Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 14.12.2006 23:21
od maniakbmw
ma dotaz mam 325TD a docetl jsem se ze kdyz vymenim ridici jednotku za jednotku z tds tak z toho budu mit TDSso je to pravda?jestli jo tak co vsechno se musi k tomu predelat atd

Napsal: čtv 14.12.2006 23:32
od dsvatos
Blbost.. jen řídící jednotka nepomůže. Musel bys dodělat chladič stlačenýho vzduchu. A kdoví jestli bys nemusel ještě měnit vstřik. čerpadlo, vstřiky atd...

Napsal: čtv 14.12.2006 23:45
od men
a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet

Napsal: pát 15.12.2006 00:23
od Olda H
men píše:a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet
To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS. :lol:

Napsal: pát 15.12.2006 00:38
od z3bmw
auto je vždycky tak silné, jak je silný jeho neslabší článek. Nemůžeš nikdy měnit jenom jednu složku, tak jednoduchý to zase není.

Napsal: pát 15.12.2006 01:08
od dsvatos
Olda H píše:
men píše:a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet
To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS. :lol:
Ale to čerpadlo musí bejt aspoň jinak seštelovaný, ne? Na větší dodávku nafty, ne?

Napsal: pát 15.12.2006 09:40
od maniakbmw
takze kdyz tam pridam mezichladic a vymenim jednotky tak by to melo bejt v poho nebo jeste neco?a kdyz uz jsem u toho jaka je unosna mez chipu u tds?

Napsal: pát 15.12.2006 09:46
od petto
maniakbmw píše:takze kdyz tam pridam mezichladic a vymenim jednotky tak by to melo bejt v poho nebo jeste neco?a kdyz uz jsem u toho jaka je unosna mez chipu u tds?
kámoš má TDSo čiplý asi na 174 koní co mi říkal...prej se to tak obvykle čipuje...

Napsal: pát 15.12.2006 12:38
od Olda H
dsvatos píše:
Olda H píše:
men píše:a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet
To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS. :lol:
Ale to čerpadlo musí bejt aspoň jinak seštelovaný, ne? Na větší dodávku nafty, ne?
Proč seřizovat čerpadlo. Vše si řídí DDE (proto se musí vyměnit). Ještě kromě mezichladiče je třeba vyměnit vodní chladič. TDSo ho má menší aby se pod něho vešel intecooler.
Čipovat se dá TDSová DDE na nějakých 180 koníků, jak je psáno výše.

Napsal: pát 15.12.2006 12:47
od JaraX
Olda H píše:
dsvatos píše:
Olda H píše: To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS. :lol:
Ale to čerpadlo musí bejt aspoň jinak seštelovaný, ne? Na větší dodávku nafty, ne?
Proč seřizovat čerpadlo. Vše si řídí DDE (proto se musí vyměnit). Ještě kromě mezichladiče je třeba vyměnit vodní chladič. TDSo ho má menší aby se pod něho vešel intecooler.
Čipovat se dá TDSová DDE na nějakých 180 koníků, jak je psáno výše.
)

tak tak, TDS a TD motor je prakticky stejnej, až na
- jednotku
- intercooler a vlastně i ten vodní chladič,
takže předělat TD na TDS by nebyl až takovej problém, turbo je stejný, ale má myslím o trošičku jinej tlak, ale ten řídí jednotka. žádný variabilní lopatky u TDS nejsou.

Napsal: pát 15.12.2006 17:30
od maniakbmw
no tak to uz jdu shanet chladice a co s dodelanim mezichladice je to pakarna nebo jenom splasit i trubky z TDSsa? jo a jaka firma na chip je kvalitni?

Napsal: pát 15.12.2006 17:48
od JaraX
maniakbmw píše:no tak to uz jdu shanet chladice a co s dodelanim mezichladice je to pakarna nebo jenom splasit i trubky z TDSsa? jo a jaka firma na chip je kvalitni?
http://www.diesel-technik.cz/chiptuning.html

Napsal: sob 16.12.2006 00:42
od jurasis
Já chci vidět ty natáčecí lopatky turba u mýho mazlíka... 8O :twisted:

Dám za to cokoliv... :oops:

Jo a intercooler je u každýho auta stejný ( pokud tam je...), prostě to je CHLADIČ VZDUCHU, nic víc, nic míň... :wink:

Napsal: sob 16.12.2006 02:04
od Olda H
jurasis píše:
Jo a intercooler je u každýho auta stejný ( pokud tam je...), prostě to je CHLADIČ VZDUCHU, nic víc, nic míň... :wink:
Tvoji odpovědi moc nerozumím. Tady se řešilo předělání TDčka na TDSo. Ta ptákovina o vrtulkách od Mena je pasé a ať se dívám jak se dívám, nevidím že by se někdo ptal co to je intercooler :lol: To snad tady ví každý, a hlavně ten, kdo chce překopávat motor.