Stránka 1 z 1
Napsal: pát 17.11.2006 19:17
od DOEMIXXX
Pokud s tim, ma nekdo zkusenosti tak sem s nima(nebo pokud nekde na netu je nejaky navod JAK NA TO..

Diky...
Mam 316i M43
(a rady typu: Kup si 325 a mas je uz v zakladu nechci..thx)
Napsal: pát 17.11.2006 19:50
od Maikl
Proč to..?
Myslim že to je zbytečný.. Přeci jen pakny sou levnější než desky...
Napsal: pát 17.11.2006 19:53
od DOEMIXXX
Maikl píše:Proč to..?
Myslim že to je zbytečný.. Přeci jen pakny sou levnější než desky...
tjn..ale zase brzdi o 100% lepe...

Napsal: pát 17.11.2006 20:00
od Maikl
DOEMIXXX píše:Maikl píše:Proč to..?
Myslim že to je zbytečný.. Přeci jen pakny sou levnější než desky...
tjn..ale zase brzdi o 100% lepe...

To možná jo, ale zadek brzdí na 100% jen když to fakt zahamtneš.. Jinak jen dobržduje...
Napsal: pát 17.11.2006 20:30
od dsvatos
Hele, a fakt to tak potřebuješ? Zadní brzdy stejně v provozu moc nebrzdí. Když jedeš rychle a hňápneš na to , stejně tak 80-90 procent brzdnýho účinku dělá předek, páč je zadek odlehčenej a omezovač brzdnýho účinku tam stejně větší tlak nepustí. Dřív jsem tohle chtěl dělat na své Sieře a borec co je roky dělal mi říkal: "Buď rád, že tam máš bubny"

Pak jsem se svezl se Sierrou co měla vzadu kotouče a rozdíl? Nula !! Akorát to stojí víc peněz (kotouče, desky...) Pakny koupíš jednou a máš třeba 100 tisíc kiláků klid

Napsal: pát 17.11.2006 21:06
od DOEMIXXX
dsvatos píše:Hele, a fakt to tak potřebuješ? Zadní brzdy stejně v provozu moc nebrzdí. Když jedeš rychle a hňápneš na to , stejně tak 80-90 procent brzdnýho účinku dělá předek, páč je zadek odlehčenej a omezovač brzdnýho účinku tam stejně větší tlak nepustí. Dřív jsem tohle chtěl dělat na své Sieře a borec co je roky dělal mi říkal: "Buď rád, že tam máš bubny"

Pak jsem se svezl se Sierrou co měla vzadu kotouče a rozdíl? Nula !! Akorát to stojí víc peněz (kotouče, desky...) Pakny koupíš jednou a máš třeba 100 tisíc kiláků klid

to je pravda, ale jen me to zajima a i celkem laka

Napsal: pát 17.11.2006 21:12
od Maikl
DOEMIXXX píše:to je pravda, ale jen me to zajima a i celkem laka

Jo máš pravdu, vipadá to líp, ale jinak je to u tohodle mototru bezpředmětný..

Napsal: pát 17.11.2006 21:44
od dsvatos
To už bych spíš zvažoval výměnu obyč předních kotoučů za větraný (od IS a šestivály), tam by to myslím smysl mělo větší a taky by to podle mě bylo i jednosušší

Napsal: pát 17.11.2006 21:58
od error-motohanz
dsvatos píše:To už bych spíš zvažoval výměnu obyč předních kotoučů za větraný (od IS a šestivály), tam by to myslím smysl mělo větší a taky by to podle mě bylo i jednosušší

jojo to ma cenu jinak predek zlepsitale jinak ne, ja to chtel taky predelat a pak jsem se na na to vykaslal, menis naboje pak treba i loziska kdyz je pri montazi podelas a tak....
Napsal: pát 17.11.2006 22:13
od Bohhy
Koupis zadni ramena z nejakyho sestihrnku a lupnes to tam. Jenom jeste myslim musis vymenit bovden rucni brzdy, jinak nic slozityho, proste jen presroubovat.A pak to chce zaject na geometrii..........
Napsal: pát 17.11.2006 22:24
od DOEMIXXX
dsvatos píše:To už bych spíš zvažoval výměnu obyč předních kotoučů za větraný (od IS a šestivály), tam by to myslím smysl mělo větší a taky by to podle mě bylo i jednosušší

uz mam objednany vrtany koutouce predni Zimmermann....

Napsal: pát 17.11.2006 22:32
od dsvatos
DOEMIXXX píše:dsvatos píše:To už bych spíš zvažoval výměnu obyč předních kotoučů za větraný (od IS a šestivály), tam by to myslím smysl mělo větší a taky by to podle mě bylo i jednosušší

uz mam objednany vrtany koutouce predni Zimmermann....

Hele, bejt tebou, tak se na to celý buď vyprdnu, nebo bych jako první měnil přední kotouče za větraný (+ nutný širší třmeny) a pak až teprve ten zadek. Nevím jak je to přesně u báwa, ale u Sierry se při výměně bubnů za kotouče musely měnit poloosy, náboje a pak teprve ty kotouče. a to už lezlo do peněz i když to byly použitý díly. A výslednej efekt nula. Teda když nepočítám ten lepší vzhled

Prostě to nemělo smysl..
Napsal: pát 17.11.2006 23:33
od DOEMIXXX
dsvatos píše:DOEMIXXX píše:dsvatos píše:To už bych spíš zvažoval výměnu obyč předních kotoučů za větraný (od IS a šestivály), tam by to myslím smysl mělo větší a taky by to podle mě bylo i jednosušší

uz mam objednany vrtany koutouce predni Zimmermann....

Hele, bejt tebou, tak se na to celý buď vyprdnu, nebo bych jako první měnil přední kotouče za větraný (+ nutný širší třmeny) a pak až teprve ten zadek. Nevím jak je to přesně u báwa, ale u Sierry se při výměně bubnů za kotouče musely měnit poloosy, náboje a pak teprve ty kotouče. a to už lezlo do peněz i když to byly použitý díly. A výslednej efekt nula. Teda když nepočítám ten lepší vzhled

Prostě to nemělo smysl..
ted na to 100% seru..nemam na to cas a uz ani prebytecny penize

Napsal: pát 17.11.2006 23:43
od dsvatos
DOEMIXXX píše:dsvatos píše:DOEMIXXX píše:
uz mam objednany vrtany koutouce predni Zimmermann....

Hele, bejt tebou, tak se na to celý buď vyprdnu, nebo bych jako první měnil přední kotouče za větraný (+ nutný širší třmeny) a pak až teprve ten zadek. Nevím jak je to přesně u báwa, ale u Sierry se při výměně bubnů za kotouče musely měnit poloosy, náboje a pak teprve ty kotouče. a to už lezlo do peněz i když to byly použitý díly. A výslednej efekt nula. Teda když nepočítám ten lepší vzhled

Prostě to nemělo smysl..
ted na to 100% seru..nemam na to cas a uz ani prebytecny penize

No vidíš. A máš to zadarmo

Napsal: ned 19.11.2006 15:02
od Huska
Bohhy píše:Koupis zadni ramena z nejakyho sestihrnku a lupnes to tam. Jenom jeste myslim musis vymenit bovden rucni brzdy, jinak nic slozityho, proste jen presroubovat.A pak to chce zaject na geometrii..........
ještě by jsi měl vyměnit hlavní brzdový válec .. má jiný poměr.
Jinak mám jiný názor než dsvatos ... když jsem měnil brzdy na 1,8i za brzdy z 325i tak ten rozdíl je opravdu velký.... při běžném ježdění to možná neoceníš, ale jakmile se chceš trochu projet tak bubny i nechlazené přední jdou do kopru.... Výměnu jen a jen doporučuji .. už jen z důvodu téměř stejně těžkých aut..
"Pořád platí .. co neubrzdíš neukecáš"
Napsal: ned 19.11.2006 18:13
od error-motohanz
Huska píše:Bohhy píše:Koupis zadni ramena z nejakyho sestihrnku a lupnes to tam. Jenom jeste myslim musis vymenit bovden rucni brzdy, jinak nic slozityho, proste jen presroubovat.A pak to chce zaject na geometrii..........
ještě by jsi měl vyměnit hlavní brzdový válec .. má jiný poměr.
Jinak mám jiný názor než dsvatos ... když jsem měnil brzdy na 1,8i za brzdy z 325i tak ten rozdíl je opravdu velký.... při běžném ježdění to možná neoceníš, ale jakmile se chceš trochu projet tak bubny i nechlazené přední jdou do kopru.... Výměnu jen a jen doporučuji .. už jen z důvodu téměř stejně těžkých aut..
"Pořád platí .. co neubrzdíš neukecáš"
jasne to je jinej pripad to samo ma cenu¨, ale mluvil ze zacatku jen i zadnich bubnech....tohle co rikas je uplnej upgrade brzd a to je super....
Napsal: ned 19.11.2006 18:48
od Wata
hlavne si to dej pres redukci ventil...jinak kdyz to zahaltnes a bude ti brzdit vse na 100% tak si myslim ze budes mit problem to ustat abys nesel do smykoje
