Stránka 1 z 1
Napsal: stř 06.12.2006 17:24
od Fx
Udělal jsem si kopii klíče i čipu imobilizéru, na čtečce čipů se mi zobrazuje u origo klíče i kopie stejný kód, imobilizér je s pevným kódem. Jenže když startuju kopií klíče s novým čipem, tak se ani neotočí startér, imobilizér zůstane zablokovaný. Zkusil jsem vyndat čip z klíče a přiložit přímo do větší blízkosti spínačky (nevěděl jsem, jestli náhodou není problém ve vzdálenosti), a stejně nic. Pro jistotu jsem ten čip ještě jednou přepsal a stejně nic.
Poradí někdo? Jedná se o 323i E36 1/96 dle VINu.
Napsal: stř 06.12.2006 19:09
od Fx
Tak problém bude přece jenom asi v poloze čipu v klíči. Zatím tam není nijak fixovaný a teď jsem si s tím hrál a třikrát se mi nastartovat povedlo; s origo klíčem to jde vždy.
Nemá někdo přehled, jak vypadá ten klíč uvnitř, nezkoušeli jste třeba rozpižlat zlomený klíč? Kde a jak tam je ten čip přesně uložen?
Napsal: stř 06.12.2006 19:38
od Speedy
myslim, ze je na boku, jakoby u hrany toho drzatka. proste co nejvic u kraje obvodu.
Napsal: stř 06.12.2006 19:42
od Fx
Speedy píše:myslim, ze je na boku, jakoby u hrany toho drzatka. proste co nejvic u kraje obvodu.
A je to spíš dole u začátku kovový části klíče, nebo spíš co nejvíc na straně - jak říkáš u kraje obvodu, když vezmu jako základ trajektorii opsanou při otáčení klíčem...?
Napsal: čtv 07.12.2006 12:02
od Fx
Laboroval jsem dál a zjistil, že jediný důvod, proč se mi povedlo nastartovat, bylo to, že jsem tam předtím měl origo klíč a byl jsem dostatečně rychlý. EWS si ten kód patrně čte při otočení do polohy před startem, pak už na něj asi prdí. Takže jsem tam, kde jsem byl na začátku.
EDIT: Je třeba ten klíč nějak povolit v jednotce, když se jedná o pevný kód?
Napsal: čtv 07.12.2006 15:40
od Fx
Tak už to mám. Celý problém byl v typu čipu, BMW a Mercedes používá jiný než "zbytek světa" a údajně to umějí prostě jenom v BMW. Takže jsem rozloupl jeden ze starých ošoupaných klíčů a vsadil čip do nového. Startuje to na brnk.
Zajímalo by mě, jestli tu někomu udělali FUNKČNÍ kopii čipu jinde než v BMW
Napsal: pát 08.12.2006 09:05
od jordeeman
Fx píše:Tak už to mám. Celý problém byl v typu čipu, BMW a Mercedes používá jiný než "zbytek světa" a údajně to umějí prostě jenom v BMW. Takže jsem rozloupl jeden ze starých ošoupaných klíčů a vsadil čip do nového. Startuje to na brnk.
Zajímalo by mě, jestli tu někomu udělali FUNKČNÍ kopii čipu jinde než v BMW
Vidis sem rikal ze asi jinej HW :O)
Napsal: sob 09.12.2006 17:30
od fix
Fx píše:Zajímalo by mě, jestli tu někomu udělali FUNKČNÍ kopii čipu jinde než v BMW
Taky by mě zajímalo jestli tu někomu udělali FUNKČNÍ kopii čipu jinde než v BMW
Mám jiný problém: v autě je měněná komplet řídící jednotka i s imobilizérem, doklady od toho ovšem nejsou veškeré žádné, k autu mám jen 1 klíč. V Renocaru mi řekli že mi mohou nechat v Německu udělat pouze klíč podle VIN což znamená že tak na 99% nebude fungovat

Napsal: ned 10.12.2006 15:40
od Speedy
ptal jsem se v několik shopech s kliči a z 90% mi řekli, že bmw kopírovat neuměj. Takže místo litru za neorigo klíč, kterej by nefungoval jsem dal radši 1512,- za origo v bmw
