Stránka 1 z 1

Napsal: pon 11.12.2006 14:59
od olaf_
Mam dotaz mam volny rozvodovy remen (ten je novy) musi se tam vymenit udajne napinaci kladka coz podle obrazku nize je dil 6. Dotaz musi se vymenit i dil 8 coz by mel byt jenim tlumic a nemel by napinat. Chapu to dobre? dik

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18

Napsal: pon 11.12.2006 15:22
od jurasis
To není rozvodový ale klínový (drážkovaný) řemen
Ten "tlumič" právě napíná ten řemen. Ten musíš vyměnit 100%, kladku podle stavu (nejlépe ano)

Napsal: pon 11.12.2006 18:21
od z3bmw
než se pustíš do dalších výměn, zkntroluj jestli mas spravny rozměr řemenu přesně podle typu motoru, ten napínací mechanismus málokdy odchází

Napsal: pon 11.12.2006 18:45
od jurasis
z3bmw píše:než se pustíš do dalších výměn, zkntroluj jestli mas spravny rozměr řemenu přesně podle typu motoru, ten napínací mechanismus málokdy odchází
Já měl vyhoblovaný uchycení. Místo 8 díry 3cm ovál... :evil: .
Navíc mám v prdeli i tu druhou kladku, která se prý nekurví nikdy... :wink:

Napsal: pon 11.12.2006 19:38
od Ajwori
dotaz na obrázku jsou dvě kladky berme je jako horní a dolní ketrá je ta co se udajně nekurví a ktrá se mění, zajímá mě to čistě ze zvědavosti pokud ráno nastartuju asi tak 2-3 minuty se tam ozývá takový nepravidelný šustění nebo hvízdání, zvláštní nespecifický zvuk, který ustane a pak je zase celý den pokoj ne pokažde se to ráno projeví mám pocit že to je od kladek altík i pumpa (vodní) jsou snad ok a navíc by se projevovali jinak

Napsal: pon 11.12.2006 20:05
od jurasis
Horní se prý nekurví...

Ale těžko říct...

Napsal: pon 11.12.2006 20:40
od Ajwori
no uvidíme když už se vtom budu hrabat kouknu na obě za podiváni nic nedám

Napsal: pon 11.12.2006 21:39
od z3bmw
až sundáš řemen tak už určitě poznáš která je dobrá a která je už hin,pokud tam tu druhou necháš tak sejmi krytku a dej tam vazelinu

Napsal: úte 12.12.2006 01:02
od Maikl
Ajwori píše:dotaz na obrázku jsou dvě kladky berme je jako horní a dolní ketrá je ta co se udajně nekurví a ktrá se mění, zajímá mě to čistě ze zvědavosti pokud ráno nastartuju asi tak 2-3 minuty se tam ozývá takový nepravidelný šustění nebo hvízdání, zvláštní nespecifický zvuk, který ustane a pak je zase celý den pokoj ne pokažde se to ráno projeví mám pocit že to je od kladek altík i pumpa (vodní) jsou snad ok a navíc by se projevovali jinak
Mam stejnej problem, obě kladky i ten pístek mám novej, jo a řemen půl roku...

Napsal: čtv 09.04.2009 19:27
od Tomas8409
kluci jak povolit tuto kladku potřebuju sundat řemen a když oddělám krytku tak tam šroub není takže jak na to :?:
jedná se o tuto kladku

http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... l-11_1447/

Napsal: stř 08.08.2012 18:16
od fabledwarrior
Ahoj, mám takovej dotázek, když vytočím více motor, tak se ozve pískání řemenů, ale jaksi já nepoznám, kterej je volnej, poradíte mi kterej to často bývá a kde ho napnu? je to na ISo před FL. řemeny tam jsou "nový" nepotrhaný.

Napsal: stř 08.08.2012 18:40
od Itchy
odpoj jeden.. a hned poznas ktery to je ..

Napsal: stř 08.08.2012 18:52
od fabledwarrior
A nestane se stím nic?:D

Napsal: stř 08.08.2012 18:53
od Jamall
mě by zajímalo, jestli jde špatní napínák poznat v ruce. Třeba když vemu u vypnutého motoru za nějakou část toho řemene, mezi kladkami...dokážu ho vlastni sílou natáhnout, zatáhnout, odtlačit? Jak moc ztuha by mělo jít klinák zatáhnout o cca 3cm, od původního natažení?

Napsal: stř 08.08.2012 22:01
od Itchy
jo dokazes. kdyz chces sundat ten remen tak musis na chvili povolit tu kladku tim ze ji zapacis srubovakem poradnym

Napsal: stř 08.08.2012 23:39
od Jamall
ok to je jasné, ale mě jde o teoretickou sílu kterou musím vyvinout, abych poznal, že je napínák OK, nebo KO...zdali je to v ruce "v teplí" vůbec možné.