho nebo jeste neco?a kdyz uz jsem u toho jaka je unosna mez chipu u tds?
Proč seřizovat čerpadlo. Vše si řídí DDE (proto se musí vyměnit). Ještě kromě mezichladiče je třeba vyměnit vodní chladič. TDSo ho má menší aby se pod něho vešel intecooler.dsvatos píše:Ale to čerpadlo musí bejt aspoň jinak seštelovaný, ne? Na větší dodávku nafty, ne?Olda H píše:To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.men píše:a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS.
)Olda H píše:Proč seřizovat čerpadlo. Vše si řídí DDE (proto se musí vyměnit). Ještě kromě mezichladiče je třeba vyměnit vodní chladič. TDSo ho má menší aby se pod něho vešel intecooler.dsvatos píše:Ale to čerpadlo musí bejt aspoň jinak seštelovaný, ne? Na větší dodávku nafty, ne?Olda H píše: To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS.
Čipovat se dá TDSová DDE na nějakých 180 koníků, jak je psáno výše.
http://www.diesel-technik.cz/chiptuning.htmlmaniakbmw píše:no tak to uz jdu shanet chladice a co s dodelanim mezichladice je to pakarna nebo jenom splasit i trubky z TDSsa? jo a jaka firma na chip je kvalitni?
Tvoji odpovědi moc nerozumím. Tady se řešilo předělání TDčka na TDSo. Ta ptákovina o vrtulkách od Mena je pasé a ať se dívám jak se dívám, nevidím že by se někdo ptal co to je intercoolerjurasis píše:
Jo a intercooler je u každýho auta stejný ( pokud tam je...), prostě to je CHLADIČ VZDUCHU, nic víc, nic míň...