Stránka 1 z 1
Napsal: úte 14.11.2006 20:32
od uda
prosim o radu jak nabouchat mou e 36 .kotel tam mam 2.0.(6 hrnek).
poradte jakym zpusobem nalozit par kobyl.cip?svody?ridici jednotku? sani tam mam od KN.ale to jsou tak 2-4 kone to je nuda.poradte druhy zpusobu a hlavne ceny.predem dik za vase odpovedi

Napsal: úte 14.11.2006 20:47
od honzibmw
uda píše:prosim o radu jak nabouchat mou e 36 .kotel tam mam 2.0.(6 hrnek).
poradte jakym zpusobem nalozit par kobyl.cip?svody?ridici jednotku? sani tam mam od KN.ale to jsou tak 2-4 kone to je nuda.poradte druhy zpusobu a hlavne ceny.predem dik za vase odpovedi

levnejsi tam je dat 2.5litr
Napsal: úte 14.11.2006 20:47
od coupe328
asi si to slyset nechtel,ale prodej car a kup silnejsi

vse ostatni je kontraproduktivni

Napsal: úte 14.11.2006 20:51
od honzibmw
coupe328 píše:asi si to slyset nechtel,ale prodej car a kup silnejsi

vse ostatni je kontraproduktivni

tak nejak.at koupi tve je to krasavec

Napsal: úte 14.11.2006 20:53
od davidj
Přesně ztráta času a peněz ....
Napsal: úte 14.11.2006 20:55
od uda
MAM JU TEPRV 5 MESICU
Napsal: úte 14.11.2006 20:58
od honzibmw
uda píše:MAM JU TEPRV 5 MESICU
tak tam dej silnejsi agregat kdyz ne jine auti
Napsal: úte 14.11.2006 21:20
od Spajky
honzibmw píše:uda píše:MAM JU TEPRV 5 MESICU
tak tam dej silnejsi agregat kdyz ne jine auti
jenže pak měnit diferák...a možná ještě spojku..není to bohužel jen motor

Napsal: úte 14.11.2006 21:23
od honzibmw
Spajky píše:honzibmw píše:uda píše:MAM JU TEPRV 5 MESICU
tak tam dej silnejsi agregat kdyz ne jine auti
jenže pak měnit diferák...a možná ještě spojku..není to bohužel jen motor

porad levnejsi nez ladit motor
Napsal: úte 14.11.2006 21:27
od Spajky
honzibmw píše:Spajky píše:honzibmw píše:
tak tam dej silnejsi agregat kdyz ne jine auti
jenže pak měnit diferák...a možná ještě spojku..není to bohužel jen motor

porad levnejsi nez ladit motor
když sme u toho..co vše je třeba měnit při přechodu z 320tky třeba na 2,5/2,8 krom motoru? Je tam jiná spojka(větší lamela bo tak něco),převodovka..? Difec je jasnej,ale tohle by mě zajímalo..
Napsal: úte 14.11.2006 21:30
od honzibmw
Spajky píše:honzibmw píše:Spajky píše:
jenže pak měnit diferák...a možná ještě spojku..není to bohužel jen motor

porad levnejsi nez ladit motor
když sme u toho..co vše je třeba měnit při přechodu z 320tky třeba na 2,5/2,8 krom motoru? Je tam jiná spojka(větší lamela bo tak něco),převodovka..? Difec je jasnej,ale tohle by mě zajímalo..
spojka je jina a kdyz das 2,8 tak i elektronika.prevodovka by mela byt stejna
Napsal: úte 14.11.2006 21:58
od Tuning
kašli na to

, je to zbytečně moc vyhozených peněz a stejně tam nacpeš třeba max. 10 , 15 kobylek navíc , poprvé se svezeš budeš nadšený, ale pak tě to přejde a stejně ti to nebude stačit a bude ti to víc papat! Nehledě na to, že to není jen nacpat motor, ale i t, že ti začne trpět zbytek auta...(spojka, silenbloky, hurdyspojka,diferák...)
Napsal: úte 14.11.2006 22:11
od honzibmw
Tuning píše:kašli na to

, je to zbytečně moc vyhozených peněz a stejně tam nacpeš třeba max. 10 , 15 kobylek navíc , poprvé se svezeš budeš nadšený, ale pak tě to přejde a stejně ti to nebude stačit a bude ti to víc papat! Nehledě na to, že to není jen nacpat motor, ale i t, že ti začne trpět zbytek auta...(spojka, silenbloky, hurdyspojka,diferák...)
vec nazoru mel jsem tu cest jak 320 tak 325 a mezi nami spotreba stejna ne-li u 2,5 mensi a spojku da s motorem a tamto je stejne.ale je to zbytecne.lepsi je pojezdit a pak popripade koupit jine.jak rika tuning za mesic si zvyknes a uz ti to neprijde
Napsal: úte 14.11.2006 22:23
od Tuning
tak jsem to nemyslel, myslel jsem radši ať tam dá 2.5 motor než se pouštět do tune-up motoru, to nemá u bezturbíčka

cenu...